Intressekoll: Google Pixel 7 Pro + Google Pixel Watch 2 LTE

Permalänk

Intressekoll: Google Pixel 7 Pro + Google Pixel Watch 2 LTE

Vänligen observera att det är en lånad bild samt att denna annons är en intressekoll. Vid rätt bud kan jag dock överväga att sälja.

Jag funderar på att införskaffa mig en ny mobiltelefon och vill därför kolla vilket intresse det finns för min Google Pixel 7 Pro + Google Pixel Watch 2 LTE.

Färgen är Obsidian på mobiltelefonen och Matte Black på klockan. Mobiltelefonen är inköpt 2023-02-14 (hos Telia) och klockan är inköpt 2023-12-25 (hos Telia). Jag har haft skal och skärmskydd sedan uppackning. Knappt märkbara spår av användning finns på baksidan av mobiltelefonen (syns inte med skal på) och klockan är väldigt sparsamt använd. Båda två är i mycket bra skick.

Tillbehör som medföljer:

  • Originalkartonger

  • Originalladdningskablar inklusive originalladdadaptrar (30 W)

  • Två Google Pixel Stand (2:a generationen)

  • Ett laddningsställ till klockan

Budgivning gäller och startbudet är valfritt. Jag säljer det helst som ett paket, men tar emot separata bud.

Jag föredrar hämtning i Vellinge. Betalning sker med Swish. Jag kan tänka mig att skicka mot att köparen betalar frakten samt betalar i förskott. Jag förbehåller mig även rätten att sälja om och när jag tycker rätt bud har inkommit och till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vet inte vad det kan vara värt, men har kollat Blocket så lämnar ett bud med det som riktlinje.

2 000 kr för klocka och ena Pixel Stand.

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk

Jag har noterat budet. Det är dock alldeles för lågt med tanke på att det ska inkluderas en Pixel Stand också. Jag har exempelvis fått ett bud (via PM) på 3 200 kr för enbart mobiltelefonen.

Samma modell (i samma/sämre skick och ålder) har gått för mellan 3 800-4 000 kr.

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Jag har noterat budet. Det är dock alldeles för lågt med tanke på att det ska inkluderas en Pixel Stand också. Jag har exempelvis fått ett bud (via PM) på 3 200 kr för enbart mobiltelefonen.

Samma modell (i samma/sämre skick och ålder) har gått för mellan 3 800-4 000 kr.

Sorry! Jag såg nu att du skrev klocka.

Permalänk
Skrivet av Robban75:

Vet inte vad det kan vara värt, men har kollat Blocket så lämnar ett bud med det som riktlinje.

2 000 kr för klocka och ena Pixel Stand.

Jag har noterat budet. Jag förväntar mig nog lite mer med tanke på att klockan är i mycket bra skick, sparsamt använd, är LTE-versionen och inte Wi-Fi-versionen samt att en Pixel Stand ingår i budet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Jag har noterat budet. Jag förväntar mig nog lite mer med tanke på att klockan är i mycket bra skick, sparsamt använd, är LTE-versionen och inte Wi-Fi-versionen samt att en Pixel Stand ingår i budet.

Återkoppla med vad du hade tänkt så ska jag suga på karamellen.

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Skrivet av Robban75:

Återkoppla med vad du hade tänkt så ska jag suga på karamellen.

Med tanke på när klockan är inköpt (och tidigare argument) samt att en ny går att köpa, i skrivande stund, för 3 853 kr på Amazon räknar jag åtminstone runt 3 000 kr för enbart klockan. Garanti finns ju fortfarande på klockan också och kvitto medföljer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Med tanke på när klockan är inköpt (och tidigare argument) samt att en ny går att köpa, i skrivande stund, för 3 853 kr på Amazon räknar jag åtminstone runt 3 000 kr för enbart klockan. Garanti finns ju fortfarande på klockan också och kvitto medföljer.

Förstår. Jag passar på det och hoppas att någon kommer in och budar det du önskar.
Allt väl!

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90