Permalänk
Medlem

3st Nintendo DS/3DS + Spel

Hejsan Sweclockers!

Sitter just nu på två Nintendo 3DS och ett Nintendo DS som inte längre kommer till användning. Tänkte därför sälja vidare dem till någon som har bättre behov av dem.

Båda 3DS:en är i gott skick och har använts för att spela The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Färgerna på 3DS:en är Aqua Blue och Cosmos Black. Jag har kvar originalkartongerna till enheterna och alla tillbehören (se bild). Då jag har slarvat bort båda laddningskablarna så slänger jag på en oöppnad sådan med vardera enhet. Säljer gärna 3DS:en var för sig, men kan tänka mig att släppa dem för en billigare peng ifall de lämnar tillsammans.

Pris: Bud

Har två spel till Nintendo 3DS, säljes med eller utan enhet.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time - 150kr
Fire Emblem: Awakening - 200kr

Säljer även ett Nintendo DS tillsammans med en hel drös av spel. Kan vara värt att nämna att detta DS är smått uråldrigt, då det tillhör den första versionen av Nintendo DS. Trots sin ålder så är det fullt funktionellt och i ett acceptabelt skick. Det finns ett fåtal repor på överst på DS:et, utöver det så är enheten i gott skick. Har en väska till DS:et samt original laddkabel + en laddkabel för bil. Säljer DS:et endast i ett paket tillsammans med dessa spel:

Nintendo DS:
- Pokémon: Heartgold + Pokéwalker
- Pokémon: Diamond
- Mario Kart DS
- Bomberman
- Draw to Life
- Nintendogs
- Rayman DS
- Sonic Rush Adventure
- Crazy Frog Racer
- Need for Speed: Most Wanted
- The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe
Har även ett Action Replay som låter dig fuska i mer eller mindre alla spel.

Gameboy Advance:
- Pokémon: Fire Red
- Pokémon: Leaf Green
- Pokémon: Sapphire
- Hamtaro: Rainbow Resque
- Kirby & The Amazing Mirror
- Kirby: Nightmare in Dream Land
- Super Mario World 2
- Boulder Dash

Pris: Bud

Jag kan kontaktas via PM, telefon (SMS blir smidigast) och kommentarer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Säljer du spelen löst? Är det enbart kassetter, inga fodral?

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna zelda ocaria of time. Hör av dej. Henrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Säljer du spelen löst? Är det enbart kassetter, inga fodral?

Kommer leta reda på lite fodral till de äldre spelen nu ikväll. Som det ser ut just nu så är det bara 3DS spelen som har fodral. Har fått rätt så mycket intresse för att köpa spel separat, så kommer nog släppa dem ifall jag inte får allt sålt som ett paket. Släng iväg ett PM med vad du är intresserad av så kan jag "reservera" dem för dig.

Mvh
Henrik

Permalänk
Medlem

nintendo 3ds

Hej. Har inte fått någon blocketmejl? Henrik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Allt i annonsen är nu sålt. Kommer plocka ner den så fort köparen har fått sitt paket.

Permalänk
Medlem

Köparen har fått paketet och är supernöjd. Tack för affären