Permalänk

men dom kommer ej lägga ut den så alla kan få den utan dom ska ej ge ut den till någon synd hehe

Permalänk
Avstängd

Weeee klara 100 timmars achivement nu på DoA4

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
enjoy http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=346331

hoppas nu att alla ps3-fanboys tar sig i dalen när dom ylar om att 360 inte kommer ha intressanta spel.

Inet precis en PS fanboy här inte dock måste påstå att jag spelar mer på mit PS2a än någon annan konsoll Inklusive xbox 360, I vilket fall som hellst.

ser man den listan så trötnar man ganska fort, alla spel följer mer eller mindre SAMMA stil, action av samma sort, det värkar inte finnas mycket variation alls.

Enda titlar som intreserar mig
99-Nights
[eM] -eNCHANT arM-
Metronome ( för att det tydligen ska vara ett ganska unikt äventyrs lir )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd

GRAW slår nytt rekord:
GRAW har sålt över 240 000 exemplar redan under en vecka.

http://www.gamingeye.com/konsol/nyheter/nyhet.eye?id=60612&PH...

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

är det ingen som har lust å lira lite fight night med mig?? PM:A!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maiky
är det ingen som har lust å lira lite fight night med mig?? PM:A!

Har du inte GRAW? vi ska lira runt kl 20:00 ungefär.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Har du inte GRAW? vi ska lira runt kl 20:00 ungefär.

sorry stod mellan graw å fn3 men eftersom ja tyckte fn3 demot var helt underbart så blev det ett enkelt val när ja inte ens hade testat graw..

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk

Är det sant att vissa spel hackar, eller tar mkt längre tid på sig att ladda, om man har core-version?

(istället för premium med hårddisk, då den senare komponenten tydligen ska..hmm..avlasta eller nåt)

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk
Medlem

Spelen använder HD'n JA, för att cacha data på, om det hackar eller inte kan jag dock inte svara på.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

360:n är hackad jippie

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

OLD!!!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
360:n är hackad jippie

detta hack är inget som kommer ge modchip som för xbox1 ...

en modifierad firmware av DVDn blir ingen glad av ...

Visa signatur

https://www.piratpartiet.se/ - Ljuset i politiskt mörka sverige
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nomoreorless
detta hack är inget som kommer ge modchip som för xbox1 ...

en modifierad firmware av DVDn blir ingen glad av ...

Jag blev då jävligt glad. Har ingen 360 eller så, men ändå.

Permalänk
Avstängd

Burnout kom som demo idag på marketplace om någon ville veta

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Burnout kom som demo idag på marketplace om någon ville veta

Det var tur för dig att du hade rätt, flög verkligen på 360 för att ladda ner demot
Laddar ner den nu.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Det var tur för dig att du hade rätt, flög verkligen på 360 för att ladda ner demot
Laddar ner den nu.

Ska med testa det nu fick precis ner det jag älskar verkligen den serien som ett riktigt bra arkad race. Ja tur för mig att det även fanns på EU marketplace då och inte bara i USA

Och på Fredag kommer BF2 demot

EDIT:
Sån äckligt grym fartkänsla i det spelet - precis som i dom tidigare och snyggt dessutom

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Ska med testa det nu fick precis ner det jag älskar verkligen den serien som ett riktigt bra arkad race. Ja tur för mig att det även fanns på EU marketplace då och inte bara i USA

Och på Fredag kommer BF2 demot

Lär bli kul i helgen
Sen har man ju GRAW som ska spelas

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Lär bli kul i helgen
Sen har man ju GRAW som ska spelas

GRAW är riktigt skoj det brukar vi lira på kvällarna bara massa svenskar

Och så måste man ju köpa Oblivion på Fredag med så mycket nytt nu och den 31 Mars eller vad det nu är kommer ju Farcry också, så mycket bra på samma gång.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk

kollar man tex blocket så är det väldigt många som säljer sina 360.. är den verkligen så sugig?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
kollar man tex blocket så är det väldigt många som säljer sina 360.. är den verkligen så sugig?

Man kan ju sälja pga massa olika anledningar även om man tycker en sak är bra. Men visst finns det säkert dom som tycker den är dålig och tråkig också.

Men för att svara dig så.... Nä den är inte "sugig"

Hälften av dom man mailar för att göra en affär med får man ju aldrig svar av så mycket är säkert fuffens också och vissa har ju inte kvitto ens på sina saker och det är roligt för dom vill alltid ha pengar insatta först för att efter det "skicka"
Så det med blocket ska man inte gå så mycket efter då det finns massor av oseriösa köpare/säljare där.

Sedan finns ju tyvär dom som säljer sina maskiner fast att dom vet om att det är något fel på den, men det är ju bara elakt.

Men som sagt det finns säkert dom som inte tycker om den.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
kollar man tex blocket så är det väldigt många som säljer sina 360.. är den verkligen så sugig?

beror nog på releasespelen, det är ju inte förrens nu det börjar komma vettiga spel tyvärr.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Nån mer än jag som inte kommer in på xbox live?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk

Tydligen så har MS presenterat XNA nu på GDC, och så gör dom Live lite öppnare för utvecklare för att möjliggöra MMOs och roligare Live-funktioner. Smarrigt.
http://www.joystiq.com/2006/03/20/gdc-ms-releases-xna-tools-o...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Nån mer än jag som inte kommer in på xbox live?

Jag kommer inte heller ut och när jag kör testet så blir det Failed på Maximum Transmission Unit(MTU).

Men jag var online runt kl 11:00 så det är väl något som är för alla just nu kan jag tänka mig.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

jag ska köpa en 360 snart men jag har inte råd med nån Premium utgåva.. ska jag vänta eller ? Det är väll mest bara att skaffa en hd sen när man fått lite pengar, då jag älskar Live eller vad tycker ni?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyttlock
jag ska köpa en 360 snart men jag har inte råd med nån Premium utgåva.. ska jag vänta eller ? Det är väll mest bara att skaffa en hd sen när man fått lite pengar, då jag älskar Live eller vad tycker ni?

Du får också en trådlös handkontroll, det får du inte med core.
Så det blir dyrare om du ska köpa HD och trådlös handkontroll.

Men om du inte är behov utav en trådlös handkontroll så är det möjligtvis bättre att skaffa core.
Men då måste du köpa till ett minneskort för att kunna spara i spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Du får också en trådlös handkontroll, det får du inte med core.
Så det blir dyrare om du ska köpa HD och trådlös handkontroll.

Men om du inte är behov utav en trådlös handkontroll så är det möjligtvis bättre att skaffa core.
Men då måste du köpa till ett minneskort för att kunna spara i spel.

ok det var lite jobbigt, trådlös handkontroll klarar jag mig utan.. aldrig gillat trådlöst
Men om jag skaffar hårddisk istället för minnes kort så borde det bli bra men då är man ändå uppe i 4000kr ungefär.. då är det nog lika bra att skaffa Premium! :/ då får jag vänta nån månad extra eller sälja nåt tack för svaret iaf!

Permalänk

jag kommer inte köpa en xbox!
spel ska spelas på dator.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
jag kommer inte köpa en xbox!
spel ska spelas på dator.

det är väll det den inte är.. just därför det kommer SPEL konsoler.. Xbox360 och PS3 är väll lite mer spelvänliga än PC ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
jag kommer inte köpa en xbox!
spel ska spelas på dator.

spel ska spelas på arkadmaskiner, nuff said

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"