Permalänk
Skrivet av Scoore:

Skaffade spelet igår med premium DLC.
Försöker lira med grabben,han på xbox och jag på pc. Det funkar skitkasst online på pc.. ser knappt några spelare alls,och det mest muppiga av allt var att grabben såg mig,körde in i min bil osv,men på datorn såg jag inte ens hans bil...
Hoppas verkligen de löser problemet för det här är ju skapligt dåligt.

Samma här, den senaste veckan har det knappt gått att se några andra online när jag spelar via PC.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Scoore:

Skaffade spelet igår med premium DLC.
Försöker lira med grabben,han på xbox och jag på pc. Det funkar skitkasst online på pc.. ser knappt några spelare alls,och det mest muppiga av allt var att grabben såg mig,körde in i min bil osv,men på datorn såg jag inte ens hans bil...
Hoppas verkligen de löser problemet för det här är ju skapligt dåligt.

Samma sak här. Har kört typ 3-4 timmar nu och totalt c:a 20 minuter (tre race) har vi kunnat se varandra och interagera. Resten av tiden är det oftast att convoy-ledaren ser andra men att de andra inte ser någon, och bara kör rakt igenom de övriga. När man väl SER de andra så interagerar bilarna dock, så jag kan bli avprejad av vägen av någon som inte ens ser mig/märker av att jag är där.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Fanns en ny patch till Xbox igår kväll. Han dock inte spela något, men förhoppningsvis är de värsta buggarna fixade.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Chess_Norris:

Fanns en ny patch till Xbox igår kväll. Han dock inte spela något, men förhoppningsvis är de värsta buggarna fixade.

Release notes är bara en rad.

Citat:

Fixed an issue that would cause some players to become stuck when attempting to save on Series consoles

https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/articles/4412208...-

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Avstängd

Så de löste problemet alltså.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneBern:

Är det någon annan som kör med 3080 och får GPU-usage drops ibland? Märker inte det i andra spel men får det ganska regelbunder i Forza... Usage brukar droppa ner från ~99% ner till 30-40% i nån sekund men blir ju ganska märkbara FPS-drops.

Om ja googlar runt lite verkar det som att det är ganska många med 3080 som har problem med gpu-usage drops..

Skrivet av DanneBern:

Ja ja såg det o funderade också men har ja rivatuner uppe tex så verkar det som det drar typ ~8GB vram och 12GB ram. Märkliga är att ibland hjälper de o starta om spelet så funkar det bra nån timma men sen börjar det igen. Ska testa spela lite med rivatuner uppe o se om de händer nåt.

Jag får problem efter 60-120 min, kör också 3080.
Ser ingen skillnad i belastning på GPU/CPU och är inte nära några minnesgränser.
Nätterna är dock riktigt värdelösa. Har testat med att låsa på 72fps och då taktar kortet på kring 40%. Men belastningen ökar aldrig, vi bara fps:en som går ner...

Gjorde ett test innan senaste patchen och då låg jag till slut på 20fps innan jag startade om.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Jag får problem efter 60-120 min, kör också 3080.
Ser ingen skillnad i belastning på GPU/CPU och är inte nära några minnesgränser.
Nätterna är dock riktigt värdelösa. Har testat med att låsa på 72fps och då taktar kortet på kring 40%. Men belastningen ökar aldrig, vi bara fps:en som går ner...

Gjorde ett test innan senaste patchen och då låg jag till slut på 20fps innan jag startade om.

Samma problem för mig med 3080. Men för de mesta flyter de bra. Blir dock riktigt störd på att det ska vara så olika krävande i olika miljöer. När jag kör med min datorskärm med gsync är det inget bekymmer men när jag försöker köra låst 60fps på min LG Oled så droppar de under 60 när man kör i djungeln samt över vissa åkrar.

Önskar verkligen DLSS eller iallafall dynamisk upplösning så man slipper dessa drops.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oggaaaa:

Samma problem för mig med 3080. Men för de mesta flyter de bra. Blir dock riktigt störd på att det ska vara så olika krävande i olika miljöer. När jag kör med min datorskärm med gsync är det inget bekymmer men när jag försöker köra låst 60fps på min LG Oled så droppar de under 60 när man kör i djungeln samt över vissa åkrar.

Önskar verkligen DLSS eller iallafall dynamisk upplösning så man slipper dessa drops.

