OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

En invite till 16GB-versionen skulle uppskattas mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av j.micke:

En invite till 16GB-versionen skulle uppskattas mycket!

Då får du vänta bra länge. Endast 64GB som finns tillgänglig nu. De prioriterar inte 16GB nu.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Fått tag i en invite från annat håll så stryk mig i listan

Permalänk
Medlem

om någon har en invite över tar jag gärna emot

Permalänk
Medlem

vet inte om det är bara jag som får pm eller om andra som har fått invites också blir "spammade"

nu är det så att som sagt har redan sagt att jag kommer att dela ut minst en invite här, även om jag själv skaffade en invite till mig från annat håll!

Så snälla folk sluta pm:a mig om jag kan ge bort invite, NÄR jag får mina invites så kommer jag dela den till nästa person på listan!, det gör inte saken bättre att pm:a mig....

MVH

Permalänk
Medlem

Hej, letar invite för 64GB!

Edit: Helt ny inom detta - det är alltså nån sorts jättejakt för att få tag på invites?

Permalänk

Vill gärna ha en invite

Permalänk
Medlem

Sandstone black 64gb

En invite till Sandstone black 64gb skulle uppskattas. Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite för 64GB versionen!

Visa signatur

"Vad ljuvligt är det inte när ett lindrigt rus drar sin töckenslöja över tillvarons elände....."

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en invite till 64Gb versionen!

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en invite till 64Gb versionen

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av båda versionerna!

Permalänk

Har fått invite av en kompis så jag hoppar detta. Tack till alla engagerade och lycka till med era OPO's

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite till en 64gb

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Hej, tar hemskt gärna en invite till en 64mb version.
Tack på förhand.

MVH

Niklas

Permalänk
Medlem

Fick tag på en invite på annat håll så kan ta bort mig från listan!

Permalänk
Medlem

Till alla er som snart ger upp hoppet om en invite, kriga vidare, här är en photoshot på min, den var värd allt besvär kan jag lova er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hiraeth:

Till alla er som snart ger upp hoppet om en invite, kriga vidare, här är en photoshot på min, den var värd allt besvär kan jag lova er!

http://i1266.photobucket.com/albums/jj533/Lucas_Gardebrand_Kj...

Får man en felfri så lär man absolut vara nöjd, supporten verkar inte ligga i toppskiktet.

Jag tycker dock att med tanke på priset så är det värt en chans, så jag väntar med tålamod på invite.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är otroligt sugen på en 64gb så om någon har en invite så PMa mig snabbt!

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem

Det kan möjligen finnas OnePlus One på marknaden här?

Har ingen invite ledig, men om någon har skicka gärna, 64GB såklart.

Permalänk
Medlem

Hej!
Är intresserad av 64GB verisionen och en invite skulle uppskattas stort!
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Hej!

Grymt intresserad av 64gb versionen för slippa bort från Apple-träsket jag varit i nu en tid (5s..)!

Många tack på förhand!

Visa signatur

Jag har värsta speldatorn, med massa komponenter.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag skulle uppskatta en invite till 64GB versionenså jag kan äntligen byta ut min lumia 920!

Tack på förhand!

Visa signatur

Asus Prime Z370-P | Intel Core i5-8600K - 6 trådar / 3.6GHz | Be-Quiet Pure Rock | ASUS TUF GeForce RTX 3080 V2 10GB Gaming |
HyperX Fury Black 32GB (2x16GB) / 3200MHz / DDR4 / CL16 |

Permalänk

En invite till 64gb versionen skulle uppskattas enormt mycket!

Permalänk
Medlem

Invite 64gb black

Hej,
Jag hoppar på tåget också, orkar inte längre med skräp Xperia Z.

Med vänlig hälsning, Keno

Permalänk

Behöver en ny telefon för min gamla (xperia s) började krångla och skärmen slutade fungera så jag behöver verkligen en ny! Helst en 64GB men en 16GB går bra också Snälla! Jag har varit utan telefon i två veckor nu för alla som jag tänkt köpa både här och på blocket blir sålda!

Permalänk
Medlem

Jag är väääldigt sugen på en 16GB!
beam me up Scottie!

Visa signatur

Core i7 920 @ 2.66GHz | Noctua NH-U12F | Asus P6T SE | 12 GB OCZ Platinum Z3 XTC @ 1600 | Gainward "Golden Sample" GTX 260 1792 MB | P182 | Corsair HX 620W|

Permalänk
Medlem

Sjukt intresserad att hoppa från iPhone till denna 64GB - Skrev upp mig på listan!

Visa signatur

Följ mig på Facebook också: https://www.facebook.com/ByBl00m
Tidigare/Pågående Projekt:
Project: Silent Shadow
Project: Sasori - A Military mITX Build

Permalänk
Medlem

stryk mig från listan, har fått invite från annat håll. kommer dela med mig av mina invites när när jag får dem.

vill ni ha tips på hur man kan få en invite snabbare? gå till oneplus hemsidas forum och börja chatta med folk där. ju trevligare du är ju större chans blir det för att få en invite. Det tog två timmar för mig att få min invite genom att posta först på en tråd där två nycklar gavs ut till de första. vet inte om det bara var tur för mig, men om ni verkligen vill ha en så kan man väll ta en titt där också

Visa signatur

Asus Prime Z370-P | Intel Core i5-8600K - 6 trådar / 3.6GHz | Be-Quiet Pure Rock | ASUS TUF GeForce RTX 3080 V2 10GB Gaming |
HyperX Fury Black 32GB (2x16GB) / 3200MHz / DDR4 / CL16 |

Permalänk
Avstängd

får gärna ge mig en invite! för 64gb skulle vara riktigt nice och snällt!

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.