Permalänk
Medlem

Beställde för över en vecka sedan och vet ännu inte vad som hänt med min order. Leverans skulle ta 2-6 dagar. Har mailat flera gånger och till flera olika support-adresser för flera dagar sedan utan att få nåt svar.

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur man kan köpa något för 7000/8000kr i tysk billighetsbutik (var väl tysk), bara för att spara några kr. Är inte billigt om man skulle behöva returnera en vara tillbaks (frakt mellan länder är svindyrt, speciellt tyngre varor).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Förstår inte hur man kan köpa något för 7000/8000kr i tysk billighetsbutik (var väl tysk), bara för att spara några kr. Är inte billigt om man skulle behöva returnera en vara tillbaks (frakt mellan länder är svindyrt, speciellt tyngre varor).

Detta är en dansk butik

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av JunkyVirus:

Hittade precis den sidan när jag skulle köpa ett MSI GeForce GTX 1080 efter att Inet's pris har gått upp igen -.-

Det verkar ju som en helt OK sida, men det är fortfarane något som håller mig från att beställa det, det är ändå över 1000kr billigare xD

Det är det kortet som vi beställde i fredags kväll ganska sent så antar att de inte händer något före måndag. Det stod 2-6 arbetsdagar i frakt på ordern, så borde veta em en vecka eller så. Många verkar skivigt i tråden att det brukar ta ca 7 dagar oberoende av vad de beräknar.

Edit:

Skrivet av Broken-arrow:

Förstår inte hur man kan köpa något för 7000/8000kr i tysk billighetsbutik (var väl tysk), bara för att spara några kr. Är inte billigt om man skulle behöva returnera en vara tillbaks (frakt mellan länder är svindyrt, speciellt tyngre varor).

Den är dans som ovan nämnt. Men de värkar skicka från ett tyskt lager inlägg tidigare i tråden.

Hoppas verkligen det kommer inom två veckor. Vilket jag kan tänka mig om andra säger 7dagar. Man betalar ju ändå i förväg.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Skrivet av Byrsa:

Beställde för över en vecka sedan och vet ännu inte vad som hänt med min order. Leverans skulle ta 2-6 dagar. Har mailat flera gånger och till flera olika support-adresser för flera dagar sedan utan att få nåt svar.

Många säger ju att leveransen skulle ta mellan 2-6 dagar men oftast verkar det ta en vecka, men säger dom när varan ska eller beräknas skickas ? Sure leveransen kanske tar en vecka men det beror ju på när dom faktiskt skickar varan.

Permalänk
Medlem

Nice... Anslutningen är privat...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JunkyVirus:

Många säger ju att leveransen skulle ta mellan 2-6 dagar men oftast verkar det ta en vecka, men säger dom när varan ska eller beräknas skickas ? Sure leveransen kanske tar en vecka men det beror ju på när dom faktiskt skickar varan.

Nej det står bara Leverans metod: Fri frakt 2-6 arbetsdagar

Ni som säger att ni fått snabbt svar från kundtjänst, vilken mailadress har ni skickat till och på vilket språk? Har provat flera adresser och på både svenska och engelska men har inte fått nåt svar.

Permalänk
Medlem

Uppdatering.
Grafikkortet som beställdes fredagen den sep 30 efter normal kontorstid kom igår den 11e.
Fredagen den 7 oktober runt lunchtid skrevs ett mail till dem med frågan att varför står det att det inte är skickat än ni säger 2-6 arbetsdagar och nu har det snart gått fem. Svaret kom fort och var att det var skickat. Statusen uppdaterades då omgående till skickat. Men dröjde till i mondags innan tracking nummer dök upp. Sedan stod det. Inväntar korrekt adress. TNT som post leverantör. Igår så stod det att de hade fått fel portkod, TNT altså. Det finns ingen portkod. Det är en porttelefon där man väljer efternamn från en lista. Efter telefonsamtal med TNT kunde de leverera. Manual och drivrutins skivan var inte så fina så vi funderade på om kortet var begagnat. Men då vi kollade noggrannare på emballaget för grafikkortet så var det obrutet och orginal skydsplaststejpen för fläkten obruten den med. Vi testade att spela i 1-2h och kortet fungerade utan problem under den tiden.

