Permalänk

Billig SD card mp3-spelare!

Tjena!

Nu är jag på jakt efter en Mp3 spelare.Vill ej lägga ut mycket pengar så...
antingen vill jag köpa någon begagnad 128:a.. (har du en som du vill bli av med??).
Elelr så vill jag köpa en billig SD card mp3 spelare, har nämligen ett 256sd kort ligandes så...
budgeten är på 500+-
Help!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Pricerunner is you friend.
http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/personal-audio/mp3... Spelare som stöder minneskort sorterade efter pris, orkar dock inte sortera vilka som stöder just sd-kort

Visa signatur
Permalänk

inga intressanta där... vad tycker ni om den här:
http://www.teknikmagasinet.se/shop/db.pl?template_file=db_pro...

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Köp en MamboX P353, den har 20Gigs HD och läser SD/MMC. Hittade min på jme datas sida för runt 3k.

Permalänk
Medlem

Den ser inte mycket ut för världen. Jag brukar i regel rygga mig för konstiga Thailändska märken efter har fått en dålig erfarenhet utav en mp3spelare vid namn EGOMAN. Bortsett från att det låter skräp, Eq inte gick att ändra, Batteriet höll 1,5 h, Volymen låg långt under vad som kan klassas normal lyssningsvolym så slets även färgen bort efter 2 dagar, "plexi" fönster som satt fast i displayen lossnade på en vecka och han tjänstgör numera endast som ett stort fult USb minne.
Så det är bättre att satsa på kvalité. Nu är det inte säkert så att just den är det, men det vette fan...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

ok.. mitt val är nu mellan en Creative Rhomba 128 eller en Panasonic SV-SD75!

Vad ska man välja? Båda kan jag köpa för ca samma pris, men i Panasonicen kan jag använda min 256 sd card.. Men tror ni att Panasonicen fungerar med Mac? Och det verkar inte som att Panasonicen klarar av WMA, och dne har inte radio!

Aja vad tycker ni då?

Tack!

Visa signatur

Apple Mac.