Vad har du för konsoll? Hur gammal är du?

Permalänk
Glömsk

Vad har du för konsoll? Hur gammal är du?

Ren nyfikenhet.

Har ni flera rösta inte alls, eller på det som känns bäst. Om ni inte har någon alls rösta inte.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Jag har HAFT ett gamecube och är över 18

Permalänk
Medlem

Har alla och är över 18.

Permalänk

Är över 18 och har en GameCube.
Tycker kuben har blivit alldeles för mycket barnförklarad eller hur jag ska uttrycka det.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Har ett PS2 och är under 18, planerar dock att köpa ett GameCube, och kanske till och med en Xbox (endast för att se film såklart).

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Jag är 26 och har en gamecube.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Jag är 18 och har en xbox samt gamecube.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Jag är 23 och har alla tre.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Jag är 18 och äger en PS2.
Dock köpte jag den bara för att FF-serien, GT-serien, GTA-serien och MGS-serien finns på den.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Har ingen ska inte skaffa"på ett tag iallafall" har aldrig haft,långt över 18.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Hjälpsam

Har bojkotat konsoler sedan Nintendo 8bit kom ut, äldre än de flesta här 27 på swec och har varit aktiv datoranvändare i 21år aktiv datorbyggare i drygt 10år.

Funderar på en begangnad X-Box bara för att slänga in Linux och köra den som HTPC.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Är 20 och har Ps2 och GC.

Permalänk

35 år; har både Xbox och PS2 (liksom en drös gamla konsoller) men röstade på Xbox eftersom det är den konsoll (av de tre) som jag haft längst och spelat mest på.

Visa signatur

Mattias Lönnqvist
www.spelforum.nu / www.dvdforum.nu
Recensent och EA-fanboy

Permalänk
Medlem

Jag är 19 och har både PS2 och Xbox.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Jag har ett NES och ett SNES och är 19 år gammal.

Visa signatur
Permalänk

Jag har en GameCube och är tjugo är gammal.

Permalänk
Avstängd

Har GameCube, är 17.

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk

15 med en xbox

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Du glömde super-nintendo det har iaf jag och är under 18

Permalänk

Jag är 17 och jag har en XBOX och ett PS2.

Permalänk
Medlem

Jag har en Xbox och är under 18 år

Permalänk
Medlem

Har alla. Över 18 år.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har SNES och är 16 år.

Permalänk
Medlem

gamecube, 16.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Nes och snes är det som gäller, är 22.

Permalänk
Medlem

Har PS2 och är 17 år

Permalänk
Medlem

22 och har ETT Xbox, inte en Xbox...

(kanske inte skrivs så, men jag tycker fan ett Xbox ses & låter bättre än en Xbox)

Permalänk

31, har en ps2 och en gamecube (som är till salu!).

Visa signatur

Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.4 GHz 4,00 GB RAM ATI HD 4670 TSSTcorp DVD+-RW TS-H553A Windows XP Home SP3

Permalänk

19, en xbox.
Är ingen konsollmännsika, köpte den för att ha som mediaspelare. Men lite spelande blir det allt.

Permalänk
Medlem

Jag är 20 år och har Gamecube och SNES

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB