Permalänk
Avstängd

Netstorm

Är det någon här som spelar/spelat detta spel?
Vet inte varför kom bara att tänka på det. Jag och min kompis (B_bopp) var två av de främsta eliten i spelet. Dock var det inte många som spelade men ett 50-tal kanske och 10-15 var elite.

Är det någon som kommer ihåg det? Finns det kanske någon/några gamla netstorm-spelade från eliten här? Bara dem jag spelade emot mest.
Mitt nick var Sandstorm och kompisens Apah. Spelade i THON ett tag i slutet. Fick inte joina BONE för jag ansågs fuska en gång då jag tog två mot en.

Hur som helst. Undrade bara om någon spelar/spelat eller kommer ihåg spelet alls.

Mvh Martin

Visa signatur

stallet.se - för oss som älskar heztar!

Permalänk

Kommer ihåg det, man byggde typ nått liknande vindkraftverk va? ^^

Visa signatur

Argaste

Permalänk

Ohh det var så jäkla kul. Sist jag skulle köra online verkar activision ha dragit ner
alla servrar.

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Medlem

Nu när det kommer upp så tror jag att jag spelade det för en herrans massa år sedan, någon som vet var man kan få tag på en kopia för en billig penning/gratis?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Var det spelet där man mestadels byggde torn?

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Hedersmedlem

Netstorm.....det var tider det..
kommer ihåg när jag som lvl 15 rushade 2st lvl 25, endast med crossbows...det var vapnet som gällde (+ lite windtowers då, vet dock inte om jag hade det vid just det tillfället)

online spelade jag väl i några månader - riktigt kul var det

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Någon som kan ge en länk eller liknande?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Japp jag spelade det, skitkul

Visa signatur

Women. You can't live with them and you can't kill them.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elipsion
Nu när det kommer upp så tror jag att jag spelade det för en herrans massa år sedan, någon som vet var man kan få tag på en kopia för en billig penning/gratis?

Kolla dina pm's

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk

Någon som vet var man kan få tag på det? Min bror lirade demot som han hittade på en gammal demo-skiva (PC För Alla eller något i den stilen) och gillade det skarpt.