Allt låg ihopp vilket kanske kan förklara varför vänstra hörnet är vikt på samtliga delar.

Kontentan av alt är att även hur det såg ut när vi fick grafikkortet verkar det inte vara begagnat. De säger 2-6 arbetsdagars leverans. Och det tog 7 och då var vi på dem efter 4 och en halv dag. Sen fick det ringas till deras post leverantör TNT för att få fram paketet. Så lite tid samt lite krångel. Men vi fick grafikkortet och sparade nästan 1000kr. Så de levererade även om det tog tid och vart lite strul. Ingen bluff sida just nu i alla fall. Man minns ju kameraexperten.

Edit:
Då ovan frågat så skrev vi på engelska då det stog på deras hemsida att om man skrev på svenska eller danska så får man svar på danska. Och så bra är inte vår danska, så det vart på engelska.

https://eucomtech.eu/se/kundeservice_se
"Om du skriver till oss på svenska eller danska, besvarar vi alltid din e-post på danska, om du skriver på engelska besvarar vi alltid din e-post på engelska."

Edit2 och 3:
Fotade dessvärre inte grafikkortet och plasten(esd påsen) då jag kom på att jag skulle gjort det lite för sent. Man kan bli lite ivrig av nya leksaker och att testa att spela utan konstant trasigt lysrör som det var med de två gamla grafikkorten som satt i den burken med 2600k.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk

Jag ska köpa en större skärm som är ca 2000 loppor billigare än närmaste konkurrent.
Som många andra är jag skeptiskt inställd till butiken men det verkar ändå som att sakerna kommer fram så jag uppdaterar min upplevelse här, som stöd till forumet.

Upptäckte dock direkt att det inte längre går att göra köp med Paypal. Enligt kundtjänst har de tillfälligt inaktiverat Paypal pga förhandlingar.
Så jag måste alltså betala närmare 10k i förskott.
Nåväl, det är en chansning men när jag nu går in för att köpa reagerar Chrome på sidan och meddelar att:
-------
Anslutningen är inte privat

Det är möjligt att hackare försöker stjäla dina uppgifter från eucomtech.eu (till exempel lösenord, meddelanden eller kreditkort). NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
-------

Här backar jag tills vidare ut

En intressant detalj är att www.eucomtech.se leder till Proshop? (Fult av konkurrenten)

Permalänk

Tråden verkar död men kommer fråga ändå. Funderar på att köpa https://eucomtech.eu/se/gf-strix-gtx1060-o6g-gaming-oc.phtml?... <den här men är det värt att handla på den här sidan för 300kr billigare än att åka till webhallen och köpa det i butik? eftersom hälften säger sidan är bra andra verkar säga att den inte är det.

Permalänk
Skrivet av gnufis:

Tråden verkar död men kommer fråga ändå. Funderar på att köpa https://eucomtech.eu/se/gf-strix-gtx1060-o6g-gaming-oc.phtml?... <den här men är det värt att handla på den här sidan för 300kr billigare än att åka till webhallen och köpa det i butik? eftersom hälften säger sidan är bra andra verkar säga att den inte är det.

beror väl på hur du betalar ? kontokort ? paypal ?

sen är det ingen bubbelplast eller eller skydd, ditt grafikkort kommer sålunda att studsa runt inne i kartongen,
returer kan bli problem och det kostar mer än att svänga förbi webhallen.

är du fullt medveten om detta & att dom 300kr snabbt försvinner vid strul, varför ta risken?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

jag bästeällde 3 moderkort CPU och Ram , saker från dem jag. fick bara moderkort och CPU det tog flera veckor innan jag fick ramen efter och blev inte kompenserad på något sätt eller medelad om hur lång tid det skulle ta eller att produkten var på väg.

