Erfarenheter från Inet?

Permalänk
Medlem

Erfarenheter från Inet?

Hej!

På väg att göra en order för ~10000kr och vill inte få något strul. Har Inet funkat bra för er? (postorder)

Permalänk
Medlem

För mig har det funkar bra. Beställde en mp3spelare förra året och det gick prima, fick paketet inom nån vecka. Har inte behövt någon anna support dock så jag kan inte lova att de är helt strulfria

Permalänk
Medlem

En av de bästa it shopen som finns ute....
Väldigt sjyst personal

- för telefonsupporten (får vänta ca 30min oftast)

Permalänk
Avstängd

Bor inte långt från inet och har handlat där i flera år och handlar egentligen allt därifrån. Inte alltid online men servicen är kanon, priserna helt ok.

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk

Beställde en mp3spelare och lite annat smått och gott för någon vecka sedan! gick utmärkt, fick paketet innom en vecka!

Permalänk
Medlem

Jag har bara köpt över disk men har alltid varit nöjd. Bara en av de sakerna jag har köpt har gått sönder (en hårddisk) och den bytte de på en dag.

Permalänk
Medlem

Länk till sidan kanske?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Länk till sidan kanske?

http://www.inetdata.se/