SweClockers Meet & Geek i Gävle 2022!

Permalänk
Medlem
Skrivet av obbeluff:

Usch, känns inte roligt att det är så många som blivit dåliga..

Har själv varit ruskigt dålig sen ca lördag eftermiddag. och hållt i sig fram till nu. nu börjar jag faktiskt kunna göra något annat än att ligga i sängen och försöka få lite sömn.

Jag har haft ont i kroppen, hög feber och väldigt ont i halsen. har dock inte haft någon hosta direkt. själv har jag bara tagit 2 doser av vaccinet.

Låter som vi har en till bekräftad träff med andra ord

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Låter som vi har en till bekräftad träff med andra ord

Ah, ja jag är redan bekräftad positiv, jag som skrev det först här i tråden.
Och man blir inte glad av att se så många andra blivit dåliga också.

Jag vet inte var jag kan ha blivit smittad, jag träffar typ ingen utom på jobbet och när man hämtar mat på ICA.

Vad som skulle bli världens bästa start på semester (Swec träff fredag, brädspel lördag, och häng med barndomspolare mån-tisdag) blev den sämsta starten istället.

Permalänk
Medlem

Har börjat friskna till lite nu. Ingen feber på två dygn samt så har knivarna lämnat halsen. Endast förkylningen återstår. Hur ser det ut för er andra?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av trattgunnar:

Har börjat friskna till lite nu. Ingen feber på två dygn samt så har knivarna lämnat halsen. Endast förkylningen återstår. Hur ser det ut för er andra?

Skönt att höra, själv så har jag varit feberfri i några dagar nu men har en dryg hosta kvar som troligen kommer vara med mig i nån vecka