Min dator har nu gått sunder och jag har byt PSU och den är fortfarande trasig. Jag tor att det är moderkortet och jag har pratat med asus om det och de tror att det är trasigt också. Så de säjer att jag ska prata med eucomtech där jag köpte moderkortet ifrån.

Jag har inte fått några instruktioner om hur jag ska göra för att skicka in produkten till dem eller instruktioner för något annat. Det var 8 dagar sen jag kontaktade dem. jag har inte fått något vättigt svar från dem.

Jag rekomenderar inte att man handlar där.

Permalänk
Avstängd

Hur har det gått för er som beställt ifrån EUComTech? Är i behov av en 4-bay Synology NAS-server och såg att de är 1000kr billigare än övriga butiker på samma modell.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

mitt moderkort gick sunder och behövde RMA as och det tog 13 dagar innan ups plockade up produkten. om jag förstår det rätt så skickade de uphämtnings årdern efter 12 dagar för mig.

Så minna upplevelser är väldigt negativa för dem.

Permalänk
Medlem

Tittar på en skärm som är nedsatt under black friday. Det handlar om över 5000kr.
Ser att de har fått 6.1 i betyg. Enda jag överväger är isf att betala med paypal. Har inte använt det så mycket, tror 1 gång. Tror det funkar så här: Jag skickar till paypal, de får en bekräftelse och skickar varan. När jag får varan och har testat den så skickar jag ett ok. Stämmer detta och hur lång tid har jag på mig innan jag ger ok?
Det jag menar är att det kan strula med transport eller att varan inte finns inne och de inte meddelar.

Tack

Permalänk
Skrivet av md7dani:

Tittar på en skärm som är nedsatt under black friday. Det handlar om över 5000kr.
Ser att de har fått 6.1 i betyg. Enda jag överväger är isf att betala med paypal. Har inte använt det så mycket, tror 1 gång. Tror det funkar så här: Jag skickar till paypal, de får en bekräftelse och skickar varan. När jag får varan och har testat den så skickar jag ett ok. Stämmer detta och hur lång tid har jag på mig innan jag ger ok?
Det jag menar är att det kan strula med transport eller att varan inte finns inne och de inte meddelar.

Tack

ja det stämmer mycket strul.. skärmar ser jag som ömtåliga saker DHL, UPS, Postnord är nästan alla lika dåliga,
du har väl tur om paketet inte är helt krossat när det kommer fram..

hur mycket skilde i kronor till andra leverantörer ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur dom kan erbjuda så pass bra priser? Skiljer mycket mot andra handlare när det gäller priser ink. moms iaf.
Beställde moderkort och där står det specat 0% moms. Hur kommer dom runt momsen? Är det något tillfälligt "kryphål"? Som privatperson är det ju bara att tacka så länge iaf
Jämförs priser ex. moms är dom dyrare än tex. inet, komplett etc.

Permalänk
Medlem

Med tanke på de bekymmer som nämns här i tråden har jag svårt att förstå varför folk fortsätter att köpa från dem för att spara några kronor.

OT: Vet någon hur man blockar dem på prisbevakningar hos Prisjakt?
De har en tendens att höja och sänka priset titt som tätt, så att man får mail ett par gånger om dagen att de har lägsta priset på flera produkter jag prisbevakar.

Permalänk
Medlem

min prisjakt review.
"there is a TLDR at the bottom.

I ordered 3 thing in the same order at the 29 of august. the delivery time for the shipment was 2-6 working days. I got 2 of the 3 things i ordered in the package that i got on the 6 sep. So 1/3 of my order was missing.

I send them a new mail in a old support thing i had with them to get the tracking number.
They tell me "I will investigate and talk to our warehouse, and get back to you during the day."

that was on the 6 of sep. The 7 of sep i send a question asking if they know what happened. They have not responded to the mail after that.

on the 8 i get a postal number for something that is going to be delivered with TNT. My last order was not with tnt. I think it might be an order from eucomtech with the missing thing.

