PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av StefanFalun:

ÄNTLIGEN fick man tag på en PS5 SE på Netonnet!

Nu ska jag börja förbereda en annons på blocket och sälja den dyrt!!!

Nädå! Bara skojade. Nu ska det förberedas utrymme i spel-rummet samt aktivera Playstation Plus ! 🥳

Man fick ju en samling trevliga spel på PSN+ om man hade PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kibev:

Webhallen
2020-05-24 06:25
Order mottagen.

Beräknat leveransdatum är Måndag 2021-03-01.

Webhallen
2020-05-24 06:25
Order mottagen.

Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum.

Känns som att webhallen inte har koll just nu =(

Permalänk
Medlem

Första posten. Lyckades också få en hos NoN, om jag skulle få en kod hos Elgiganten kan någon här få den, även om jag inte skrivit tidigare har jag följt tråden och fått hjälp av den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sprtspse:

Första posten. Lyckades också få en hos NoN, om jag skulle få en kod hos Elgiganten kan någon här få den, även om jag inte skrivit tidigare har jag följt tråden och fått hjälp av den.

Ställer mig gärna i kö på den koden om det är ok!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Kan inte klockan bli 13 redan, efter mitt fiasko med net on net för 3dje gången så hoppas jag verkligen på detta

Hade ju varit en trevlig överraskning, och att det hade lugnat nerverna lite. Men det blir väl samma tråkiga mail som senast känns det som. Lycka till dock!

Permalänk

Skriv gärna till mig om ni skulle få en kod över från lottningen, skulle verkligen uppskatta det😁

Permalänk
Avstängd

Beställde ett PS5 till brorsan snabbt som fan från netonnet idag (jag jobbar hemifrån och sitter vid datorn i princip hela dagen när jag jobbar, det gör inte han), beställningen igenom kl 10:35 och fick mail och allt. Men nu ser jag att jag fått pengarna återbetalt på kontot (reservation), förmodligen för att jag beställt ett PS5 där tidigare. Så det verkar som de har koll på scalpers ändå

Tråkigt för min bror såklart men roligt att de verkar ha någorlunda koll iaf Inte som Elgiganten som verkar skicka till samma person 10 gånger

Jaja, nu verkar leveranser komma varannan dag så jag tror alla som vill får tag på en konsol ganska snart. Har förberett inloggning på NON till min brorsa till nästa släpp nu iaf

Permalänk
Skrivet av Cybrus:

Hade ju varit en trevlig överraskning, och att det hade lugnat nerverna lite. Men det blir väl samma tråkiga mail som senast känns det som. Lycka till dock!

Tack så mycket detsamma! Jag råkade trycka på bli medlem två gånger igår för att jag fick inget mejl så ville säkerställa att jag va med, så hoppas inte jag blir diskad nu...

Permalänk
Medlem

Hoppas på en ps5 de i utlottningen. För er som har benify ser jag att de kör 20% på playstation wallet, så man kan ju i praktiken köpa spel med 20% rabatt.

Permalänk
Skrivet av sprtspse:

Första posten. Lyckades också få en hos NoN, om jag skulle få en kod hos Elgiganten kan någon här få den, även om jag inte skrivit tidigare har jag följt tråden och fått hjälp av den.

Jag tar den gärna isf!

Permalänk
Skrivet av Boozer87:

Beställde ett PS5 till brorsan snabbt som fan från netonnet idag (jag jobbar hemifrån och sitter vid datorn i princip hela dagen när jag jobbar, det gör inte han), beställningen igenom kl 10:35 och fick mail och allt. Men nu ser jag att jag fått pengarna återbetalt på kontot (reservation), förmodligen för att jag beställt ett PS5 där tidigare. Så det verkar som de har koll på scalpers ändå

Tråkigt för min bror såklart men roligt att de verkar ha någorlunda koll iaf Inte som Elgiganten som verkar skicka till samma person 10 gånger

Jaja, nu verkar leveranser komma varannan dag så jag tror alla som vill får tag på en konsol ganska snart. Har förberett inloggning på NON till min brorsa till nästa släpp nu iaf

Hej,

Tack för den infon.
Jag sitter också och försöker få till mig och min bror. Nu vet jag hur det blir om jag lyckas få tag i en och behöver en till.
Jag hade möte idag precis när NetOnNet hade släpp så självklart missade jag igen.
Hoppas på ett släpp till och ElGiganten idag.

Permalänk

Undrar om net on net kommer ha ett andra drop som du haft förut, håller tummarna

Permalänk
Medlem

Hoppas på lottningen. Man kan väl få ha tur nån gång.

Permalänk

2 notiser från NoN fick hjärtattack men det va inget tyvärr. Bara att man kan sluta bevaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Undrar om net on net kommer ha ett andra drop som du haft förut, håller tummarna

Brukar det vara någon reson i droppen, typ 10:30+12:30 eller nåt sånt? För oss som inte sitter hemma vore det bra att kunna chansa på någon slags förutsägbarhet

Visa signatur

i5-13600KF, ASUS TUF 3080Ti, 32GB (2x16), B760-I Gaming, NR200P
Samsung G9, 32:9 @5120x1440 / LG CX 65” @4K

Permalänk
Medlem

Misstänker att man inte kommer "vinna" något idag heller. Men om någon får en kod till övers, så skulle jag inte tacka nej.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Skrivet av phm:

Brukar det vara någon reson i droppen, typ 10:30+12:30 eller nåt sånt? För oss som inte sitter hemma vore det bra att kunna chansa på någon slags förutsägbarhet

Jag försökte göra någon "Beautiful Mind" logisk beräkning på det där innan jag läste om Distill i den här tråden.
Jag trodde :00 klockslag var grejen ett tag och inte måndag och fredag.
Men ser nu att det kan vara lite närsom, utom lördag-söndag och vardagar efter kl 16:00.
Tyvärr, kan inte hjälpa dig bättre...

Det enda råd jag kan ge är NetOnNet Tisdag-Tors :00 eller :30 klockslag.

Permalänk

Vare sig man vinner eller inte på lottningen idag så verkar ju helt klart tempot på producerade konsoler ta fart nu. Lär nog inte dröja allt för länge innan vi alla har fått tag på en!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingKongKing:

Vare sig man vinner eller inte på lottningen idag så verkar ju helt klart tempot på producerade konsoler ta fart nu. Lär nog inte dröja allt för länge innan vi alla har fått tag på en!

Vi får ju hoppas men är lite tveksam. https://www.fz.se/nyhet/285666-playstation-5-slapps-i-kina-i-...

Permalänk
Skrivet av RobinK:

Jag gillar underrubriken: "Fler får möjlighet att inte kunna köpa ny konsol". Anar en viss bitterhet!

Permalänk
Medlem

När är Elgigantens utlottning idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av beelziburp:

Nope, supporten säger fortfarande Q1 när man ställer frågan om leverans..
Beställde 10/10 men jag såg här i tråden att någon beställt 6/10 och fått leverans. Så jag håller tummarna att det snart är min tur

Beställde på mediamarkt 8/10 och den kom idag! Så du behöver nog inte vänta länge till🙂

Permalänk

Lycka till allihopa nu, skriver om jag blir med ps5 eller ej hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

När är Elgigantens utlottning idag?

Efter 13 enligt deras instagram

Visa signatur

i5-13600KF, ASUS TUF 3080Ti, 32GB (2x16), B760-I Gaming, NR200P
Samsung G9, 32:9 @5120x1440 / LG CX 65” @4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av phm:

Efter 13 enligt deras instagram

Så Circa kl 17 som förra gånger

Permalänk
Medlem

Jag blev inte utvald. Lycka till alla!

Permalänk
Medlem

Ingen tur denna gången heller på Elgiganten för en SE

Permalänk

Tyvär blev man inte utvald denna gång heller :/

Permalänk
Skrivet av RobinK:

Jag blev inte utvald. Lycka till alla!

Får man även mailsvar om man inte vinner alltså?

Edit: och där kom mail om att man inte blev utvald...

Permalänk
Medlem

Fick mail, tyvärr inte vald. Andra gången