Joining server...............spelet startar inte. BF3, BF4 och BFH

Permalänk
Medlem

Joining server...............spelet startar inte. BF3, BF4 och BFH

Tänkte lira lite BFH som jag gjorde 24 timmar tidigare utan problem.
Bara det att inget spel startar...Joining server... sedan händer ingenting.
Har testat battlelog i FF och IE, avinstallerat battlelog plugin och installerat igen.
Reparerat spelen i origin.
DXDiag=inga bekymmer.
Punkbuster update.
Loggat ut ur Origin, battlelog, startat om datorn.
Installerat om Origin.

Kollat mitt win 10, inga ändringar gjorda sedan jag spelade sist samt att datorn bara stått på tomgång idag.
Detta gäller alltså BF3, BF4 Campain och mp, BFH Campain och multiplayer

Tips på vad jag kan ha missat mottages tacksamt.

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Avstängd

Om du minimerar webläsaren,Finns där då en ruta var du vill spara speldata.
Nåt nytt som börjat så för mig.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

har också fått det här problemet nu nyligen, testat allt möjligt från att reparera spelet till att kryssa i att spelet ska köras som administratör, men inget tycks hjälpa. Vad har du för antivirusprogram?

Permalänk
Medlem

testa att högerklicka på spelet i origin och tryck spela o använd webbläsarfönstret som öppnas, det verkar fungera då för mig btw.

Permalänk
Medlem

Tackar för förslag. Mig hjälpte det att installera om spelet samt högerklicka på .exe filen och välja kör som administratör. BFH gäller det. Då funkade även BF4 efter valet kör som admin

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3