World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

går det att glömma eller ånra talent points som man ger ut av misstag?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
går det att glömma eller ånra talent points som man ger ut av misstag?

Gå till en trainer och be om det, kostar dock pengar. Andra gången du gör det kostar den 5 G om jag inte missminner mig.

Permalänk
Medlem

1 G första gången

Permalänk
Medlem

shit.. fan fönstret bara poppa up så satt den där på roar aja tack för hjälpen iallafall har bara runt 20 silver..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

Nu kör jag för fullt. Är på Shattered Hands med char: Rillington - Human Warrior.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

Någon som spelar på Runetotem och vill spela massa? PMa mig nu då!!!

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk

Shattered Hands - Horde
Nick: Xalicor
Ras: Orc
Class: Warrior
Level: 22
Spelar: Så mycket det går:p

Skulle vara roligt att få leka lite med några horde-spelare... kanske kan bestämma en Swec-raid månne?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baned
Tjena, en fråga bara.

Kommer dom att bryta lvl 60 spärren nån gång å höja den mer?

Det står i manualen att den ska höjas så småningom.

"While at its release, the game has a level cap of 60, this cap will increase in the future as the game continues to evolve."

Permalänk
Medlem

Jag tog mig en liten tur igårkväll, med min Rogue Dwarf LVL 13, vid namn "Joakim".

Min första resa (första bilden) blev till "Ingenmansland", en plats jag inte tror att blizzard har tänkt att man ska kunna gå till. Vidare kom jag av en ren slump till det ganska mäktiga Grim Batol (resten av bilderna) där en intressant historia vilar. Flera av historiens mäktigare varelser har satt sina fotspår där.

Inga häpnadsväckande bilder kanske, men det kan vara skoj att se för de som inte varit på dessa platser.

Enjoy!

Vakterna (den röda draken på bilden) var för övrigt LVL 62 Elite (guld). Det fanns ca 10 st av dessa mellan de två portarna som syns på bild två. Vad dessa vakter vaktar vet jag inte riktigt, men det sägs vara en varelse utöver det vanliga.

Området ligger i Wetlands. Vaktarna tog jag mig förbi genom att smyga och använda sprint. Porten i Grim Batol som syns på kartan står jag framför i två av bilderna här ovan. Vattenområdet på kartan är den stora dammen som jag också tagit bilder på här ovanför.

Som synes på de två sista bilderna fanns det skelett av "vanlig" drakar. De fanns på vägen till portarna där vaktarna stog. Dessa skelett var enorma, och rätt respektingivande vill jag lova.

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Permalänk
Medlem

Sjukt bra spel....

Ravencrest- Aliance
Nick: Casco
Ras: Human
Class: Paladin
Level: 12

Börjar bli svårt att hitta bra fiender för att tjäna XP nu. Fienderna är relativt svåra men dom ger inget XP direkt. Håller på och "harvar" borta på farmerna.
Jag skall nog gå på uppdragsjakt i Stormwind istället. Eller har ni andra något bra tips?

Och så verkar servern ligga nere just nu...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Sjukt bra spel....

Ravencrest- Aliance
Nick: Casco
Ras: Human
Class: Paladin
Level: 12

Börjar bli svårt att hitta bra fiender för att tjäna XP nu. Fienderna är relativt svåra men dom ger inget XP direkt. Håller på och "harvar" borta på farmerna.
Jag skall nog gå på uppdragsjakt i Stormwind istället. Eller har ni andra något bra tips?

Och så verkar servern ligga nere just nu...

Gå till Westfall.

Warsong - Alliance
Nick: Shadowshade
Ras. Human
Klass: Rogue
Level: 24

Warsong - Alliance
Nick: Dove
Ras. Human
Klass: Priest
Level: 12

Warsong - Alliance
Nick: Divinity
Ras. Night-Elf
Klass: Warrior
Level: 11

Permalänk
Medlem

Ja ni se ju ut att ha trevligt på bilden

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Alltså folk som redan är uppe i lvl 40...... givetvis e man lite imponerad men samtidigt undrar man ju vad det är för kufar egentligen. De måste ju i princip suttit alla dygnets vakna timmar sen releasen :/ Inte hälsosamt!