So i ask them "did you send something to me with TNT?" on the 8 of sep. I have not yet gotten a reply on that question.

I see on the delivery thing i got that it's being shipped from ingrammicro i a company that i have never contacted before.

So I ask them about my order. They can't say anything because i don''t have the order number and stuff like that.

So i have a package sent to me form a company that i don't know about and i have not gotten any information about what is in the package.

I have called and spoken on the phone with them about the order and i got no new information it sounded like they would send a new package out to me and did not know what was in the order from TNT.

The last mail i have about it is on the 12 of sep. So i probably got it on the 13 of sep.
So not with in the 2-6 working days and i did not get any information about what was in the package or anything like that or that eucomtech was sending it to me directly from ingrammicro.

The order was a cpu a mother card and ram. The ram was the thing i got late.

Then a few months later my mother board breaks and i need to RMA it.
First i talk to asus because it's a asus motherboard and they told me to contact the retailer because it was broken and i had done all the tests i could do at home with it.

I contact eucomtech on the 11 of November about the need for RMA.

I mail them a couple of times in that mail chain with no response. Between the 12 and 16 no response at all.

On the 17th they tell me that they will arrange a pick up for the mother board.

on the 18th i get this mail "The pickup has been ordered with UPS we expect it to happen on Monday or Tuesday."

it's was not picked up any of the days there and i did not revive any instructions about it.

So i mail them the 22th of nov and tell them it has not been picked up.

they responded with "Okay no worries, I just contacted our RMA team and asked them to contact UPS. You need to pack up the motherboard and have it ready for shipping." on the 22th of November.

i contact them again at the 23th of november. And ask why it's taking so long and all that.

i get this response on the 23th "I'll have my manager contact our RMA team, and find out what the hold up is."

a few mail later the same day i get
"Finally we got some response.
The package should be picked up tomorrow."

it took 13 days to send the motherboard away to rma it. With asus telling me to RMA it.

TLDR
I ordered 3 things got 2 of them with in the right time (6 work days later) the last thing i got 5-6 days later then the rest (11-12 days). Terrible communication about it.

To send in a motherboard for RMA that ASUS told me to send in takes 13 days with bad communication with me and to different parts of the company.

I do not recommend purchasing from eucomtech and if you do i hope that you will have better luck then me.

My order number for the products was 200000698."

Så min upplevelse av dem är inte alls bra.

Permalänk
Medlem

Jag beställde en Synology DS916+ för några månader sedan. Den levererades med DHL ca 5 arbetsdagar senare.
Känns som att dom fuskar med moms genom att ha bolaget på Cypern och skickar grejerna från andra länder. Jag fick min enhet ca 1000kr billigare än i Sverige, men jag skulle nog inte beställa delar som jag kanske vill returnera en vacker dag. Typ hårddiskar eller en TV som går sönder.
Min gissning är att deras returhantering är värdelös och att man själv får stå för returfrakt.

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Medlem

@dobber: jag retunerarade ett moderkort till dem PGA att det gick sunder. Jag behövde inte bettala för frakten men det tog typ 13 dagar för packetet att bli uphemtat efter jag hade kontactat dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Uppdatering.
Grafikkortet som beställdes fredagen den sep 30 efter normal kontorstid kom igår den 11e.
Fredagen den 7 oktober runt lunchtid skrevs ett mail till dem med frågan att varför står det att det inte är skickat än ni säger 2-6 arbetsdagar och nu har det snart gått fem. Svaret kom fort och var att det var skickat. Statusen uppdaterades då omgående till skickat. Men dröjde till i mondags innan tracking nummer dök upp. Sedan stod det. Inväntar korrekt adress. TNT som post leverantör. Igår så stod det att de hade fått fel portkod, TNT altså. Det finns ingen portkod. Det är en porttelefon där man väljer efternamn från en lista. Efter telefonsamtal med TNT kunde de leverera. Manual och drivrutins skivan var inte så fina så vi funderade på om kortet var begagnat. Men då vi kollade noggrannare på emballaget för grafikkortet så var det obrutet och orginal skydsplaststejpen för fläkten obruten den med. Vi testade att spela i 1-2h och kortet fungerade utan problem under den tiden.

http://i.imgur.com/G1sqmfT.jpg
Allt låg ihopp vilket kanske kan förklara varför vänstra hörnet är vikt på samtliga delar.

Kontentan av alt är att även hur det såg ut när vi fick grafikkortet verkar det inte vara begagnat. De säger 2-6 arbetsdagars leverans. Och det tog 7 och då var vi på dem efter 4 och en halv dag. Sen fick det ringas till deras post leverantör TNT för att få fram paketet. Så lite tid samt lite krångel. Men vi fick grafikkortet och sparade nästan 1000kr. Så de levererade även om det tog tid och vart lite strul. Ingen bluff sida just nu i alla fall. Man minns ju kameraexperten.

Edit:
Då ovan frågat så skrev vi på engelska då det stog på deras hemsida att om man skrev på svenska eller danska så får man svar på danska. Och så bra är inte vår danska, så det vart på engelska.

https://eucomtech.eu/se/kundeservice_se
"Om du skriver till oss på svenska eller danska, besvarar vi alltid din e-post på danska, om du skriver på engelska besvarar vi alltid din e-post på engelska."

Edit2 och 3:
Fotade dessvärre inte grafikkortet och plasten(esd påsen) då jag kom på att jag skulle gjort det lite för sent. Man kan bli lite ivrig av nya leksaker och att testa att spela utan konstant trasigt lysrör som det var med de två gamla grafikkorten som satt i den burken med 2600k.

Det skickas väl från/genom Tyskland, och där är 3 oktober en helgdag, sen så bör man inte räkna med en order lagd sent på dagen heller.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk
Medlem

Jag var alltid nyfiken på hur de kunde vara så billiga så jag beställde min LG 34UC88 från dem som ett test skulle jag säga, de låg 2200 kr under billigaste konkurrent då jag beställde och vill se ifall detta var på riktigt.

Och den enda dåliga upplevelsen jag stötte på var att det tog nästan på pricken 24 timmar innan man såg att order ändrat status till behandlad, och ytterliggare 24 timmar innan den skickats. Jag skickade mail om detta till dem dagen efter jag lagt beställningen, och fick svaret dagen efter det (vilket var strax efter att ordern ändrat status till behandlad, så jag fick sitta med dumstruten på).

Senare samma dag så fick ordern statusen skickad.

Efter dettta fick jag automatiska email med hur den färdades via DHL, dvs. när den lämnat olika sortering center etc. (BTW de har inget eget lager, de verkar köpa från nån distributör i Tyskland som många gör idag tex. Liontech).

Sen tog det 4 dagar innan jag hade min skärm (skickades Tyskland-->Danmark-->Sverige).

Skärmen kom till mig hel, paketet hade inte blivit dåligt behandlad eller något sånt. Tänk på att DHL leverera hem till dig, så försök kontakta dem innan paketet är på väg och säg till om du vill ha det till arbetet, ombud etc.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zautos:

@dobber: jag retunerarade ett moderkort till dem PGA att det gick sunder. Jag behövde inte bettala för frakten men det tog typ 13 dagar för packetet att bli uphemtat efter jag hade kontactat dem.

Det skulle kunna vara så att din bristfälliga stavning har haft en negativ inverkan på kommunikationen och således händelseförloppet? Du får tänka på att det är Danskar i andra änden som eventuellt sitter med Google Translate.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

@xtQ: min stavning har ingenting med att göra att produkter leveransen var uppdelad i 2 delar och att de inte meddelade mig om det.

Min stavning har inte heller något med att RMA ärendet tog så lång tid på sig. Personen jag pratade med behövde kontanta sin manager För att ärendet skulle gå vidare.

