FAQ: Styla ditt skrivbord/Visa era stylade skrivbord här!

Permalänk

Mitt XP dual boot (används för d2 bara):

Permalänk
Medlem

Här har ni mitt skrivbord =). Inge speciellt, bara cleant hehe
http://www.pici.se/327653/

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Vet någon av er vad det här temat kallas? Ser helt... Underbart ut.

Antar för övrigt att det är till Windowblinds.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zetsu
Vet någon av er vad det här temat kallas? Ser helt... Underbart ut.

Antar för övrigt att det är till Windowblinds.

Broken link?

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

samma här, kan heller inte klicka på länken..

Visa signatur

i5 2500k, P8z77-v, G.S RJ 2*4GB 2133mhz, PX-128M3P, Gtx680 Zotac Amp!

5198.79Hz (i5/2500k) på LUFT

Permalänk
Medlem

Äsch, jag hittade ändå temat. Det hette tydligen X-Zero. : )
Försöker installera det, men lyckas inte så bra. xD

Tänkte att jag också skulle visa mitt skrivbord, så här ser det ut i dagsläget (det är Windows XP för övrigt, om nu det skulle hafva någon betydelse):

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zetsu
Äsch, jag hittade ändå temat. Det hette tydligen X-Zero. : )
Försöker installera det, men lyckas inte så bra. xD

Tänkte att jag också skulle visa mitt skrivbord, så här ser det ut i dagsläget (det är Windows XP för övrigt, om nu det skulle hafva någon betydelse): http://img377.imageshack.us/img377/8978/skrivbord2nj2.th.png

Och du kör taskbaren genom docken? Annars vart har du docken? Du drar musen över nått hörn och får fram den eller whatttt?

Permalänk
Medlem

"auto-hide the taskbar" om jag får gissa

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zetsu
Äsch, jag hittade ändå temat. Det hette tydligen X-Zero. : )
Försöker installera det, men lyckas inte så bra. xD

Tänkte att jag också skulle visa mitt skrivbord, så här ser det ut i dagsläget (det är Windows XP för övrigt, om nu det skulle hafva någon betydelse): url]

småcreepy bild

Permalänk
Medlem

Yes, taskbaren är på "Dölj aktivitetsfältet automatiskt". Även fast jag har en snygg taskbar (använder ett tema vid namn Auriel) tycker jag det är snyggare utan, när man inte behöver den. : )

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zetsu
Yes, taskbaren är på "Dölj aktivitetsfältet automatiskt". Även fast jag har en snygg taskbar (använder ett tema vid namn Auriel) tycker jag det är snyggare utan, när man inte behöver den. : )

Mjo, jag gillar inte det dock

Permalänk

Kan man med något dockprogram ha typ en grupp som t.ex Spel och så kommer ytterliggare ikoner upp som man kan välja, så att inte docken blir jätte avlång för alla spel man vill lägga in

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broodhill
Kan man med något dockprogram ha typ en grupp som t.ex Spel och så kommer ytterliggare ikoner upp som man kan välja, så att inte docken blir jätte avlång för alla spel man vill lägga in

"Riktiga" Objectdock kan man göra så med, men det kostar pengar.
EDIT: Heter Objectdock plus.

Permalänk

Om man inte vill bryta mot lagen.

Permalänk

Vad synd, hade tänkt pröva och se om det funkade bra och om jag skulle gilla det, vill inte köpa något innan jag har prövat och verkar inte finnas demo av det ju

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broodhill
Vad synd, hade tänkt pröva och se om det funkade bra och om jag skulle gilla det, vill inte köpa något innan jag har prövat och verkar inte finnas demo av det ju

Nae, det är det som är så tråkigt. Rocket dock har väll något plugin? Vissa kör ju så fast med rocket dock har jag sett.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broodhill
Kan man med något dockprogram ha typ en grupp som t.ex Spel och så kommer ytterliggare ikoner upp som man kan välja, så att inte docken blir jätte avlång för alla spel man vill lägga in

http://rocketdock.com/addons/docklets/1791 Detta plugin fungerar utmärkt för det du är ute efter. Man kan ställa in det så att det kommer ut en ruta som visar innehållet i den mapp man har valt.

Permalänk
Medlem

Det heter "Stack" till objectdock plus iaf

Visa signatur
Permalänk
Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

in med "jul-temat" och julmusiken!

Permalänk
Medlem

(:

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anthons
http://i241.photobucket.com/albums/ff189/sundstrom1337/asd-1....

in med "jul-temat" och julmusiken!

snyggt!

va är de för bild och musik ?

Permalänk

*Bild raderad av =ultrafox=*

Permalänk
Medlem

En fråga till er som använder RocketDock, någon som vet hur man får CSS att starta genom det? Lägger jag till genvägen så startar bara Steam och inte CS...

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem

Antagligen har du väl lagt till fel genväg. Vad är namnet på genvägen du lagt till?

Fast förresten, man kanske måste starta CSS genom Steam? Jag tror i och för sig inte det, men det kanske stämmer. (Jag har ingen aning faktiskt)

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Genvägarna till steam-spel är ju till just steam fast man lägger till att det är just det spelet som ska startas...men det kanske försvinner på nåt sätt i rocketdock.

Permalänk
Medlem

Fungerar på Objectdock hehe

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu står det still här. Hade ett litet program liknande "kör" med lite extrafunktioner innan. Installerade det för 2 år sedan och glömde av namnet på det så fort jag hade avslutat installationen. Någon som vet vilket jag menar? Vet att det har nämnts här någon gång. Otroligt irriterande när man har använt det dagligen så länge...namnet är bara borta.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Nu står det still här. Hade ett litet program liknande "kör" med lite extrafunktioner innan. Installerade det för 2 år sedan och glömde av namnet på det så fort jag hade avslutat installationen. Någon som vet vilket jag menar? Vet att det har nämnts här någon gång. Otroligt irriterande när man har använt det dagligen så länge...namnet är bara borta.

Kan det vara detta du menar?

http://www.filehippo.com/download_launchy/

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anthons
http://i241.photobucket.com/albums/ff189/sundstrom1337/asd-1....

in med "jul-temat" och julmusiken!

En länk till bakgrundsbilden skulle inte vara helt fel

Visa signatur

NZXT Hush, Corsair HX520W, Intel E6750, Gigabyte GA-P35-DS3, XFX 8800GTS, Corsair XMS2 PC5400/675MHz CL4