Är CS ute? Vad tycker ni?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Fattar personligen inte varför man vill spela något annat skjuta-spel än Call of Duty.

Exakt

Men Counter-Strike finns ju alltid om man tröttnat på CoD.

Visa signatur

Blah...

Permalänk
Hedersmedlem

Själv är man Counter Strike spelare sen ett bra tag tillbaka 3-4 år.

Jag har inte brytt mig om Counter-Strikes comunity, förutom om man kanske sitter i en ventrilos server och ska spela en match så hoppar det in ett antal killar med PIP röst och skriker allt vad kan i micarna, då känns det lite ... ....

Fast CS är inte lika kul nu på sommaren =), finns mycket annat att göra då.

Permalänk
Medlem

jo just det, var bara tvungen att säga att när jag och mina polare lanade cs vid .6 betan så körde en med en 133:a och 32mb ram...
ingen 3d accelerator, som det hette då... och det fungerade fin fint..
De som inte tror att min 333:a med vodoo 2 kommer klara av cs 1.6 vet nog icke vad de snackar om =)...

Tycker detta är lite roligt i sammanhang med
FPS-Drops i CS-
Jag får inte 100 FPS i cs trådarna.

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyradon
jo just det, var bara tvungen att säga att när jag och mina polare lanade cs vid .6 betan så körde en med en 133:a och 32mb ram...
ingen 3d accelerator, som det hette då... och det fungerade fin fint..
De som inte tror att min 333:a med vodoo 2 kommer klara av cs 1.6 vet nog icke vad de snackar om =)...

Körde 1.5 på en PIII och ett Voodoo2 fungerade fint efter tweak.

Permalänk
Avstängd

CS kommer aldrig vara ute.
själv har tröttnat lite grann....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyradon
jo just det, var bara tvungen att säga att när jag och mina polare lanade cs vid .6 betan så körde en med en 133:a och 32mb ram...
ingen 3d accelerator, som det hette då... och det fungerade fin fint..
De som inte tror att min 333:a med vodoo 2 kommer klara av cs 1.6 vet nog icke vad de snackar om =)...

Tycker detta är lite roligt i sammanhang med
FPS-Drops i CS-
Jag får inte 100 FPS i cs trådarna.

Jag provade beta .5 när jag gick i sjuan, alltså 1999-2000, på en p2 233 Mhz mmx, 32 mb minne, och ett voodoo2, redan då hackade det kosmiskt, allt handlar om hur man ser på det, tycker du att 20 fps är spelbart, så är det ju givetvis bara att köra på.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Cs till HL 2 kommer bli något de grr va snyggt det är

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

CS är väl knappast ute med tanke på hur många som spelar. Jag spelar ibland för att det är ett tämligen gott tidsfördriv.
Något som däremot stör mig något så förbannat är alla dessa "WTJ" och den absoluta motsatsen till "WTJ".

Om ena laget ligger kraftigt under, både i antal spelare och deras skicklighet, så ser man nästan alltid folk som går med i det vinnande laget. Vissa skräckexempel uppenbarar sig på servrar utan någon form av lagutjämning. 2 Terrorister mot 10 Counter-Terrorister, då är det verkligen roligt att spela.

Sen finns det den raka motsatsen, servrar med überhaxxigt utjämningsscript så man flyttas fram och tillbaka mellan lagen som en jävla höna. Det är knappast lätt att kom in i något spel när man hela tiden byter position.

Lite mer kärlek skulle behövas i CS

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk

LoL.
Själv tycker jag CS Suger för att TO är så mycket bättre. Samma stuk på spel men så mycket bättre på andra sätt.

Men jag antar att det gör mig till en CS-hatare som bara hatar CS för att det är coolt. LOL ^^

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

CS, herregud så ........ spel

har aldrig spelat cs, räckte bara att jag kollade på när en kompis spelade det, blev illamående direkt, däremot CS till Halflife 2 kanske man kommer att spela, blir mycket bättre och mycket finare grafik, mer realism.....får se hur det blir:)

Permalänk
Medlem
Citat:

CS till Halflife 2 kanske man kommer att spela, blir mycket bättre och mycket finare grafik, mer realism

Nu talar du ju emot alla som påstår att bra spel inte måste ha "bra" grafik..

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se