Nu har jag tröttnat på att alltid spela ensam!

Permalänk
Inaktiv

Nu har jag tröttnat på att alltid spela ensam!

Hallå!

Okej, det finns inte en chans att jag tänker sitta och spela Battlefield 1 som ett ensamt mongo nu i höst. Jag har varit ensam i över minst 200 timmar i Bad Company 2, 200 timmar i Battlefield 3 och nu 200 timmar i Battlefield 4.

Det är lika bra att börja knyta kontakter redan nu. Vill du spela med mig i höst så skriv i tråden eller skicka ett privat meddelande. Jag är 28 år, bor i Stockholm och är ganska tystlåten av mig.

Jag spelar inte för att ha kul, jag spelar för att vinna. Att vinna är kul, så jag har kul när jag vinner. Min K/D-ratio har alltid varit över 2 om det nu spelar någon roll (troligtvis inte).

Vi hörs.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av hunter26:

Hallå!

Okej, det finns inte en chans att jag tänker sitta och spela Battlefield 1 som ett ensamt mongo nu i höst. Jag har varit ensam i över minst 200 timmar i Bad Company 2, 200 timmar i Battlefield 3 och nu 200 timmar i Battlefield 4.

Det är lika bra att börja knyta kontakter redan nu. Vill du spela med mig i höst så skriv i tråden eller skicka ett privat meddelande. Jag är 28 år, bor i Stockholm och är ganska tystlåten av mig.

Jag spelar inte för att ha kul, jag spelar för att vinna. Att vinna är kul, så jag har kul när jag vinner. Min K/D-ratio har alltid varit över 2 om det nu spelar någon roll (troligtvis inte).

Vi hörs.

Har 300 tim solo i BF4, håller med dig det blir rätt tröttsamt.

Jag har gärna nån att köra med när BF1 kommer

Skickar mitt steam / origin på PM.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av hunter26:

Hallå!

Okej, det finns inte en chans att jag tänker sitta och spela Battlefield 1 som ett ensamt mongo nu i höst. Jag har varit ensam i över minst 200 timmar i Bad Company 2, 200 timmar i Battlefield 3 och nu 200 timmar i Battlefield 4.

Det är lika bra att börja knyta kontakter redan nu. Vill du spela med mig i höst så skriv i tråden eller skicka ett privat meddelande. Jag är 28 år, bor i Stockholm och är ganska tystlåten av mig.

Jag spelar inte för att ha kul, jag spelar för att vinna. Att vinna är kul, så jag har kul när jag vinner. Min K/D-ratio har alltid varit över 2 om det nu spelar någon roll (troligtvis inte).

Vi hörs.

277 timmar BF4 solo. CS:go är minst dubbelt. Sthlm, 25 år. Spelar för att vinna. PMAR dig

Permalänk
Inaktiv

Kul med visat intresse.

Nu har jag skickat privata meddelanden till eller svarat på alla som hört av sig.

Permalänk

@hunter26: Jag är 29, har 115h bf4 sen i vintras, kom sent in i matchen. Men är taggad på teamlir, och vinna!
Mitt bf4 nick är MrBandulu.

Permalänk
Medlem

vill ni ha med en gubbe på 41.. så e det bara o adda iiNiFiNiTii

Visa signatur

Går Gött i Röört

Permalänk
Medlem
Skrivet av malacai:

vill ni ha med en gubbe på 41.. så e det bara o adda iiNiFiNiTii

Kör ofta själv då polarna tröttnat.. Har familj så spelar kvällar när sambon tillåter, en eller ett par ggr i veckan!

Om vi får ihop ett gäng kan vi väll skapa en Platoon eller liknande och köra bf4 å tagga bf1??

Vilka är på?:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Medlem

gubbe 43 här.. spelar mest bf3

[SweC]BOMWidowMaker

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk
Skrivet av pysen92:

Kör ofta själv då polarna tröttnat.. Har familj så spelar kvällar när sambon tillåter, en eller ett par ggr i veckan!

Om vi får ihop ett gäng kan vi väll skapa en Platoon eller liknande och köra bf4 å tagga bf1??

Vilka är på?:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Det tycker jag låter som en bra idé! Jag har inga kompisar jag spelar med, därför har jag gett mig på internetdating;)
Vore grymt att ha ett litet gäng man kan lira med.

Återigen, bara att adda MrBandulu

Permalänk
Avstängd

Krav på mikrofon eller så? Är 26 men kan inte snacka pga boende situation.
Har heller inte lirat BF4 på väldigt länge. Främst pga ensamhet, de man lirade med i början tröttnade/bytte spel.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Krav på mikrofon eller så? Är 26 men kan inte snacka pga boende situation.
Har heller inte lirat BF4 på väldigt länge. Främst pga ensamhet, de man lirade med i början tröttnade/bytte spel.

Jag vill helst lira med mic, men jag är glad så länge man har någon att köra med som vill samarbeta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Krav på mikrofon eller så? Är 26 men kan inte snacka pga boende situation.
Har heller inte lirat BF4 på väldigt länge. Främst pga ensamhet, de man lirade med i början tröttnade/bytte spel.

Det är väll klart roligare men Vrf det skulle vara ett krav finner jag ingen anledning till! Bara skönt å ha en seriös squad som kan teamplaya och nyttja bf alla möjligheter!

Själv nickar jag pysen92

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Skrivet av malacai:

vill ni ha med en gubbe på 41.. så e det bara o adda iiNiFiNiTii

Skrivet av Matwik:

gubbe 43 här.. spelar mest bf3

[SweC]BOMWidowMaker

Skrivet av pysen92:

Det är väll klart roligare men Vrf det skulle vara ett krav finner jag ingen anledning till! Bara skönt å ha en seriös squad som kan teamplaya och nyttja bf alla möjligheter!