Eller så delar de konton.

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
Gå till Westfall.

Warsong - Alliance
Nick: Shadowshade
Ras. Human
Klass: Rogue
Level: 24

Warsong - Alliance
Nick: Dove
Ras. Human
Klass: Priest
Level: 12

Warsong - Alliance
Nick: Divinity
Ras. Night-Elf
Klass: Warrior
Level: 11

http://img127.exs.cx/img127/5224/suckysucky1lu.th.jpg

I vilken realm ? Warsong?? Jag spelar på Ravencrest. (levlat till 14 nu eftersom uppdragen gav massor av XP.)

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

e du bara level 14? själv är man 29

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
http://www.webhallen.com/prod.php?id=35531
Står typ vilka saker man kan ha
Alla quest
Kartor över alla delar
Alla skills och talents och lite sådant

Jaså DEN guiden. Ska leta upp handskarna sen någon gång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
e du bara level 14? själv är man 29

Permalänk
Medlem

ásså shit.. min brosa skulle lira i några minuter och sen blev han disconnectad.. sen när jag loggade in så hittar jag inte servern "bladefist" där jag har minj lvl 20 human paladin ... nån som fick samma problem i morse?

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
ásså shit.. min brosa skulle lira i några minuter och sen blev han disconnectad.. sen när jag loggade in så hittar jag inte servern "bladefist" där jag har minj lvl 20 human paladin ... nån som fick samma problem i morse?

kanske läsa lite på sidan?

"All realms will be taken offline tomorrow(idag då), from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding."

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
e du bara level 14? själv är man 29

JÄ JÄ JÄ Men då är du säkert ensam med spelet. Jag delar det med mina 2 barn har spelat ungefär 6 timmar totalt. Målet är nivå 20 innan måndag
Jag gillar inte att man måste upp i nivå 35 innan man kan köpa hjälm..

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Nej vad ledsen man blir när man går upp tidigt på en sovmorgon för att få lira, och så är realmsen nere

Permalänk
Avstängd

Vad kör alla med cosmod, nobly eller vad? Alltså sådanna hemmagjorda interface grejsimojser? Någon som kan rekommendera den " bästa " och mest genomtänkte, tänkte testa några

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

jag tror ni har missförstått hur det här med sovmorgon funkar. om man har sovmorgon betyder det att man stannar uppe och spelar några extra timmar på kvällen/natten, sen kan man sova på morgonen!

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kiyoko
jag tror ni har missförstått hur det här med sovmorgon funkar. om man har sovmorgon betyder det att man stannar uppe och spelar några extra timmar på kvällen/natten, sen kan man sova på morgonen!

Eller så gör man både och?
Alltså stannar uppe på natten och går upp tidigt på morgonen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
JÄ JÄ JÄ Men då är du säkert ensam med spelet. Jag delar det med mina 2 barn har spelat ungefär 6 timmar totalt. Målet är nivå 20 innan måndag
Jag gillar inte att man måste upp i nivå 35 innan man kan köpa hjälm..

Finns hjälmar som har mindre lvl krav, jag lootade en med 28 i krav 5min efter jag hade lvlat till det inne i en instance

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
e du bara level 14? själv är man 29

Jag är också bara lvl 14, men jag började igår eftermiddag, lyckas fixa så spelet flyter.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Vilket tjat om lvl m.m. alla kör väl i sin takt och det finns folk som har "liv" utanför datorvärlden med

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

Precis. *Längtar tills servers kommer upp igen*

Visa signatur

^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Eller så gör man både och?
Alltså stannar uppe på natten och går upp tidigt på morgonen.

Exakt, minimerar antalet sömntimmar -> maximerar antalet speltimmar. Ett liv...vadå?

Permalänk

Är det någon som är på Shattered Hands och runt lvl 10. Så PM'a gärna. Rillington heter min Human Warrior..

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |