Är CS ute? Vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

Spelar iofs bara SilentHereos. Men är nog ganska bra på det ;P
[SoC] x1zt <- på BFtracks

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Counter-Strike är roligt. Quake 3 Arena roligare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TANDEMCYKELN
Vän,

Låt de som tycker Counter-Strike är bra spela det, som t.ex. jag. Vad finns det för anledning att basha ett spel enbart pga. grafiken? Ge dig!

Känsla är någonting som man "lär sig" för varje spel.

Jag tycker att "den så kallade eliten" skall sluta upp med att tro att hela eliten dissar Counter-Strike, då det är så många som tycker om att spela det. Jag menar, mät antal spelare i diverse olika "online-spel" och se vilket spel som har mest deltagare. Counter-Strike är störst, men det kan tydligen inte alla smälta.

Spela era jävla spel, men ge fan i oss som tycker att Counter-Strike är ett jävla roligt spel. Låt oss vara ifred för fan!

[b]Skrivet av Bubba
Varför spelar folk fortfarande det? Det är en sak jag inte förstår.[/b]

Varför skall du bry dig? Spela de spel som du tycker om och bry dig inte om andra människor!

Bra sagt! Jag är så jävla irriterad på alla jävla nördar som ska klaga på CS hela tiden! Det är ju för fan valfritt att spela. Om man inte tycker om det så skit helt enkelt i det. Svårare än så är det inte. Punkt slut.

P.S: Jag lirar inte själv CS, men jag tycker att det är ett roligt spel i alla fall.

Permalänk

CS Suger!

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Mkt stämmer det som står i den här tråden. Bl.a "Lotto-HS,aegd,lol,omg" o alla möjliga j*vla förkortningar...

Permalänk
Medlem

efter att ha läst en del kom jag fram till att TANDEMCYKELN inte gillar att prata om cs...

jag håller med bubba till en stor del...alltså, idén från början är skitbra, men det har spårat ur, och beviset på det finner jag vara fragbite...***** **** ***** ***** är världen på väg?!

spelar själv bara cs, nfs och ut...får allvarliga problem med psyket de gånger jag försökt spela bf, men det slutar alltid med att jag ber alla spelande tänka över sitt liv...

skulle vilja se ett nytt spel med själva cs-själen...

Visa signatur

K M K !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pwr
efter att ha läst en del kom jag fram till att TANDEMCYKELN inte gillar att prata om cs...

jag håller med bubba till en stor del...alltså, idén från början är skitbra, men det har spårat ur, och beviset på det finner jag vara fragbite...***** **** ***** ***** är världen på väg?!

spelar själv bara cs, nfs och ut...får allvarliga problem med psyket de gånger jag försökt spela bf, men det slutar alltid med att jag ber alla spelande tänka över sitt liv...

skulle vilja se ett nytt spel med själva cs-själen...

Vad är CS-själen pwr?
Jag tipsar dig (om du nu inte redan provat) att ladda ner gratisspelet Americas Army och ge det en chans. Det är inte lika snabbt som jag fått för mig att CS är och kräver lite samarbete för att det ska gå bra, men det är ett ruskigt bra spel...

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

betorna på små-lan med nära kompisar var askul. spelet går fortfarande att lira i viss mån.

det enda jag egentligen har emot det är.

1. retail
2. steam
3. communityn

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem

Det finns väl egentligen bara en stor nackdel med cs

aimboxen är totalt förvriden

detta baserar jag på att det inte är ens lite troligt att få den mängd hs som man får bara av att spraya

Permalänk

ja cs är inget kul längre..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför spela fotboll när man kan spela golf?
är det inte okej att spela vad man tycker är kul eller?

Permalänk
Medlem

Andledningen till att det fortfaramde är populärt är att folk börja spela det varje dag. Det är ett spel som håller i 2 år men sen orkar man inte mer. Då lägger man av, men då kommer det en knatte och tar ens plats. Och då är det lika många som spelar. Jag tror det är fler som börjar spela än som slutar. Men jag har också funderat på om CS glansdagar är över......

Visa signatur

Osvald: AMD 64 3200+ | 1024 GiB RAM | Sapphire X700 Pro

Permalänk

CS är lätt det roligaste online liret

Synd att så mycket folk slutar pga dålig community, men jag kan förstå er om ni bara sitter å lirar public på massa random servrar.. Finna ganska många rötägg där ute....

Det är därför man barar spelar på bra medlmesservrar och klan lir... Klan lir tröttnar man aldrig på om man har en bra och schysst klan ^^

Sedan ni som säger att det inte finns någon skill i cs... HAHAHAHAHHAHAAHA den var bra !

