Corsair Vengeance Black LPX 32GB

Permalänk
Medlem

Corsair Vengeance Black LPX 32GB

Hej!

Har ett paket DDR4 liggandes, skulle börja bygga en dator men kom av mig helt. Så aldrig ens öppnat paketet. Så det ligger och skräpar så kan ju se om någon är intresserad av dem eller vill göra nått skoj byte. Inte direkt så ja faller på detta, så om ja får skambud så ignorerar ja dem bara.

Det är ett kit Corsair Vengeance Black LPX 32GB (2x16GB) / 3000Hz / DDR4 / CL15 / CMK32GX4M2B3000C15

https://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/228347-corsa...

Ja kommer bygga en dator på sikt men inte just nu bara.
Så tänkte ja kolla om någon är intresserad av detta. Kan även tänka mig att byta på något sätt mot en Nintendo switch om det nu är någon som har tröttnat på sin kanske? (Givetvis får man disskutera bytespriser)

Skickar hellst inte, bara på förskottsbetalning+frakt i så fall. Upphämtning Mölndal/Göteborg, switch eller swish.

/Anders

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Bjuder 2800:- + frakt vid snabb affär

Visa signatur

Eglobal mini-pc // Intel i7 8750H // 16gb ddr4 @ 2666mhz // eGPU-lösning Sapphire RX Vega 56 nVME --> pcie x4

Permalänk
Medlem

Noterat.
Tack.

Låter det gå några dagar till, ser hellst att jag kan slippa frakten. Postnord lär väll slarva bort allt som vanligt.
Synd att ja inte la ut detta tidigare, var i örebro i fredags.

/Anders

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

finns dom kvar än ? 3000kr+ frakt

Permalänk
Medlem

Hej

Japp! PM

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Såld.

Tack alla berörda

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James