Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrStalker
Tja, hur kommer det sig att ni ibland höjer priserna på kampanjvaror? Verkar lite ologiskt.

Må väl vara, bara de plockar bort ordet kampanj då. Mycket saker som det står kampanj, men priserna inte alls känns märkvärdiga. Börjar kännas lite som Elgigantens REA. Det är bara något som står vid alla priser utan att betyda någonting.

Permalänk

Tycker sidan fungerar fint och har lite varor man inte hittar på andra sidor.. Doock något jag saknar är specifikationer och lite sånt och även bilder. ibland vill man gärna se vad det är man tittar på och inte enbart över ett namn.

Har man ingen bild eller text till så kan man likagärna vänta med att lägga upp de artiklarna.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

När kommer Rean på Q9550 försvinna?? Vore bra att veta, måste spara lite pengar sen så tänkte jag köpa den.

Visa signatur

Q9550 @ 3,0Ghz | Corsair H70 | Gigabyte GA-EP43-DS3L | XFX 4890 xXx @ 1000, 1120x4=4480 | DDR2 Corsair 8gb 800mhz | Corsair Dominator fan | Antec 1200 | 160Gb HHD | 630w Xion

Permalänk
Dustin AB

BumpaBumpa Berra - Du kan maila mig IMEI numret eller ordernumret så kan jag se om jag får fram lite mer info. Dock kan det ju vara svårt att hitta alternativa lösningar förräns de har haft 20-30'ish dagar på sig för att lösa problemet, men jag kan alltid kolla på saken.

John86 - Julperioden t.o.m januari är alltid den perioden när Kundservice har som högst belastning, så de har full rulle. Om det är brådis så rekomenderar jag att ringa in (eller maila mig så kan jag försöka styra upp något).

Grizzok - Ibland händer det att produkten som ska bytas ut är restnoterad, det ligger tyvärr inte alltid inom vår kontroll även om vi alla önskar att vi alltid hade allt på lager. Om produkten är restnoterad med långt ETA datum så kan vi alltid se om vi har någon alternativ produkt som vi har på lagret.

MrStalker & altair4 - Prishöja ska vi definitivt inte göra så länge produkten är på kampanj, och samtliga kampanjer har sänkta priser. Andra butiker kommer matcha våra kampanjpriser, det är inget konstigt. Hela marknaden jobbar med lägre marginaler nu, så det kan vara knepigt att prissänka en produkt med t.ex. 50%.

-=FULLMOON=- - Bilder och info bör finnas på alla relevanta produkter. Sedan finns det ju alltid prylar som folk är intresserade av att köpa men som är så pass icke-standard att det inte finns några bilder för dom. Hittar ni relevanta produkter som inte har bilder och/eller info så kan ni alltid maila oss, så fixar vi det. Vi har dock koll på vilka produkter som saknar spec & bilder och jobbar kontinuerligt med att fylla på med information på produkter som saknar det.

Pr0eR - Den 8:e dec skrev jag i denna tråd att kampanjen såg ut att hålla i ca 3-4 veckor till. Det stämmer fortfarande, om vi tittar in i framtiden så skulle jag lägga en hypotes på att den håller i 2-3 veckor till minst, beroende på försäljning. Men tyvärr finns det inget slutdatum på denna kampanj så jag kan inte lova något.

Alla - Jag kommer försöka att hitta hit så ofta jag kan under julperioden men för snabbast svar rekomenderar jag att maila mig. Kan också vara bra att veta att kundserviceavdelningen kommer ha högre belastning än normalt i december - januari, så akutärenden bör tas via telefon.

I övrigt så passar jag på och tackar er alla för ett bra år här, allas åsikter är väldigt viktiga för oss och hjälper oss att bli långsiktigt bättre på alla fronter. Så det tackar jag för, samt önskar er alla en God Jul och gott nytt år

Mvh,
Jüri Martoja
jm@dustin.se
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Braa då vet jag =D

Visa signatur

Q9550 @ 3,0Ghz | Corsair H70 | Gigabyte GA-EP43-DS3L | XFX 4890 xXx @ 1000, 1120x4=4480 | DDR2 Corsair 8gb 800mhz | Corsair Dominator fan | Antec 1200 | 160Gb HHD | 630w Xion

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BumpaBumpa Berra
Hej Jüri!

Jag är ägare av en N97 som började krångla, eller rättare sagt krånglat från start.
Kontaktade då Dustinhome om rep, de hänvisade då till Anovo.
Och det var väl ok så långt.
Men nu till den långa väntan på retur av hel/lagad telefon.
Den loggades i hos Anovo enligt nedan:
Anlände till servicecenter: 2009-12-07 17:40:00
sedan stod det att felet var lokaliserat och väntan på reservdelar startade,
arbetet påbörjades sedan för att del kom, sedan avbröts arbetet igen och väntan på reservdelar började igen. Mailade Anovo och de hoppas på leverans V53!
Reservdelen i fråga benäms "chassie N97 svart.
Det lutar åt 4-5 veckors väntan.........
Jag tycker detta liknar skit, vad tycker du och ni andra?

/Erik

Jaha överrsakningarnas tid är inte förbi.
Telefonen fanns hos mitt postombud till lunch idag.
Anovo, hade inte full koll...bra det.
Anlände Anovo 091207 och anlände mig 091222 det är väl ok.
De har bytt linsskyddet och något som de benäms chassi.
Övriga fel får jag återkomma om, men den bootar ju i alla fall.

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

tack för underbara leveranstider beställde mitt 5850 igår o ska hämta de nu på vägen hem! tackar tackar!

Permalänk
Hedersmedlem

Allt mellansnack och allmänt inläggspammande om julklapparna TAS INTE i den här tråden. Det här är för genomtänkta synpunkter till Dustin/Dustin Home.
Det finns redan en tråd om 2009 års julklappar. Använd den.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Hallå Dustin, fick just erat erbjudande idag om mellandags rea och funderar på denna TVn här

http://www.dustinhome.se/pd_5010249785.aspx?csref=Utskick_hom...

Som var med i mellandagsrean, hur länge sträcker sig detta erbjudandet? bara fram till nyår? till lagret är slut?

Sedan undrar jag om det är full hd som titeln eller hd ready som det står i specifikationen? Undrar också om någon kan informera mig om vad det är för skillnad på 1080p och 1080i och vilket som är "bättre"

Tackar Dustin! Vill verkligen köpa av er

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erdraug
Hallå Dustin, fick just erat erbjudande idag om mellandags rea och funderar på denna TVn här

http://www.dustinhome.se/pd_5010249785.aspx?csref=Utskick_hom...

Som var med i mellandagsrean, hur länge sträcker sig detta erbjudandet? bara fram till nyår? till lagret är slut?

Sedan undrar jag om det är full hd som titeln eller hd ready som det står i specifikationen? Undrar också om någon kan informera mig om vad det är för skillnad på 1080p och 1080i och vilket som är "bättre"

Tackar Dustin! Vill verkligen köpa av er

Hej!

Ska besvara din fråga på måndag (när jag har åtkomst till alla mina system igen ). TVn stödjer enligt spec upplösningen 1920 x 1080 vilket gör den till Full-HD.

Den tekniska skillnaden på 1080p och 1080i kan du läsa om här;
http://en.wikipedia.org/wiki/1080p
http://en.wikipedia.org/wiki/1080i

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej,

har beställt en Q9550 hos er nu. Men jag undrar om jag kommer att få E0 verisionen eller C1.

Visa signatur

Q9550 @ 3,0Ghz | Corsair H70 | Gigabyte GA-EP43-DS3L | XFX 4890 xXx @ 1000, 1120x4=4480 | DDR2 Corsair 8gb 800mhz | Corsair Dominator fan | Antec 1200 | 160Gb HHD | 630w Xion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erdraug
Hallå Dustin, fick just erat erbjudande idag om mellandags rea och funderar på denna TVn här

http://www.dustinhome.se/pd_5010249785.aspx?csref=Utskick_hom...

Som var med i mellandagsrean, hur länge sträcker sig detta erbjudandet? bara fram till nyår? till lagret är slut?

Sedan undrar jag om det är full hd som titeln eller hd ready som det står i specifikationen? Undrar också om någon kan informera mig om vad det är för skillnad på 1080p och 1080i och vilket som är "bättre"

Tackar Dustin! Vill verkligen köpa av er

Den tvn klarar ju både full-hd samt är hd-ready iom att den är full-hd

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Hej Jüri.

Kommer/kan ni även ta in den passiva modellen av denna produkt?
http://www.dustinhome.se/pd_5010338790.aspx?csref=Prisjamfore...

/Jesper

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem

När man är inloggad som student så verkar man inte komma till den ordinarie startsidan när man klickar på den länken. Just nu kommer man till en sida med "Julfynda" och inte sidan med mellandagsrean.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Dustin AB

Pr0eR - Vi kan aldrig garantera en viss stepping då vi inte kan manuellt besikta alla CPU-kartonger som åker genom vårt lager. Så länge Intel skeppar en viss stepping, och så länge distributörer och vi inte har några gamla CPUer på hyllan med den gamla steppingen så ska du få den senaste steppingen på CPUn (vilket är oftast det mest sannolika då CPUer stannar sällan väldigt länge på lagerhyllor).

Blomster - Har skickat vidare frågan, återkommer via PM. När jag fått svar.

raaaz - Tackar, skickat vidare info till de berörda.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hallå Dustinhome. Jag har en förfrågan på en vara jag skulle vilja att ni hade i ert sortiment Arctic Cooling Accelero Xtreme 4870X2.
Går det att ordna?

Tack!
/Johan

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
Hallå Dustinhome. Jag har en förfrågan på en vara jag skulle vilja att ni hade i ert sortiment Arctic Cooling Accelero Xtreme 4870X2.
Går det att ordna?

Tack!
/Johan

Hej!

Finns här:

5010374081 ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME 4870X2

http://www.dustin.se/pd_5010374081.aspx
http://www.dustinhome.se/pd_5010374081.aspx

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Det låter utmärkt.

Kan ni lägga upp artikeln i ert system med så man kan beställa den?

OBS! Det är INTE 5010148082 jag pratar om utan denna:
http://www.sweclockers.com/nyhet/10245-noctua_uppdaterar_proc...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Senast redigerad av JMartoja, 2009-12-10 klockan 10:39

Ah my bad, jag tänkte på den hederliga NH-C12P Ska kolla upp ang. SE14-versionen.

EDIT, den kommer gå live snart, så fort vi fått fram alla detaljer.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

God fortsättning på julen! (Eller vad man säger i mellandagarna)

Jag har fortfarande inte hört eller sett den på er sida.. Hur går det?

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk

Jag undrar hur det är med pixelgaranti på alla tv-aparater men först och främst tänkte jag på den här http://www.dustinhome.se/pd_5010367311.aspx? Man vill inte ha några störande döda pixlar i tvn direkt, om det inte finns går det att köpa till?

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Allt mellansnack och allmänt inläggspammande om julklapparna TAS INTE i den här tråden. Det här är för genomtänkta synpunkter till Dustin/Dustin Home.
Det finns redan en tråd om 2009 års julklappar. Använd den.

Som är låst ja..

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Nu kommer lite kritik

Finns en tråd om besvikelsen över årets mellandagsrea hos er: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Ett exempel, Samsung P2450H (http://www.dustinhome.se/pd_5010330468.aspx) har ni enligt prisjakt prissänkt redan i början på november. Trots det står Ordinarie pris som 2990:- när den listas under mellandagsrean.

Det finns fler exempel, bl.a. grejer som ni haft priset ni listar de under mellandagsrean på innan rean. T.ex. Toshiba Camileo H20 (http://www.dustinhome.se/pd_5010372052.aspx)

Även BENQ G2220HD (http://www.dustinhome.se/pd_5010308189.aspx), den verkar det vara flera månader sedan ni sålde för det "Ordinarie priset".

Har det blivit fel här, är det här ens tillåtet enligt marknadsföringslagen?

Alla dessa tre produkter står som "Mest populära" om man väljer att lista alla erbjudanden i mellandagsrean...

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
God fortsättning på julen! (Eller vad man säger i mellandagarna)

Jag har fortfarande inte hört eller sett den på er sida.. Hur går det?

Hej!

Finns numera här: http://www.dustinhome.se/pd_5010374084.aspx

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen
Jag undrar hur det är med pixelgaranti på alla tv-aparater men först och främst tänkte jag på den här http://www.dustinhome.se/pd_5010367311.aspx? Man vill inte ha några störande döda pixlar i tvn direkt, om det inte finns går det att köpa till?

Det är lite olika, pixelgarantin lämnas av respektive tillverkare så vad som gäller kan variera mellan märken och modeller. Ska kolla upp vad som gäller för LG'n i fråga.

@ raaaz Yep den informationen har skickats vidare till de som det berör.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
@ raaaz Yep den informationen har skickats vidare till de som det berör.

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB [/B]

Det berör oss kunder.;)

Är det verkligen allt du väljer att kommentera angående raaaz noggranna inlägg? En torr oneliner?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
Det berör oss kunder.;)

Är det verkligen allt du väljer att kommentera angående raaaz noggranna inlägg? En torr oneliner?

Hej!

