*SÅLD* Nästan oanvänd Lenovo Y50-70

Permalänk

*SÅLD* Nästan oanvänd Lenovo Y50-70

Hej Sweclockers!

Säljer nu tjejens Lenovo Y50-70 som jag spontanköpte på Inet till henne då den i jämförelse med datorn hon ville ha var betydligt mer prisvärd. Det råkade dock vara så att den LÖS RÖTT FRÅN TANGENTBORDET (vilket går att stänga av, BUT still!) och den såg lite väl "gamig" ut med sin snygga svarta borstade metallfinish och röd/oranga högtalare. Mjeh, mja, mjo den mottogs kanske inte riktigt med samma pompa och ståt som jag hade hoppats.

Long story short, ett halvår har nu gått och datorn ligger fortfarande i sin låda, med all skyddsplast, alla tillbehör, kvitto och ja, allt finns i orginalskick. Datorn är fabriksåterställd så tjejens konto/lösen är borta och datorn är så gott som, ja, ny och oanvänd. Hon startade den, skapade ett konto, tröttnade och använde den aldrig mer igen, but hey! Bonuspoäng för att försöka! (off topic)

Specs:

  • Intel i7-4710HQ 2,5

  • 8G ram

  • NVIDIA® GTX-860M 4G

  • 1TB Hybrid SSHD with integrated 8 GB NAND flash

Nypris då: Runt 10k
Nypris idag: Vet inte, det har kommit en nyare variant för 11k
Vår priside: 5900

Fair price för en oanvänd dator. Kanske inte passar en entusiast men fungerar nog strålande som softcore gaminglaptop.

Föredrar affär mellan 4 ögon, föredrar centrala Stockholm, föredrar Swish.

(Standard jada-jada, säljer till den jag vill osv osv u know the drill!)

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vilken deprimerande berättelse. Jag hade blivit ganska lack om jag köpte en present för 10000kr som sedan aldrig användes pga att den "ser gamig ut".
Hoppas du får den såld. Bra pris för övrigt.

Permalänk
Medlem

Jag skulle ha bytt flickvänn... så där behandlar man inte en sådan där dator

Visa signatur

/3900x/i7 4790k/3400g/xeon 5670 x2 32gb ram...EVGA GeForce GTX 1070ti/3070 8GB SC ACX...evga supernova 850w g2
Corsair 200r...noctuna ub9

Permalänk
Hedersmedlem

Sålde en likadan precis här på Swec och fick till slut 5500 för min. Då hade jag uppgraderat till "bästa" IPS-panelen som går att köpa till den samt 250Gb Samsung EVO SSD. Min hade dock en i5:a.

Riktigt trevlig dator för lite casual gaming, särskilt om man kostar på sig ett panelbyte som landar på cirkus en tusing.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk

so sad hoppas du lyckats bättre med presenterna sen dess

Permalänk

Kunde köpt Mac och blivit älskad.

-> Köpte "gamig" dator

Visa signatur

Citera!

Permalänk

Blir definitivt en Mac till henne i framtiden istället Säkert kort så att säga ^^ Well får många bud i PM så den kan nog bli såld nu iaf!

Permalänk

va haru för bud på den aws?

Permalänk

Lutar åt 5900 och hämtas ikväll.

Permalänk

Ok tackar!

Permalänk
Medlem

Om den inte blir såld ikväll så känner jag en som är sugen! Återkom gärna via PM om den finns kvar.

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk

Dator såld

Permalänk
Skrivet av Kallecale:

Dator såld

Blir det en Mac nu?

Visa signatur

Citera!