Stor vårrensning! LG Nexus 5, Retro TV-Spel, LaserDisc + filmer, Scartväxel, Tuner, Pioneer Plasma 50", kablar mm.

Permalänk

Stor vårrensning! LG Nexus 5, Retro TV-Spel, LaserDisc + filmer, Scartväxel, Tuner, Pioneer Plasma 50", kablar mm.

Står vårrensning, vissa saker sätter jag minimumpris på - men det mesta är det fri budgivning på. Kan mötas upp i Uppsala, kan skicka med PostNord, DHL eller Schenker mot ersättning. Kan ev. leverera vissa tyngre saker (Plasman, LaserDisc tex.) mot bensinkostnad.

Kör ett varv till på de saker som ej blev sålda sedan förra annonsen

Betalas till Swish alt. mitt Swedbankkonto.

LG Nexus 5 svart i mycket bra skick, använd av svärmor. Inga repor på skärm, inkl laddare och originalkartong - OBS! Låst till 3. Bud från 500kr

Pioneer PDP-505XDE, 50" PlasmaTV inkl. separat mediabox. OBS! Bilden tar ca 30 - 60 sekunder innan den har "vuxit fram". Ev kan några svarta pixlar hoppa fram i mitten av skärmen. Bud från 200kr

Pioneer CLD-D406 LaserDisc spelare, kraftigt modifierad på insidan med flera kilo asfaltsplattor för att minska vibrationer och ljud. AudioQuest BigFeet sitter under maskinen för att minska vibrationer och ljud ytterligare. 230 - 110v step down transformator ingår. Spelaren säljes helst inkl. alla 19 filmer, så bud på hela paketet. Behöver hämtas eller köras ut pga vikt.

Filmer:
Anime: Kishin Heidan vol 1, 2 och 4. MD Geist. Crusher Joe the Movie. Hades Project Zeorymer Vol. 1 och 2 samt Neon Genesis Evangelion vol 0:1 och 0:2 (OBS! Evangelion helt på Japanska!)

Spelfilmer: From Dusk till Dawn, Pulp Fiction, Four Rooms, Crimson Tide, Blade, Cutthroat Island, The Fifth Element, James Bond - Tomorrow Never Dies, Contact, samt sista halvtimman av Independence Day...

Scartväxel inkl fjärrkontroll. BT 941 Quattro+. 4st Scart in, 1st ut + separat ljud via RCA. Bud från 0kr

Denon TU-255 radiodel, svart i nyskick. Bud från 0kr

Spel: Se på bilderna, de spel som har kartong är kompletta.
Game boy original: Solomon´ Club samt Tetris.
Game boy Color: Tetris DX
Game boy Advance: Super Mario Advance 3 - Yoshi´s Island samt F-Zero GP Legend

Super Nintendo: F-Zero

Nintendo GameCube PAL: Super Monkey Ball
Nintendo GameCube NTSC - USA: Resident Evil 4 samt Metroid Prime - Båda dessa går med rätt förutsättningar att köra med Progressive Scan - 480P

Playstation (1) NTSC USA: Resident Evil - obs den ovanliga höga kartongen!
Playstation (1) NTSC Jap: Final Fantasy VIII (8 alltså) samt Ridge Racer Type 4

Diverse kablar:
Monster Cable "Jumpers" 2st set.
Monster Cable - Playstation 2 Component Cable, 3m
Monster Cable Antennkabel, 6m

Anime / Manga vägg scroll / tyg-planscher:
4st hängbara i tyg med Neon Genesis Evangelion motiv.
1st väldigt special 1 papp / bambu(?) som kan användas som rullgardin. OBS! Vänder man på dessa så finns Autografer från DIF Hockey, när dessa var hos Egmont och skrivit på sponsorkontrakt för Playstation. Kommer ej ihåg det exakta året
Autograferna är följande:
Espen Knutsen, 1994-97, 1998-00
Björn Nord, 1992-00, 2001-04
Mikael Håkanson, 1996-00
Nichlas Falk, 1995-11
Thomas Johansson, 1991-00
Mikael Johansson, 1997-99
Samt från dåvarande nummer 33 (kan ej utläsa...)

Happy bidding, all budgivning sker i tråden ej i PM! Jag väljer att sälja eller inte sälja till vem jag vill eller om priset är för lågt. Mer info och eller bilder kan ordnas om så önskas.
Sätter slut på budgivningen söndagen den 12:e kl 21:00 - Om vi inte kommer överens om annat.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Lägger 400:- på alla tvspelsgrejer

Permalänk
Medlem

BT 941 Quattro+, 0kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Inköpsdatum på N5? Finns det någon garanti kvar eller kvitto eller liknande?

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Skrivet av legoninja:

Lägger 400:- på alla tvspelsgrejer

Noterat, men för lågt bud anser jag.

Skrivet av Talakh:

BT 941 Quattro+, 0kr + frakt.

Noterat, men vill nog ha en slant för växeln som ändå kostade 2000kr på sin tid.

Skrivet av LPG:

Inköpsdatum på N5? Finns det någon garanti kvar eller kvitto eller liknande?

Telefonen är strax över 2 år, således utan garanti. Det är min svärmor som bett mig sälja den åt henne. Batteri och antennkabel bytt förra året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Franzenmannen:

Noterat, men vill nog ha en slant för växeln som ändå kostade 2000kr på sin tid.

Ökar till 100kr inklusive frakt.

Permalänk
Skrivet av Talakh:

Ökar till 100kr inklusive frakt.

Jag har kollat frakt med Posten, kostar minst 89kr...

Permalänk
Medlem

Startar budet på Super Monkeyball med 100kr.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Skrivet av RaZman:

Startar budet på Super Monkeyball med 100kr.

Noterat

Permalänk

Båda Resident Evil spelen sålda

Båda Resident Evil spelen är nu alltså sålda