Permalänk

6630 & Vodafone

Jag har haft tre sen det startade, jag var testare för deras nät och telefoner innan det lanserades i sverige.

Men nu är jag så trött på pajas företaget att jag skall byta abonemang, jag orkar inte med TRE.

Så, nu till frågan.

Vad skall jag välja för abonemang ?

Jag ringer för 4-500 kr per månad, så jag tittade på Vodafones 299 kr/mån abonemang.

Tyckte det verkade som ett bra abonemang eftersom jag vet att jag kommer ringa för ungefär så mycket, det hela blev ännu bättre när jag upptäckte att Onoff har ett erbjudande som innebär att man får en 6630 om man tecknar 299 kr/mån abonemanget i 12-månader.

Det är väl en bra deal?

Hur är 6630 som telefon?
Den är ganska gammal nu va?

Permalänk
Medlem

Jag har haft Tre sen cirka 2år tillbaka och känner likadant som dig.

Vodafone och 6630 är en bra kombination om du är ute efter 3G.

299kr abonnemanget är nog för lite om du ringer för 400-500kr, tänk på att summan du betalar in varje månad får du ringa upp, så det är inga andra kostnader. Förutom om du har en förhöjd månadsavgift.

399kr abonnemanget skulle jag är rekomendera.

Telefonen är lite gammal nu men fortfarande en av de bättre, en bra telefon med mycket möjligheter, genom att den har Symbian operativsystem, kan du installera fler avancerade program och spel.
Sedan har den även en av marknadens bättre megapixelkameror.

Nokia 6630 + Vodafone 399kr blir nog bra.

Visa signatur

Sony Ericsson P-Series.

Permalänk

Den telefonen e underbar.. säg till om jag ska lägga upp nån bild jag har tagit så kan du se hur dom blir...

Visa signatur

*sorry*

Permalänk
Avstängd

Beställde en 6630 med TeliaGO igår faktiskt och att det är Symbian S60 är ju bara ett plus med tanke på alla nes, snes, gb, gbc och även en gba emulator som finns ute nu till den haha

Permalänk
Medlem

ta 6630 med 299kr/månad. ringer du utöver det så kostar det 79öre/min (precis som om du valt 399kr abbet)

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i