Dustin är en organisation som består av flera hundra medarbetare. Ibland behöver vi mer information och input innan vi kan kommentera någonting eller besvara en fråga. Det är just för er skull jag ser till att hålla de berörda personerna informerade om era frågeställningar och åsikter.

Hela syftet med denna tråd är att ge oss feedback som kan göra oss bättre på ett eller annat sätt. Jag har fått väldigt bra feedback ang. ämnet i fråga som jag har skickat vidare till de berörda som arbetar med det. Mer än så kan jag personlingen inte kommentera i skrivande stund.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Nej jag håller med, jag hade väntat mig ett lite mer uttömmande svar, men det kanske kommer.

I alla fall; att antingen inte alls sänka priserna, sänka priserna långt före rean eller skriva ut högre ordinarie pris än vad man haft före rean.

Detta är ju något jag kunnat förvänta mig av fysiska butiker som OnOff osv där jag vet att det förekommit tidigare och att vissa t.om. blivit dömda för brott marknadsföringslagen vill jag minnas. Ordet "rea" har ju helt tappat sin betydelse hos dom.

Men att det skulle förekomma hos en av mina favoritbutiker på nätet var oväntat. =/

Förutsatt då att inte jag gjort nåt fel i mina "undersökningar" eller att eran prissättning har blivit fel, då andra erbjudanden ni har faktiskt är riktiga "reor".

EDIT: för sent

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Det är lite olika, pixelgarantin lämnas av respektive tillverkare så vad som gäller kan variera mellan märken och modeller. Ska kolla upp vad som gäller för LG'n i fråga.

Enligt LGs egna sida så ska det vara utbytesgaranti vid pixelfel. Jag tolkar texten som att har man en FullHD-TV från LG och det blir något fel på en pixel så ska det gå att byta inom 2 år från inköpstillfället.

Eran webbplats har dessutom varit bra seg under dagen, något ni är medvetna om?

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Jag har en kort fråga, kan man teckna försäkringen i efterhand på en LCD-tv, det är några veckor sedan den köptes, det glömdes bort i stridens hetta

Visa signatur

Server: HP 6300 pro, RAID 1 m.m + 10" netbook Xubuntu
TVrum: Laptop Fujitsu i7
Dotterns: MSI gaming laptop i5, GTX 1050ti
Frugans: Laptop Fujitsu i5
Bärbara 2st 10" + 1st 15,6"

Permalänk

Hej!

Jag köpte en Nokia 5800 XpressMusic av er i slutet av Augusti. Vid leverans var telefonen defekt. Jag var då i kontakt med eran kundtjänst några dagar efter och blev ombedd att skicka in telefonen på service, torts att telefonen var trasig vid leverans.

Jag skickade då in telefonen och väntade i 2-3 veckor på att få tillbaka den. När den kom tillbaka hade telefonen samma fel och jag blev ombedd av eran kundtjänst att skicka in telefonen ännu en gång. Sagt och gjort, jag skickade in telefonen och fick tillbaka den med samma fel. Samma procedur ännu en gång. Runt den 12:e December fick jag tillbaka telefonen med exakt samma fel, jag har då varit i kontakt med eran kundtjänst angående reklamation (bifogade 3st servicerapporter) men efter det har dom slutat att svara.

Telefonen i fråga har nu sjunkit med 1000kr sedan jag köpte den och jag har då inte kunnat använda telefonen sedan i Augusti, det känns inte rätt.

Hur går jag tillväga för att få telefonen utbytt och kan jag fövänta mig någon typ av kompensation? Eller har jag helt enkelt kastat bort 1000 kr helt i onödan?

Jag har även försökt fått kontakt med era servicetekniker på Anovo men dom svarar inte heller på mail.

MVH
Andreas

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Vad har ni tänkt göra åt alla de som skaffat sig era "Julklappar" på annat sätt än o klicka på blomman vid utsatt tid? Lär ju ha blivit en jäkla massa extra ordrar?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Dustin AB

God morgon!

foppson - Om du tänker på vår allriskförsäkring så måste den finnas med på samma faktura som produkten, men kontakta gärna våra säljare så kan de kolla vad som göras kan.

bergmanman - Om du har skickat in en reklamation på telefonen så kommer den bytas ut mot en ny om felet kan konstateras, maila mig gärna ditt ordernummer så kan jag kolla vad som händer (jm@dustin.se).

illusi0n - Det får vi se. Det fanns ett uppsatt regelverk för julklapparna så det är inte så komplicerat att se vilka ordrar som lades inom ramarna för reglerna och vilka som inte gjorde det.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se