Själv nickar jag pysen92

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har addat er! MrBandulu är mitt nick.

Permalänk
Medlem

Är ingen riktig hardcore bf spelare men har spelat 77 tim på bf3 och mesiga 8 tim på bf4 pga det känns lite meningslöst när man inte kan dela upplevelsen med några/någon. Är 17 år om det skulle vara något
problem? adda mig gärna på origin: Blommaren

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jamenvisst:

Jag vill helst lira med mic, men jag är glad så länge man har någon att köra med som vill samarbeta.

Skrivet av pysen92:

Det är väll klart roligare men Vrf det skulle vara ett krav finner jag ingen anledning till! Bara skönt å ha en seriös squad som kan teamplaya och nyttja bf alla möjligheter!

Själv nickar jag pysen92

Skickades från m.sweclockers.com

Finns ju de som totalvägrar att spela ifall man inte har mic

Men teamwork går ju bra även utan, nackdel är att den utan mic inte kan ange positioner osv. Men den har ju öron.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Finns ju de som totalvägrar att spela ifall man inte har mic

Men teamwork går ju bra även utan, nackdel är att den utan mic inte kan ange positioner osv. Men den har ju öron.

Ja, man har ju haft några "unspoken bonds" som resulterat i grymma sessions utan mic! Så det är bara å köra på:)

Permalänk
Medlem

Jag hoppar gärna på tåget. Nickar 'tbiorrith' på Origin.
Är 30 år gammal och småbarnsfar, så kvällarna kan bli glesa.

Jag har spelat en del BF3 men BF4 hoppade jag över.
Aimet är nog inte vad det har varit, men en gammal cs-räv är jag allt.

Permalänk
Inaktiv

Jag 38år 4888 timmar solo på Counter-Strike: Condition Zero.

Se om jag hänger på sen Spelar fölr att ha kul och vinna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunter26:

Jag spelar inte för att ha kul, jag spelar för att vinna. Att vinna är kul, så jag har kul när jag vinner. Min K/D-ratio har alltid varit över 2 om det nu spelar någon roll (troligtvis inte).

Vi hörs.

Haha, stämmer så jävla himla bra in på mig med! D Även det med 100tals timmar solo stämmer

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

Hänger också gärna på, kille på 21, spelar för att vinna! Ingen stor Battlefieldmänniska, lirat BFBC2 och BF3 på xbox men har över 500 timmar i CSGO och en massa i CoD och är astaggad på BF1!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Nice med lite respons på tråden!! När det gäller MP är den endast BF4 soim gäller för mig så adda gärna för ett game nångång! Pysen92

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk

Var aldrig speciellt förtjust i BF4 tyvärr, så jag kommer nog inte hänga med, men tyckte det var väldigt söta inlägg de flesta skrivit, så har mest suttit och myst med att läsa alla fina inlägg haha. Hoppas ni får det kul, och hoppas att BF1.2 blir roligt!

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Var aldrig speciellt förtjust i BF4 tyvärr, så jag kommer nog inte hänga med, men tyckte det var väldigt söta inlägg de flesta skrivit, så har mest suttit och myst med att läsa alla fina inlägg haha. Hoppas ni får det kul, och hoppas att BF1.2 blir roligt!

Haha god stämning och trevliga konversationer är alltid uppskattat! Hoppas du hänger med på bf1 i varjefall!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Inaktiv

Uppdatering: Jag håller på att lägga alla som hört av sig och visat genuint intresse. Jag skapade en kort lista för /r/battlefield_one som ni kan glo på nedanför. Kom ihåg, ingen behöver vara bra på spelet, det enda som förväntas är att man försöker. Jag spelar själv ofta som en kratta, men jag spelar alltid helhjärtat.

Bilden kan ni se här: https://i.imgur.com/XDUYWVu.png
Bevis på att jag gjorde den: https://i.imgur.com/LgJOAGM.png
Tråden på reddit: http://bit.ly/2anDIG1

Permalänk

Hej är 26 och har mick. Har endel timmar på bfbc2,bf3,bf4 solo, mest sugen på bf4 helt klart roligare att köra med andra och snacka lite, adda gärna mig
Heter SqueezZ90 på Origin, skriv gärna också till mig så jag vet att ni är härifrån

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk
Medlem

Letar också efter folk som vill vinna i BF4 (BF1 senare i höst). Lägg till mig på Origin om intresse finns: Gexxer

Permalänk
Medlem

37år bf4 och kommer spela bf1 nick: peestain_mcdick
Finns ts3-server på www.gfys.se

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Ni får gärna adda mig också!
Är 30 plus.

Origin Metylen

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunter26:

Uppdatering: Jag håller på att lägga alla som hört av sig och visat genuint intresse. Jag skapade en kort lista för /r/battlefield_one som ni kan glo på nedanför. Kom ihåg, ingen behöver vara bra på spelet, det enda som förväntas är att man försöker. Jag spelar själv ofta som en kratta, men jag spelar alltid helhjärtat.

Bilden kan ni se här: https://i.imgur.com/XDUYWVu.png
Bevis på att jag gjorde den: https://i.imgur.com/LgJOAGM.png
Tråden på reddit: http://bit.ly/2anDIG1

Snygg lista med regler.. stämmer väl in på hur jag själv spelar och förväntar mig att andra också ska spela..
..men det har väl hänt att Jet har agerat taxi ibland... väldigt effektivt i låsta situationer.. förutsatt att teammates spanar på dig..

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk

Lägg till mig också vettja, Fieskmask på Origin

EDIT: 31 i höst, vore också gött att spela med normalt vettiga människor

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB