Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Nej, men vi förstår varför de var bäst, däremot inte är.

Storleken man har att lagra är inte allt, ta en titt på demo scenen så får du se.
Det stämmer bra det att GC är billigare än XBox, ja. Visst att du inte tycker XBox är snyggare, men sen är ju ditt nick Nintendo också.

men snälla så att dom lyckas göra spel som är luika stora och snygga om inte snyggare, som tar typ 20mb är inte bra hjort gämfört mot en skiva på 650 mb?

men menade ju inte utseende på sjävla konsollen, menade spelen.
även om jag heter nintendo betyder det inte att jag tycker nintendo är bäst och allt annant är sämst!

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av meat4u
En annan sak, vad är medelsnittet på nintendos spel i resensioner jämnfört med t ex X-boxs spel?

Typ otroligt mycket bättre...
Mängden skräp till PS/XB är ju ofantlig i jämförelse...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av meat4u

Dagens ungdom....mutter mutter.

Håller med

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Gamecube suger balle, men Super nintendo och Nintendo är klart dem bästa konsollerna hittils =D Aldrig lyckats hitta så mkt glädje i någon konsoll som jag fick från dem 2

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Gamecube suger balle, men Super nintendo och Nintendo är klart dem bästa konsollerna hittils =D Aldrig lyckats hitta så mkt glädje i någon konsoll som jag fick från dem 2

Varför tycker du Gamecuben suger balle ?
Finns ju så många roliga spel på den lilla lila kuben... hmm...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nintendo
men snälla så att dom lyckas göra spel som är luika stora och snygga om inte snyggare, som tar typ 20mb är inte bra hjort gämfört mot en skiva på 650 mb?

men menade ju inte utseende på sjävla konsollen, menade spelen.
även om jag heter nintendo betyder det inte att jag tycker nintendo är bäst och allt annant är sämst!

Överdrift i all ära, men det är inte 20 vs 650 mb det gäller här. Och sen är det en mängd av spelen som inte utnyttjar hela platsen ändå.
http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip där har du lite imponerande att det är så litet, men att skippa förrenderade filmer i ett spel för att få ner storleken är inte så jäkla super.

Du kanske inte menade konsollen, men det gjorde nog Haffe.
Jo det betyder det visst det.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Varför tycker du Gamecuben suger balle ?
Finns ju så många roliga spel på den lilla lila kuben... hmm...

Efter att ha spelat gamecube några timmar så kändes spelen och känslan verkligen rutten.... Men alla är olika lite dumt av mig och skriva "suger balle" borde skrivit att den bara är dålig

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Efter att ha spelat gamecube några timmar så kändes spelen och känslan verkligen rutten.... Men alla är olika lite dumt av mig och skriva "suger balle" borde skrivit att den bara är dålig

Då kan du inte ha spelat de spelen jag har spelat iaf..

Tycker forfarande Metroid Prime är magiskt..

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz