Permalänk
Entusiast

Gameboy Color/Pocket/Advance

Hej!

Köpes på grund av nostalgifrossa.
Återkom gärna med vad du har och vad du hade tänkt dig för det, jag är väldigt öppen med färgalternativ. Eventuellt intressanta spel:

Pokémon:

  • Blue

  • Yellow

  • Red

  • Crystal

Jag står givetvis för frakten om det ska skickas!

Ha en skön vecka i solen!
Mvh,
Patrik

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

@Jonssown:
Har en lila Gameboy advance som är fullt fungerande. Har även något tillbehör som lyser på skärmen och förstorar den som så man spela långt in på nätterna. Bud?

PS: Drar mig lite för att sälja den, ett för att ha kvar den själv och två för att jag måste vända upp och ned på mitt förråd...
Men med rätt bud och lite mer fundering så får vi se

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ehallq:

@Jonssown:
Har en lila Gameboy advance som är fullt fungerande. Har även något tillbehör som lyser på skärmen och förstorar den som så man spela långt in på nätterna. Bud?

PS: Drar mig lite för att sälja den, ett för att ha kvar den själv och två för att jag måste vända upp och ned på mitt förråd...
Men med rätt bud och lite mer fundering så får vi se

Hm.. Om jag inte minns käpprätt åt skogen så ska Advance och SP ha inbyggd bakgrundsbelysning? Men, man kan väl ha fel!
Hur som, något cirkapris du hade tänkt dig? Jag söker dock främst GBC.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Hm.. Om jag inte minns käpprätt åt skogen så ska Advance och SP ha inbyggd bakgrundsbelysning? Men, man kan väl ha fel!
Hur som, något cirkapris du hade tänkt dig? Jag söker dock främst GBC.

SP har bakgrundsbelysning, men inte vanliga Advance

350kr + frakt? Kikade lite på ebay på vad de sålts för. Måste dock fundera lite själv innan jag bestämt mig helt

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk

Har dessa , Gameboy pocket , Color, advance
Samt pokemon red och yellow

Permalänk
Medlem

Har 2 gameboy color med alla tillbehör, ett advance SP och pokémon guld, silver och röd. Intresserad?

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ehallq:

SP har bakgrundsbelysning, men inte vanliga Advance

350kr + frakt? Kikade lite på ebay på vad de sålts för. Måste dock fundera lite själv innan jag bestämt mig helt

Så kan det ha varit, ja!
Jag ska också fundera lite och invänta fler erbjudanden, tack så länge.

Skrivet av yondaimee:

Har dessa , Gameboy pocket , Color, advance
Samt pokemon red och yellow

Färg på GBC och skick?

Skrivet av Epicness:

Har 2 gameboy color med alla tillbehör, ett advance SP och pokémon guld, silver och röd. Intresserad?

Absolut intressant, skick gärna bilder i PM.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Lite off-topic: jag installerade en GB-emulator på telefonen och körde pokemon. Fungerar utmärkt, om du endast vill spela pokemon!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast
Skrivet av twk:

Lite off-topic: jag installerade en GB-emulator på telefonen och körde pokemon. Fungerar utmärkt, om du endast vill spela pokemon!

Skickades från m.sweclockers.com

Har ingen lust att Jailbreaka iPhonen, sen är ju en stor del av nostalgin i just en Gameboy.
Min egna verkar ha kasat in flaggan till ålder, men den var en äldre Gameboy, svartvit och allt.

Tack för tipset dock, uppskattas.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Har ingen lust att Jailbreaka iPhonen, sen är ju en stor del av nostalgin i just en Gameboy.
Min egna verkar ha kasat in flaggan till ålder, men den var en äldre Gameboy, svartvit och allt.

Tack för tipset dock, uppskattas.

Okej, jag förstår! I Android finns appen i Play Store Som sagt, lite off-topic! Lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com