Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Man är fortfarande med bunden att spela på ett visst sätt i TFT.

Japp, och jag är ledsen för att behöva berätta detta, men i ett eventuellt SC2 kommer man nog också behöva döda motståndarna för att vinna. Ledsen om detta gör spelet tråkigt för din del då man måste spela på ett visst sätt, men alla spel kan ju inte vara roliga.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk

Vet inte om någon har sagt det men beastmaster är ju Orc hero, om den nu skulle passa bättre till nån. tänk bara på Rexxar!

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huckle

Japp, och jag är ledsen för att behöva berätta detta, men i ett eventuellt SC2 kommer man nog också behöva döda motståndarna för att vinna. Ledsen om detta gör spelet tråkigt för din del då man måste spela på ett visst sätt, men alla spel kan ju inte vara roliga.

Jaha, vad ledde det där inlägget till då? Du vet mkt väl vad jag menar, man ÄR bunden att göra TIER 1 units i TFT, oavsett vad ni säger så klarar man sig inte utan dem i högre nivå på gamesen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av minilastas
Vet inte om någon har sagt det men beastmaster är ju Orc hero, om den nu skulle passa bättre till nån. tänk bara på Rexxar!

Hahahahhaha finns inte mer att säga

Permalänk

Vad var det som var så roligt med det?

Jag vet att man kan använda beastmaster som tank, men om man går genom vilka den tillhör, så är det orc.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minilastas
Vad var det som var så roligt med det?

Jag vet att man kan använda beastmaster som tank, men om man går genom vilka den tillhör, så är det orc.

Jaja, om man tänker storyn så. Men han klassas som nightelf-hero i player vs player. Sorry du hade rätt där, i withdraw my laughter :D. Han är orchero i campain men på internet i högre ligor klassas/klassades han som NE hero, som sagt vet jag inte vilket längre.

Permalänk
Medlem

Fortsätter offtopic som dom förra 2 sidorna. Rexxar var väll barnet till en Ogre och en Orc om jag inte minns fel?

Permalänk

Jepp helt rätt.

Jag rekomenderar alla att spela igenom single player på dessa underbara spel, storyn är otroligt bra på både wc och sc.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

minilastas: Givet.. har spelat igenom båda, och jag tycker det är sjukt deprimerande att folk som spelar wc / sc intensivt inte har en aning om vad spelen egentligen handlar om

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
minilastas: Givet.. har spelat igenom båda, och jag tycker det är sjukt deprimerande att folk som spelar wc / sc intensivt inte har en aning om vad spelen egentligen handlar om

Jag har aning om vad båda spelen handlar om. Dock inte lika bra i WC3 som i SC. Men det e klart, jag spelar bara campain när jag är utan internet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Jag har aning om vad båda spelen handlar om. Dock inte lika bra i WC3 som i SC. Men det e klart, jag spelar bara campain när jag är utan internet

hehe.. sitter man på modem som jag blir det mer campaign än b.net tyvärr.. vilket får mig att tänka på: Vad heter du på b.net? SueCia? Känner mig angelägen att kolla in dina stats efter ditt brag

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Det finns inga officella utalanden om att ett sc2 är planerat.
Men med tanke på hur populärt det fortfarande är så kommer det nog komma en 2 så småningom men det lär dröja några år!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
hehe.. sitter man på modem som jag blir det mer campaign än b.net tyvärr.. vilket får mig att tänka på: Vad heter du på b.net? SueCia? Känner mig angelägen att kolla in dina stats efter ditt brag

BW-SueCia är min klantagg och SueCia är mitt vanliga acc. Sen har jag även EraOfLife som lekacc. Tror det var dom

Permalänk
Hjälpsam

SC-Ghost MMORG för PC platform med WoW liknande bas/motor... mumma.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GE-Farmer
blizzard har nämnt i en intervju att dom någon gång skall komma med uppföljaren.. men dom har inte börjat planera något på det iaf:P
men det kommer iaf, och det är bekräftat.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z0l!d
Det finns inga officella utalanden om att ett sc2 är planerat.
Men med tanke på hur populärt det fortfarande är så kommer det nog komma en 2 så småningom men det lär dröja några år!

Blizzard har uttalat sig i en intervju om att man ska besöka starcraft-universumet igen, detta efter att ghost varit utlovat, så det är något på gång som inte har med ghost att göra, tolka det som sc2 om man vill.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Citat:

World of Starcraft is now officially confirmed

Visa signatur

"Linux is good because it keeps people out of real kernels"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kent-Mustafa

Det skulle nog bli ett mkt bra spel

Fast titeln Universe of Starcraft som nån nämnde tidigare lät bättre.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]