ASUS R9 380x DC2 STRIX *obruten förpackning+kvitto*

Permalänk
Medlem

ASUS R9 380x DC2 STRIX *obruten förpackning+kvitto*

Hej, jag har ett ASUS Radeon R9 380x 4GB DC2 STRIX OC som jag ska sälja.

Det ligger i obruten inplastad förpackning, det är inköpt för ungefär 1månad sen för 2890kr

Det är budgivning som gäller, antingen PM eller här i kommentar.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte sälja alls.

Finns i Uppsala för upphämtning, om det ska fraktas så är det förskottbetalning till bankkonto/swish som gäller, samt att köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Du menar kanske 380? 380X släpptes för mindre än en månad sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlixtGorion:

Du menar kanske 380? 380X släpptes för mindre än en månad sedan.

Kollade lite närmare nu, det var ungefär 1månad sen, så jag ändrade i annonsen nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lulzori:

Hej, jag har ett ASUS Radeon R9 380x 4GB DC2 STRIX OC som jag ska sälja.

Det ligger i obruten inplastad förpackning och kvitto finns, det är inköpt för ungefär 1månad sen för 2890kr

Det är budgivning som gäller, antingen till PM eller här i kommentar.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte sälja alls.

Finns i Uppsala för upphämtning, om det ska fraktas så är det förskottbetalning till bankkonto/swish som gäller, samt att köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Tar väll och börjar budningen med 1200:- och upphämtning.

Permalänk
Medlem

1400 + frakt

Permalänk
Medlem

Fråga - Det är ett 380X du säljer, å inte ett 380? Bäst att kolla innan man lägger ett bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linuf:

Fråga - Det är ett 380X du säljer, å inte ett 380? Bäst att kolla innan man lägger ett bud

Det är ett 380x i oöppnad förpackning

Permalänk
Medlem

Gott mos! Då bjuder jag 1600 + frakt

Permalänk
Medlem

Tyckte det var någon som bjud 1700 + upphämtning? Tog han bort budet från chatten och skickade det över pm eller drog han tillbaka hela budet?

Eller såg jag bara fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linuf:

Tyckte det var någon som bjud 1700 + upphämtning? Tog han bort budet från chatten och skickade det över pm eller drog han tillbaka hela budet?

Eller såg jag bara fel?

Det var jag det
väldigt intresserad av kortet men blev osäker på om det är en uppgradering från min nuvarande uppställning, Crossfire med 2st. Sapphire HD7950 3GB, särskilt som jag ska öka upplösning till 1440p

(det var ett tag sedan jag uppgraderade så jag har inte riktigt hängt med i utvecklingen )

Mors!

C

Permalänk
Inaktiv

1700 + frakt, om det går att skickas med postförskott eller bussgods

Permalänk
Medlem

@anon267701:

Skickade PM till säljaren någon vecka tillbaka och bjöd 1800 inkl frakt, men han tyckte då att det var för lågt.

Permalänk
Inaktiv

@Linuf: Ahh ok.. aja