Creative Zen nx xtra vs. Creative Muvo2 1.5gb vs. Inget

Permalänk

Creative Zen nx xtra vs. Creative Muvo2 1.5gb vs. Inget

Nu är det så att jag såg att man kunde komma över en Zen Nx xtra för 2290kr (billigt) och en Muvo2 1.5gb för 2.119 kr. Eftersom min smärtgräns går vid 2300kr ungefär så är det inte aktuellt att köpa iPod eller iriver eller dyl. Så jag står i tankarna i att köpa någon av dessa två eller inte köpa någon mp3spelare överhuvudtaget.
Det jag främst tänkt använda den till är att lyssna på musik när jag tar mig från och till skolan, när vi har matte(eller dyl. lektioner som man kan lyssna på musik på), när jag har håltimma eller bara åker iväg någonstans. Så då borde väl kanske inte storleken spela någon jätte stor roll, men, det är juh jobbigt om man går runt och bär på världensstörsta tegelsten. Det skall juh inte vara märkbart iriterande att gå runt med mp3spelaren. Men den skall inte ut och springas med iaf Eftersom jag är lat(orkar inte byta låtar ofta) så lutar det åt Zen:en. Men även om den ganska uppenbart inte är lika bra som iriver eller iPod, så undrar jag mer om den är värd de 2290 kronorna.

Permalänk
Avstängd

ipod mini .
så, jag säger inte mer.

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk

Den finns ju inte nu.

Permalänk

Den kommer om en månad och skulle jag vara dig skulle jag hålla mig!!! den får du för typ 2599 eller nått och är du student så får du rabat om du beställer från apple store... 10% eller nått

Permalänk
Medlem

Tråkigt du inte vill ha en Mp3 spelare...

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm

Permalänk

svaramig. jag VILL ha en ipod Men jag har inte råd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icystriker
svaramig. jag VILL ha en ipod Men jag har inte råd.

Men du som är student får ju en 15 GB iPod för 2875:-.

Sen iPod mini när den kommer i slutet av april kan du köpa den för 2470:- som student. Dessvärre har jag lovat bort min tjejs gamla iPod annars hade du kunnat få den billigt.

Missa en hel mening:

Måste du ha den nu direkt? Du vill inte spara så du får vad du vill ha?

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm

Permalänk

Helst så fort som möjligt. Men visst kan jag vänta, tänkte bara passa på när jag nu kan få en Zen Nx xtra för 2295 kr Vilket hur man än vrider och vänder på det är billigt. Det kan väl liksom inte vara en direkt dålig spelare Ändå 30gb för 2295 kr. Fast man borde kanske vänta...

Edit: ähh jag skiter i det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icystriker
Helst så fort som möjligt. Men visst kan jag vänta, tänkte bara passa på när jag nu kan få en Zen Nx xtra för 2295 kr Vilket hur man än vrider och vänder på det är billigt. Det kan väl liksom inte vara en direkt dålig spelare Ändå 30gb för 2295 kr. Fast man borde kanske vänta...

Edit: ähh jag skiter i det.

Måste bara fråga vart du får den för 2295 kr?? har en kompis som kanske är lite sugen på en sådan och det skulle vara shysst om du berätta vart man fick den så billigt!!!:p

Permalänk
Medlem

De insåg visst att det var för billigt, så priset ligger på 2495:- nu. http://www.dataparadiset.com/category.asp?KatID=298#70PD05500.... Såg också nu att den enbart kan köpas i butiken.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk

Jepp, de insåg att det var förbilligt och att det inte går att köpa via webben längre. Men det gick iaf förut.

Jag beställer/beställde en Asono EMP-Z istället Som får duga undetiden, så köper jag HDD-baserad till hösten.

Edit: Nån Moderator får men än gärna låsa tråden.