World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fear The Llama
Finns en lv 39+ på ravencrest...

Han är i min guild

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av |Utropstecken|
Edit: Fortfarande ingen som sett det där svärdet Hydran i BFD ska droppa enligt Thott?

I betan var jag med då det svärdet droppade från hydran, men inte sett nån som har det i retail ännu.

Permalänk
Medlem

vet någon hur man spelar in i in game?
asså recordar

Permalänk
Medlem

Okej, nu tänkte jag försöka skaffa spelet inom en vecka eller så.
Men jag undrar några saker.
Jag är under 18 och har inget kreditkort, min polare säger att man måste ha kreditkort även om man köper game cards.
Sen så säger han att det tydligen inte räcker med att köpa spelet för 399kr utan man måste köpa till en extra månad för att få tillgång till den "gratis" månaden, stämmer det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Okej, nu tänkte jag försöka skaffa spelet inom en vecka eller så.
Men jag undrar några saker.
Jag är under 18 och har inget kreditkort, min polare säger att man måste ha kreditkort även om man köper game cards.
Sen så säger han att det tydligen inte räcker med att köpa spelet för 399kr utan man måste köpa till en extra månad för att få tillgång till den "gratis" månaden, stämmer det?

Men behöver ett Kreditkort för att regga sig på sidan men du får inte betala nåt extra fören gratismånaden är slut.

Och du kommer kunna regga dig med gamecards i början av mars så dem släpps i butiker

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Okej, nu tänkte jag försöka skaffa spelet inom en vecka eller så.
Men jag undrar några saker.
Jag är under 18 och har inget kreditkort, min polare säger att man måste ha kreditkort även om man köper game cards.
Sen så säger han att det tydligen inte räcker med att köpa spelet för 399kr utan man måste köpa till en extra månad för att få tillgång till den "gratis" månaden, stämmer det?

Du får en gratis månad när du köper spelet, du behöver aallts inte köpa till någon "Extra" för att få spela. Du måste använda ett visa/mastercard för att registrera dig nu eftersom det inte finns några gamecards till salu. Jag vet inte hur det är när det finns gamecards att köpa om man fortfarande måte ha ett kort, men jag tror inte det.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Nån fler som råkat ut för att spelet krashar hela tiden?
Access violation: memory could not be written at adress: 0xXXXXXXX

Annars gissar jag att minnet är trasigt och behöver bytas ut.

Permalänk
Medlem

Hur jag än skriver och har mig i chatten så får jag inga svar, antingen är jag mobbad eller så gör jag något fel!?

Om jag kör en "say" hörs det då i generalchatten eller bara i min närhet?

Hur byter jag chattkanaler? Läser manualen men gör helt uppenbart något fel!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Och du kommer kunna regga dig med gamecards i början av mars så dem släpps i butiker

Säker på det?
Ge mig gärna en länk eller något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Hur jag än skriver och har mig i chatten så får jag inga svar, antingen är jag mobbad eller så gör jag något fel!?

Om jag kör en "say" hörs det då i generalchatten eller bara i min närhet?

Hur byter jag chattkanaler? Läser manualen men gör helt uppenbart något fel!

Standars:
/1 för general
/2 för trade i större städer
/3 För localdefense (oftast)
/4(?) LookingForGroup

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Standars:
/1 för general
/2 för trade i större städer
/3 För localdefense (oftast)
/4(?) LookingForGroup

Går det att bara skriva /# i så fall har jag lärt mig något nytt :). Jag brukar köra med /c #.

Och kanal namnen du skrev stämmer bra det.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

hur många spelare går det in på t ex Bladefist?

Permalänk
Medlem

Högsta på Bloodscalp fick precis lvl 40, spelar i min guild.
Hört att det finns nån lvl 45 på servern som Nolby Pride spelar på.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Skriver jag /1 eller annan siffra får jag upp om att skriva /help för att få hjälp!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

skriv /1 och sedna mellanslag så borde den joina rätt kanal ..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Ska testa! Tackar!! (Loggade precis ut!)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragdoll
Vet någon var och om man kan lära sig en forstättning på leaterworking. Är 75/75,. Om det finns, så var? Den vanliga leatherworking-trainern har inget som ja kan lära mig. Hjälp!

Var finns en sån? Är alliance

Permalänk

Hur får man mer grejs i leatherworking? Har 1/75, samma sak gäller skinning :/

Vet någon vart jag kan köpa skinning knife? Är dwarf!

Permalänk
Medlem

tja fick nog av all hysteri o tänkte jag skulle fixa in mig på WoW så jag va nere o köpte det nyss.. nu undrar jag om det fins en europeisk eller scandinavisk PvP server eller möjligen PvP RP? vilken ska jag välja ?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Min gubbe

Så kasta fram lite bilder på era gubbar så man får se hur de ser ut.
Skinning 209
Leatherworking 169

sodan3 >> Du anväder FRAPS för att spela in i spelet.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

men satans fa segt installationen går.. hittade lite info om att shattered hands är e bra svensk server e det sant?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skall be farsan köpa spelet när han är i stan idag...
Kommer man igång med spelande när man köper WoW för 399kr, eller måste man betala något mer utöver det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
men satans fa segt installationen går.. hittade lite info om att shattered hands är e bra svensk server e det sant?

Blizzard rekommenderar att man inte skapar en char där eftersom den redan är överbefolkad.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Nån skön guild på Dunemaul man kan joina (som inte kräver att man lirar 24/7..)? Är en lvl 13 human mage... fö är servern klockren, ingen sönderspammad chat och inga jobbiga köer, iaf intte vad jag märkt

Permalänk
Medlem

Vid villken lvl kan en druid få sin första "transform" alla vid villken lvl kan man bli sin första djurform?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Vid villken lvl kan en druid få sin första "transform" alla vid villken lvl kan man bli sin första djurform?

Tror det är level 20.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Man kan väl bli björn vid level 10.

Permalänk
Medlem

hur lämnar man en guild..? kom en dåre o bjöd in mig till Guild of the spoons o jag råka trycka ja .. hur lämnar jag den?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

/leaveg
/gleave

eller något i den stilen är det

Visa signatur

*-'