Om personen inte förstod vad som tog i något av mina mail så borde de ha meddelat mig om det och om de använder google translator för att översätta svenska till danska eller engelska till danska så borde de inte säja att man kan kontanta dem på de språken.

Jag skrev på dem på engelska så att de skulle skriva tillbaka på engelska och inte danska. För att talsyntesen jag använder för att läsa upp text på datorn klarar bara av engelska och svenska och jag använder en talsyntes pga att jag har dyslexi. Så min stavning och läsförmåga är dålig.

Det har däremot ingen påverkan på hur deras leverans var eller hur RMA ärende hantering fungerar.
Minna mejl till dem delar inte upp paketet i 2 delar och försenar ena halvan.

Minna mejl gjorde inte heller så att RMA ärendet tar sån lång tid att på börjas. För att personen jag pratade med förstod vad jag menade och betede sig på ett sånt sätt så man vet att han förstod. tex sa personen att den skulle skicka ärendet vidare till deras RMA avdelning.

Du får hjärna förklara vilka superkrafter du tror att min stavning har som kan spilta packet eller förstöra kommunikation inom ett företag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zautos:

@xtQ: min stavning har ingenting med att göra att produkter leveransen var uppdelad i 2 delar och att de inte meddelade mig om det.

Min stavning har inte heller något med att RMA ärendet tog så lång tid på sig. Personen jag pratade med behövde kontanta sin manager För att ärendet skulle gå vidare.

Om personen inte förstod vad som tog i något av mina mail så borde de ha meddelat mig om det och om de använder google translator för att översätta svenska till danska eller engelska till danska så borde de inte säja att man kan kontanta dem på de språken.

Jag skrev på dem på engelska så att de skulle skriva tillbaka på engelska och inte danska. För att talsyntesen jag använder för att läsa upp text på datorn klarar bara av engelska och svenska och jag använder en talsyntes pga att jag har dyslexi. Så min stavning och läsförmåga är dålig.

Det har däremot ingen påverkan på hur deras leverans var eller hur RMA ärende hantering fungerar.
Minna mejl till dem delar inte upp paketet i 2 delar och försenar ena halvan.

Minna mejl gjorde inte heller så att RMA ärendet tar sån lång tid att på börjas. För att personen jag pratade med förstod vad jag menade och betede sig på ett sånt sätt så man vet att han förstod. tex sa personen att den skulle skicka ärendet vidare till deras RMA avdelning.

Du får hjärna förklara vilka superkrafter du tror att min stavning har som kan spilta packet eller förstöra kommunikation inom ett företag.

Jag trodde att jag var tydlig. Mitt inlägg är inte menat att vara ett angrepp mot dig som person utan jag resonerar som så att kommunikation via text mellan två olika språk kan vara svårt. Även utan översättningsprogram så kan det ställa till det om stavningen strular lite ibland hos en part.

I övrigt så kan inte ha några invändningar rörande uppdelning av paket m.m. Utan jag försöker bara förstå och eventuellt öppna för att eventuell kundtjänstkommunikation kanske var exceptionellt svårt i just ditt fall.

God jul!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Jag beställde mitt Asus sabertooth z170 mark1 från denna sidan . de hade klarat leverera på 6 dagar (inkluderar en hel helg) om jag ej jobbat när DHL ringde på min dörr Dhl sverige var skit ,men det är inte EUCOMTECH's fel hehe .

Varför jag valde handla av dem ?
Jag fick bra pris på deras rea innan jul och netonnet strulade lite med leverans av mitt moderkort .

Kommer jag handla igen ?
om priset är rätt så helt klart !

Gott nytt år! /Calle

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför dom inte listas på prisjakt längre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MALmen:

Någon som vet varför dom inte listas på prisjakt längre?

De kommer upp för mig.
https://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v2557&o=produkt_pris_i...

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk

någon som handlat från dom nyligen?
hur lång tid tog leveransen?
är sugen på ett geforce 1080 som är mycket billigare än i sverige.

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred