Permalänk
Medlem

Er Som Har - Microsoft MultiMedia Keyboard

Tja.... jag funderar på att köpa Microsoft MultiMedia Keyboard Black
är det ett bra tangentbord ?

Permalänk
Glömsk

Versaler till och med, men ingen ser.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=16765...

Tråd flyttad.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Testpilot

Jag har haft ett MS Internet keyboard (tror det hette så) det var bra, MS har bra inställningsmöjligheter till sina tangentbord och möss tycker jag, så ta och köp det där, det verkar bra

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Dom har ju börjat med att flytta runt insert tangenter och dom där, ruskigt irriterande tycker jag.
Natural keyboard är grejer däremot, går fortfarande att få tag på
man kanske borde bunkra upp med såna

Visa signatur

flippy @ Quakenet

Permalänk
Medlem

jag her det, det är bra men jag irriterar mig på att man måste trycka på f-lock tangenten varje gång men har startat datorn för att få använda f-tangenterna

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BountY
jag her det, det är bra men jag irriterar mig på att man måste trycka på f-lock tangenten varje gång men har startat datorn för att få använda f-tangenterna

Håller med om f-lock tangenten.. har version 1.0A den blå-vita varianten..
Annars är det bra faktiskt...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ante84
Dom har ju börjat med att flytta runt insert tangenter och dom där, ruskigt irriterande tycker jag.
Natural keyboard är grejer däremot, går fortfarande att få tag på
man kanske borde bunkra upp med såna

Insert existerar inte på det tangentbordet.

Permalänk
Medlem

Har detta tangentbord, köpte det enbart för att jag gillar nedtryckskänslan. Skulle dock gärna vilja ta bort multimedia-knapparna, dessa använder man ju så sällan.

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frithioff
Insert existerar inte på det tangentbordet.

Jodå, fast du måste använda F-lock-tangenten. Kolla på PrtScn-knappen så ser du att det står Insert på den också.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Det här med F-lock, hoppas nån händig människa snickrar ihop en drivrutin där det går att ställa in om man vill ha det i eller ej, som med NumLock o dom andra. Har ett Natural Multimedia Keyboard och är jättenöjd. Gillar även multimediaknapparna.

Permalänk

jag har "light" versionen med lite mindre knappar.

Det är ett utmärkt tgb bord. Bara det att det inte håller så bra som jag skulle vilja :/ fast det är ju å andra sidan mitt eget fel.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk

mm finns ett stort problem med dessa tangentbord fårn microsoft de har snabbknappar istället för f-tangenterna. för att komma åt dessa måste man trycka in en knapp typ capslook fast för f-tangenter... jobbigt och konstigt engligt mig annars ett mykt bra tangentbord som jag stakt rekomenderar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frithioff
Insert existerar inte på det tangentbordet.

Dom har skyfflat runt knapparna lite då, riktigt irriterande

Visa signatur

flippy @ Quakenet

Permalänk

Ingen som vet någon lösning på f-lock? Det är inte lite irriterande, speciellt när man ska döpa om filer och ångrar istället. Dock tycker jag om deleteknappen. Stor och fin

Visa signatur

AMD 64 3200+ 0.09 @ 32.719s SPI 7000b-AlCu | MSI K8N PLATINUM | 2x512 DDR400 Corsair Value | Leadtek 6800LE | 200GB Maxtor 10 SATA | LiteOn DVD 16x DL | LG 1730B | Aspire 500w plexi | plexilåda