Hm, kör du extremt höga inställningar? I Digital Foundrys test så orkar ett 2070S nästan med 60 i 4K på tyngre ställen, och 2080 Ti hade inga problem. Det är dock på vad som ska motsvara "performance mode" på XSX.
https://www.youtube.com/watch?v=y51csslcGgk#t=13m48s

Det är nog ingen dålig idé att sänka lite saker som knappt märks av annars, även om det inte känns som om det ska behövas med din dator.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Jag får problem efter 60-120 min, kör också 3080.
Ser ingen skillnad i belastning på GPU/CPU och är inte nära några minnesgränser.
Nätterna är dock riktigt värdelösa. Har testat med att låsa på 72fps och då taktar kortet på kring 40%. Men belastningen ökar aldrig, vi bara fps:en som går ner...

Gjorde ett test innan senaste patchen och då låg jag till slut på 20fps innan jag startade om.

Låter ju helt otänkbart att grafiken skulle bli sämre på natten, antagligen jag som är felunderrättad hur det fungerar.
Lite nyfiken vad du kör på för inställningar på ditt spel då jag själv spelar numera med extremperformance i 1440k och hamnar då i runda slängar 90-100fps med mitt RTX 2070 Super.
Detta oavsett tiden på dygnet

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

Hm, kör du extremt höga inställningar? I Digital Foundrys test så orkar ett 2070S nästan med 60 i 4K på tyngre ställen, och 2080 Ti hade inga problem. Det är dock på vad som ska motsvara "performance mode" på XSX.
https://www.youtube.com/watch?v=y51csslcGgk#t=13m48s

Det är nog ingen dålig idé att sänka lite saker som knappt märks av annars, även om det inte känns som om det ska behövas med din dator.

Jag har kört flertalet olika inställningar och kör för tillfället Xbox Series X "Quality mode" inställningarna. Tycker det utan problem borde hålla 60fps i alla lägen på Xbox inställningarna men så är inte fallet.

Extreme Preset 2xMSAA

Xbox Series X "Quality mode"

Högsta inställningarna 4xMSAA

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Jag har kört flertalet olika inställningar och kör för tillfället Xbox Series X "Quality mode" inställningarna. Får denna fps:en i benchmarken men droppar ändå under 60 ibland ingame :/. Får högre fps i Extreme preset än Xbox inställningarna vilket är intressant, men med 2xMSAA blir det för mkt jaggies tycker jag.

https://i.imgur.com/SBheOfe.png
https://i.imgur.com/rAcTWTx.png

Ignorera "achieved" 60fps och 71fps. Körde ena benchmarken på TV:n och den andra på datorskärmen.

My bad, trodde du körde på PC.

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

My bad, trodde du körde på PC.

Jag kör på PC?

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Jag kör på PC?

Då är jag förvirrad och förstår inte. Disregard

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Då är jag förvirrad och förstår inte. Disregard

Utvecklarna av Forza har släppt de exakta inställningarna som Xbox Series X kör. Jag kör med inställningarna som den kör i sitt "quality mode"

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Ny design delad. Greddy Trust N2 AE86 - Kod: 701 394 179

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Samma problem för mig med 3080. Men för de mesta flyter de bra. Blir dock riktigt störd på att det ska vara så olika krävande i olika miljöer. När jag kör med min datorskärm med gsync är det inget bekymmer men när jag försöker köra låst 60fps på min LG Oled så droppar de under 60 när man kör i djungeln samt över vissa åkrar.

Önskar verkligen DLSS eller iallafall dynamisk upplösning så man slipper dessa drops.

Skrivet av Oggaaaa:

Jag har kört flertalet olika inställningar och kör för tillfället Xbox Series X "Quality mode" inställningarna. Tycker det utan problem borde hålla 60fps i alla lägen på Xbox inställningarna men så är inte fallet.

https://i.imgur.com/V86LNGX.png Extreme Preset 2xMSAA
https://i.imgur.com/h6VUQ3T.png Xbox Series X "Quality mode"
https://i.imgur.com/ojWWhAv.png Högsta inställningarna 4xMSAA

Skrivet av Don_Tool:

Låter ju helt otänkbart att grafiken skulle bli sämre på natten, antagligen jag som är felunderrättad hur det fungerar.
Lite nyfiken vad du kör på för inställningar på ditt spel då jag själv spelar numera med extremperformance i 1440k och hamnar då i runda slängar 90-100fps med mitt RTX 2070 Super.
Detta oavsett tiden på dygnet

Röken på nattrace t.ex. har för både mig och en polare som kör AMD varit väldigt pixlig.
Det som gör natten värdelöst är inte att grafiken blir sämre, utan att FPS:en dyker.

Extreme 72hz vsync 1440p

Extreme no vsync 1440p

Xbox Series X "Quality mode" 72hz 1440p

Xbox Series X "Quality mode" no vsync 1440p

Jag har en del stutter, men inget av dessa förklarar varför min FPS dyker efter 60-120 minuter utan att belastningen på grafikkortet ökar när jag kör v-sync på 72hz.

Tycker inte att jag saknar hårdvaran liksom...

5900x
32gb 3600 cl16
aorus xtreme 3080
samsung 970 evo plus 1tb m.2

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Röken på nattrace t.ex. har för både mig och en polare som kör AMD varit väldigt pixlig.
Det som gör natten värdelöst är inte att grafiken blir sämre, utan att FPS:en dyker.

Extreme 72hz vsync 1440p
https://i.imgur.com/8agJKWK.jpg

Extreme no vsync 1440p
https://i.imgur.com/q1yridu.jpg

Xbox Series X "Quality mode" 72hz 1440p
https://i.imgur.com/qcm0G1G.jpg

Xbox Series X "Quality mode" no vsync 1440p
https://i.imgur.com/fhl1QBX.jpg

Jag har en del stutter, men inget av dessa förklarar varför min FPS dyker efter 60-120 minuter utan att belastningen på grafikkortet ökar när jag kör v-sync på 72hz.

Tycker inte att jag saknar hårdvaran liksom...

5900x
32gb 3600 cl16
aorus xtreme 3080
samsung 970 evo plus 1tb m.2

Aaaaa nu är jag med hahaha, jag missuppfattade dig innan när du sa att FPS blev sämre på natten, jag tänkte att du menade som i att det blev sämre FPS för dig när du fysiskt satt och spelade på natten Inget jag har varit med om själv dock.
Dock så blir röken på streetrace eventen precis som du säger lite pixlig under natteventen.

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Röken på nattrace t.ex. har för både mig och en polare som kör AMD varit väldigt pixlig.
Det som gör natten värdelöst är inte att grafiken blir sämre, utan att FPS:en dyker.

Extreme 72hz vsync 1440p
https://i.imgur.com/8agJKWK.jpg

Extreme no vsync 1440p
https://i.imgur.com/q1yridu.jpg

Xbox Series X "Quality mode" 72hz 1440p
https://i.imgur.com/qcm0G1G.jpg

Xbox Series X "Quality mode" no vsync 1440p
https://i.imgur.com/fhl1QBX.jpg

Jag har en del stutter, men inget av dessa förklarar varför min FPS dyker efter 60-120 minuter utan att belastningen på grafikkortet ökar när jag kör v-sync på 72hz.

Tycker inte att jag saknar hårdvaran liksom...

5900x
32gb 3600 cl16
aorus xtreme 3080
samsung 970 evo plus 1tb m.2

Väldigt lustigt är det. Jag har samma problem men det känns som att det inte händer varje gång jag spelar. Talas mkt om en minnesläcka på olika forum men verkar inte finnas någon riktig lösning.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Aaaaa nu är jag med hahaha, jag missuppfattade dig innan när du sa att FPS blev sämre på natten, jag tänkte att du menade som i att det blev sämre FPS för dig när du fysiskt satt och spelade på natten Inget jag har varit med om själv dock.
Dock så blir röken på streetrace eventen precis som du säger lite pixlig under natteventen.

Hahaha ja det var en skaplig missuppfattning, förstår att du blev fundersam om du tänkte så 😁

Skrivet av Oggaaaa:

Väldigt lustigt är det. Jag har samma problem men det känns som att det inte händer varje gång jag spelar. Talas mkt om en minnesläcka på olika forum men verkar inte finnas någon riktig lösning.

Det är inget specifikt tillfälle, förutom att efter ett nattevent kan det triggas fortare än dagtid. Därav min 60-120 min ungefär. Vågar påstå att första timmen funkar det till 99%. Men därefter....
Känns som att det är något specifikt för 3080/3000 serien.
Polaren med 6800xt upplever det aldrig.
Don_Tool med 2070S verkar inte heller få detta problem.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Hahaha ja det var en skaplig missuppfattning, förstår att du blev fundersam om du tänkte så 😁

Det är inget specifikt tillfälle, förutom att efter ett nattevent kan det triggas fortare än dagtid. Därav min 60-120 min ungefär. Vågar påstå att första timmen funkar det till 99%. Men därefter....
Känns som att det är något specifikt för 3080/3000 serien.
Polaren med 6800xt upplever det aldrig.
Don_Tool med 2070S verkar inte heller få detta problem.

Varken jag eller två andra polare med 3080 har upplevt detta. Jag hade session på en bra bit över 400 minuter vid ett tillfälle som ref. Det enda jag kan komma och undra över är rebar? Vet att minst två av oss har detta aktiverat by default. Ifall detta kan vara en faktor.

Edit: Som ett brev på posten så såg jag sjukt pixlade rökpelare under ett nattligt streetrace.. Har kört över en timme nu utan att se usage drop på gpun dock.

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk
Medlem

Vad har dom gjort under mina 2v under jord i detta spelet?

Shutters helt random, likt FH3 releaseveckan. Det fungera klockrent när FH5 släpptes?
Motståndaren online står still vid mållinjen under hela racet.
Kommer inte förbi loading screen när spelet väl startat. Måste tabba in och ut för att dröja ut loadingen som ja tillslut tar mig igenom.

Börjar med att uppdatera nvidia drivers. Men är jag ensam om att problem har uppstått senaste tiden?
Har inte kikat på patchnotes men något har ju hänt med spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oztin:

Vad har dom gjort under mina 2v under jord i detta spelet?

Shutters helt random, likt FH3 releaseveckan. Det fungera klockrent när FH5 släpptes?
Motståndaren online står still vid mållinjen under hela racet.
Kommer inte förbi loading screen när spelet väl startat. Måste tabba in och ut för att dröja ut loadingen som ja tillslut tar mig igenom.

Börjar med att uppdatera nvidia drivers. Men är jag ensam om att problem har uppstått senaste tiden?
Har inte kikat på patchnotes men något har ju hänt med spelet.

Upplevde också att det fungerade "bra" innan första patchen. Har bara fått mer problem efter dessa såsom seg laddskärm, CTD, m.m. Online har dock inte fungerat bra någon gång. Bara convoy leader som ser alla deltagare 9/10 gånger, DC efter race och inte kunnat joina race när leader startar dom ens.

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk
Medlem

Ja PC prestandan har försämrats för mig också. Flöt på bra innan uppdateringarna släpptes. Nu har jag frame drops väldigt ofta och mycket sega menyer.

Helt otroligt att spelets flyt upplevs betydlig bättre på Series X vid 60fps jämfört med på PC med 80+ fps och G-Sync.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Har också fått prestanda-problem. Spelet går ner i runt 30fps och får stutters efter någon timme, detta hände inte innan patchen.

Synd att just den sista patchen innan jul-helgen orsakade detta, nu får vi nog vänta tills efter nyår innan fix.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Alltså jag vet inte, men min prestanda går åt rätt håll och har bara blivit bättre. Det är skönt flyt i spelet nu

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Funkar bra för mig också, har inte haft problem med prestandan alls. Men nu kan jag se folk i multiplayer, så nu är det spelbart!

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Tack för ägarskapet av klubben!

Jag kommer fortsätta och racea och förvalta denna klubben såsom vi gjort tidigare!

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Tack för ägarskapet av klubben!

Jag kommer fortsätta och racea och förvalta denna klubben såsom vi gjort tidigare!

Grattis, dags att banna alla som ligger över på club-leaderboardsen nu då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swejay77:

Grattis, dags att banna alla som ligger över på club-leaderboardsen nu då?

hahahaha

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ny med widescreen, blir inte helskärm i vissa menyer och videos. Kan man lösa detta på något sätt?
Kör med 3070ti

Samt hur vet jag att det har sparats? Gnäller om att om jag stänger av så är allt progress som inte är sparat borta... men hittar inte någon save.

Sen finns det något snabbkommando för att byta från fullscreen till window?