GTX 1080ti, MSI z270, lite annat, flyttränsning

Permalänk
Medlem

GTX 1080ti, MSI z270, lite annat, flyttränsning

Hej, La upp en bytes annons för grafikorted, som är ett GTX 1080ti Asus med referenskylare, Byte är fortfarande interesant mot ett 2080 eller liknande+pengar mellan, Krav är att den ska få plats i Dancase a4 SFX(45mm höjd max) Men tänkte också nu öppna för att sälja, Tänkte 4000 som riktpris men lägg gärna bud.

Har även en MSI Mortar z270 mATX moderkort
en Node 804 med ett 700w PSU(Är ett be quiet från 2013 tror jag, kommer heller inte ihåg exakt model tyvärr) Säljer helst de 3 åvanstående komponenter tillsamans, lägg gärna bud, säljer billigt då det bara måste bort snabbt

Allt hämtas i Stockholm, Hammarby sjöstad, Kan kanske skicka grafikkorted men har ingen ESD Påse och är bara kvar i stockholm tills torsdag så om det inte blir sålt så donneras det till en vän
(Grafikkortet åker run lite i sverige dock(Lund, Mariestad) till det blir sålt så kan hämntas där senare eller så kanske det kan skickas om jag får tag på en ESD påse etc men ser också helst till att det blir sålt i stockholm under de två dagarna jag är kvar och upphämnting har prio.

Avslutar bud vid 11:57 torsdag

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej,
Jag är intresserad av PSU + chassi. Vad har du för riktpris?
Jobbar nära hammarby sjöstad, kan hämtas närsom.

Permalänk
Medlem
Permalänk

budar 400 kr för båda och hämtar, förutsatt att psu fungerar som den skall.

Permalänk

Intresserad av 1080ti't, men har bara ett 980ti för ett eventuellt byte i såna fall :/

Edit: Kan tillägga att jag kan hämta det redan ikväll

Att jag kan hämta ikväll
Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

450 har lagts för chassi och nätagg via PM och 3700 får gpu

Permalänk
Medlem

Budar 3800 + frakt för GPU om original emballage finns kvar.

Permalänk
Medlem

Finns tyvärr inte orginal förpackning, köpt här på marknaden begangnad.
3.7 leder fortfarande då jag prioriterar upphämntning

Permalänk
Medlem

500:- chassi med tillbehören, hämtar när som

Permalänk
Medlem

4000 offrat för grafikkort via PM

Permalänk
Medlem

@plyxan: Tänkte du med eller utan moderkort?

Permalänk
Medlem

Med moderkort men lägger bud på 600 då ja själv tycker 500 är lågt

Permalänk
Medlem

Ok, noterat, du leder för cassi då

Permalänk

700, chassi, moderkort, psu.

Permalänk
Medlem

4200 för gpu hämtar på söndag om det går för dig

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

@Tazadar: Hämnta i stockholm då? verkar inte som jag åker ner i lund på ett tag. Blir Mariestad ASAP men kan vara lite flexibel beroende på bud och om fold kan komma att hämnta(Ber om ursäkt till folk som läser annonsen, lite oplanerat sommar resande överalt men budgivningens tid är satt så det blir det det blir immorgon vid 12)

Permalänk
Medlem

@Brummond:

Jag kan hämta i Stockholm kör ändå från Östersund ner till Ystad på söndag så svänger gärna in om på vägen 😎

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

@Brummond: 4300kr hämtning idag.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Avslutar auktionen 11:57 som stog i artikeln. @Curemylife van grafikortet och @jasonpark tar resten, skickar PM till vinnarna