Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Mange75:

Kan bara hålla med.
Synd att det va så tråkigt , då det va snyggt och lite annorlunda. Men så jäkla enformigt.
Körde ändå många timmar i hopp om att det skulle bli bättre.
Men så är livet , det som smakar godis för vissa smakar skit för andra

Skönt att höra på sätt och vis att jag inte är ensam.
Jag har bara kört runt 3h skulle jag tro, men kände verkligen att det inte var kul och det var SAMMA, om och om och om igen.
(Visst FC3 och FC4 är också mycket repetition, men de har lyckats väva in de upprepade momenten snyggare än i Primal)

Sedan en annan grej som jag stör ihjäl mig på är att jag inte kan använda min Xbox One-kontroll.
Eftersom när jag avslutar spelet/uplay så hänger sig musen och alla klick blir "piip"..
(Detta har ingenting med just Farcry Primal att göra, utan är en bugg i Windows 10 tillsamans med UPlay..)

Uplay Xbox One Controller Beep beep beep beep beep

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Skönt att höra på sätt och vis att jag inte är ensam.
Jag har bara kört runt 3h skulle jag tro, men kände verkligen att det inte var kul och det var SAMMA, om och om och om igen.
(Visst FC3 och FC4 är också mycket repetition, men de har lyckats väva in de upprepade momenten snyggare än i Primal)

Sedan en annan grej som jag stör ihjäl mig på är att jag inte kan använda min Xbox One-kontroll.
Eftersom när jag avslutar spelet/uplay så hänger sig musen och alla klick blir "piip"..
(Detta har ingenting med just Farcry Primal att göra, utan är en bugg i Windows 10 tillsamans med UPlay..)

Uplay Xbox One Controller Beep beep beep beep beep

Ojoj, imponerad att du och andra kan eller vill köra med kontroll på fps spel. Mus tangentbord säger jag.
Såtillvida man inte använder den bara till bil körningen osv.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av WEBRUNNER:

Ojoj, imponerad att du och andra kan eller vill köra med kontroll på fps spel. Mus tangentbord säger jag.
Såtillvida man inte använder den bara till bil körningen osv.

Spelar nästan uteslutande med kontroll, kommer från en 360-generation och då spelar man allting med handkontroll. Och sålänge man inte spelar competive så är det inte så stor del.
Tycker force-feedback / vibrationerna i kontrollen ger ett ytterligare djup till upplevelsen också

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Testade äntligen spelet idag. Har spelat det i 2 timmar eller så och är inte ett dugg sugen på att fortsätta. På tok för segt! Jag gillar ändå FC3 och FC4, men detta föll mig inte alls i smaken.

Permalänk
Medlem

Troget FC fan

@biorrith: Jag som troget FC fan fick samma känsla som dig när jag började spela primal. Men efter att man spelat ett par timmar (Sjukt stort spel) så kommer man älska spelet mer och mer. Du måste ge det en chans!

Permalänk
Medlem

@h2ksun: Jag får se hur jag gör. Började spela AC Rogue häromdagen också. Sjukt kul! Dom behöll alla bra grejer från fyran och lade till det fina från Brotherhood!