Visa signatur

//Purre.The.King?!
//AMD XP 2100+ Palominio 1733@155*13 | 256mb 400Mhz minne @ 333Mhz, Ultra mode. | Abit KD7 | 1st 40gb HD 1st 80Gb HD 1st 160gb | GF4 Ti4400 | 3DMark2001 12606 typ ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=PurrE=-
CS är lätt det roligaste online liret

Synd att så mycket folk slutar pga dålig community, men jag kan förstå er om ni bara sitter å lirar public på massa random servrar.. Finna ganska många rötägg där ute....

Det är därför man barar spelar på bra medlmesservrar och klan lir... Klan lir tröttnar man aldrig på om man har en bra och schysst klan ^^

Sedan ni som säger att det inte finns någon skill i cs... HAHAHAHAHHAHAAHA den var bra !

Jag har iallafall bara sagt att JAG tycker att det inte är lika mycket skill i CS jämfört med vissa andra spel.

Permalänk
Medlem

CS är inte "ute" eftersom väldigt många har kommit in i cs världen och kommer troligtvis inte lämna den på ett tag. Jag tycker dock att det behövs ett nytt spel som kan ta över så att lite bättre o nyare spel blir spelade istället.

Det som jag tycker är mest störande med hela CS grejen är det språk som jag märkt kommit utanför internet. Upprepade gånger (faktiskt varje dag) hör jag någon som använder sig av uttryck som lol,omg,stfu,wtf,aegd,ownd,1337 med mera i det vanliga språket. Något behövs göras innan svenska språket blir helt söndermalat av blåsta uttryck.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZD
CS är inte "ute" eftersom väldigt många har kommit in i cs världen och kommer troligtvis inte lämna den på ett tag. Jag tycker dock att det behövs ett nytt spel som kan ta över så att lite bättre o nyare spel blir spelade istället.

Det som jag tycker är mest störande med hela CS grejen är det språk som jag märkt kommit utanför internet. Upprepade gånger (faktiskt varje dag) hör jag någon som använder sig av uttryck som lol,omg,stfu,wtf,aegd,ownd,1337 med mera i det vanliga språket. Något behövs göras innan svenska språket blir helt söndermalat av blåsta uttryck.

*host* och folk använder inte dessa ord i andra spel, irc mm:rolleyes:

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jovisst det används på många platser på nätet,.. men speciellt aegd härstammar väl ändå från något spel typ cs.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Kollade er "klansida" på CB, ni verkar ju vara riktigt heta.

Lirar ni bara 3on3 eller? Ifall ni lirar 4on4 kan ni ju utamana Kefir, jag har lite "connections" med de grabbarna. :cool::)

vi spelar mest seriöst på 3on3, ligger 8a på laddern nu.
2on2 och 4on4 är vi inte lika seriösa på, men jo, vi lär nog möta kefir förr eller senare

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Inne ute, ute inne. Bryr mig inte ett skit om det så länge det är roligt att spela..

Visa signatur

AMD Athlon XP 2200+ | PC2100 768DDR | Geforce FX5900@5950 Ultra | 20gb hdd (respekt!)

Permalänk
Medlem

CS...var bra vid version beta 7 ungefär.
Sedan dess har det bara gått utför, främst med communityn.

Permalänk

bubba jag slutade spela cs innan du ens började så självklart är det ute

Permalänk
Medlem

Nu, efter 1 ½ års spelade har jag slutat med skiten, efter att blivit spawnkillad på awp_map.

Visa signatur

Osvald: AMD 64 3200+ | 1024 GiB RAM | Sapphire X700 Pro

Permalänk
Medlem

Cs är så ute

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem

Tydligen så är det väldigt många som spelar det spelet.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk

Nu vet inte ja hur definitionen på "ute" e, men ja tycker spelet har möglat.....

*FAN va mkt inlägg d blev här!*

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

eftersom 50 miljoner männsikor runt om i världen spelar spelet så inse att det är ute själv spelar jag det inte längre för det är fan ute egentligen...grafik från 96...hmm vi lever år 2004 nu 8 år...hmm det är ute!

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Medlem

Counter-strike var som roligast mellan Beta 1 till Beta 5.2 och efter det har det dalat.

Visa signatur

Scoot it over!

Permalänk
Medlem

Nae... de tycker ja icke... fast DOD börjar komma lite nu.... iaf för min del!!!

Visa signatur

System: Athlon 2700+, 512 DDR, Club 3D radeon 9600pro und Intellimouse Explorer 3.0 mit Icemat

Permalänk
Medlem

CS var kul i en vecka ungefär..iaf vad jag tycker..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
eftersom 50 miljoner männsikor runt om i världen spelar spelet så inse att det är ute själv spelar jag det inte längre för det är fan ute egentligen...grafik från 96...hmm vi lever år 2004 nu 8 år...hmm det är ute!

definera din anledning till "ute", kan inte ett spel med gammal grafikmotor vara bra? själv lirar jag bra mycket äldre spel som håller måttet mer än vad många nya spel gör.

Edit: HL kom inte -96.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"