Test Drive: Unlimited - Tråden

Permalänk
Medlem

Står vid sweclockers klubbhus på min Ninja om någon vill lira(vill förövrigt gärna bli inbjuden i klubben^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Står du där fortfarande? Säg iaf till om du vill mötas nånstans!!

edit, btw du har blivit inbjuden för länge sen! Titta i din brevlåda i ditt hus så ska du se!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Står du där fortfarande? Säg iaf till om du vill mötas nånstans!!

edit, btw du har blivit inbjuden för länge sen! Titta i din brevlåda i ditt hus så ska du se!

ojdå
Haha...jag står kvar där än, väntar på swesoldier som skulle reboota

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

okej. jag har ätit etc. lite sent nu eh? ^^

Permalänk
Medlem

tror jag inte..står här och spinner som aldrig förr...bara att titta förbi

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Du lär spunnit sönder däcken va*s* Men nu är du medlem där iaf!

Visa signatur

Spelat sedan 1981
Lika dålig än

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swesoldier
Du lär spunnit sönder däcken va*s* Men nu är du medlem där iaf!

http://img527.imageshack.us/img527/7656/scscruisaryd4.th.jpg

det gick åt mycket gummi kan man säga!
men nu är jag med och kör på som galning, hihi

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Mer som måste joina klubben! Alla som är sugna skriv här eller i vårt forum (http://scsracers.egetforum.se/).

Här hittar ni bilder som tagits i klubben än så länge! Mycket fina grejer!

http://scsracers.egetforum.se/viewtopic.php?t=11

Permalänk

längesedan vi spelade i clanet tsm, ska vi ta o spela i morrn kväll lr något?? =D

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Vart finns swecs klubbhus?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

borde inte patchen vara här nu?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
borde inte patchen vara här nu?

jo.. Hittade denna info på Fz..

"Atari confirm that Eden are currently working on a patch for the PC version of Test Drive Unlimited which will be available in May. With the patch Eden are working to address the following issues:

* Corrupted saved games (previously corrupted save games will not be restored)
* Game freezing / crashes
* Performance optimization
* In-game exploits"

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Faan jag vill ju också kunna spela!!! Verkar inte som det här är något fel dom ska ta hand om i patchen heller :(. Borde ju omöjligt kunna vara min dator det är fel på eftersom det funkade problemfritt innan jag formaterade. Bytte iåfs till XP PRO men det ska väl inte vara något problem?

Permalänk

Ska inte spela nå roll^^
Drivers profile, Fler som kollar ibland fast det aldrig verkar uppdatera ens egna "siffror"? Som man kan kolla på denna sida nedan:
www.testdriveunlimited.com/community

Visa signatur

Spelat sedan 1981
Lika dålig än

Permalänk
Medlem

Heh. Jag körde ett Time Race och till min stora förvåning gjorde datorn en dundertabbe i sista kurvan å körde rakt ut i skogen. Rätt kul och se...

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Faan jag vill ju också kunna spela!!! Verkar inte som det här är något fel dom ska ta hand om i patchen heller :(. Borde ju omöjligt kunna vara min dator det är fel på eftersom det funkade problemfritt innan jag formaterade. Bytte iåfs till XP PRO men det ska väl inte vara något problem?

Om du kommer ihåg vilken version på drivrutiner för grafik- och ljudkort du använde då det fungerade lägg in dem. Även chipset-drivrutiner docl låter det väl långsökt.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Kör exakt samma drivrutiner till ljud, grafik och chipset

Permalänk
Medlem

Testa att dra in senaste directx releasen... Microsoft släpper ju en ny varje månad.
Letade fram en nerladdningslänk åt dig:
http://download.microsoft.com/download/2/9/8/298c04e4-9b99-4b...

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

sitter och kör Million dollar race...bra jävla svårt att hålla uppe koncentrationen på en motorcykel i 300km/h i en längre tid
Nu har jag kört halvvägs och det är dags att ta en paus och laga lite mat känner jag, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Tack, shelter. Ska testa när jag kommer hem. Hoppas verkligen att det funkar! Så sjukt sugen på att lira nu!

EDIT: Har testat att installera nu. Det här är verkligen sjukt. Det går inte att installera! Den säger att programvaran inte har verifierats av Microsoft för att vara kompatibelt med Windows XP och vägrar installera. Har aldrig varit med om det förut utan att man har kunnat välja att installera ändå, men här går det tydligen inte. Ännu konstigare är det väl att de inte har godkänt sin egna programvara :S

Permalänk
Medlem

Ahh, million dollar challenge klar..börja med en imorses som jag paus efter halva men då krasha datorn
Nu har jag kört hela racet i en sträcka, 56min körande.
Firade med att köpa mig ett nytt hus och:
Saleen S7 <- Stage 3...Helvete vad den går

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Keeper of the Bamse

Nu när jag ska installera spelet igen vill den inte ta min CDnyckel! Den säger inte att den är "invalid" (har provat att skriva fel med flit, får då annat felmedd.)

Får man bara aktivera produkten en enda gång? Låter ju dumt, har ju installerat om windows nu enbart för att TDU ska funka.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Nu när jag ska installera spelet igen vill den inte ta min CDnyckel! Den säger inte att den är "invalid" (har provat att skriva fel med flit, får då annat felmedd.)

Får man bara aktivera produkten en enda gång? Låter ju dumt, har ju installerat om windows nu enbart för att TDU ska funka.

Det ska fungera, jag har installerat om TDU efter formatering ca. 5 gånger.
Vad får du för felmeddelande?

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Den nerladdningsversionen får man bara aktivera 2 ggr, sen får man maila dem för extra nyckel. Det kan tydligen ta rätt lång tid också. Men CDversionen ska funka hur många gånger som helst.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Medlem

Inte för mig verkar det som...

EDIT: Nu förstår jag verkligen ingenting!!! Nu funkar det plötsligt att starta spelet igen! Igår eftermiddag funkade det inte, men nu skulle jag visa min polare vad som hände och då startar spelet upp hur fint som helst. Det enda jag kan komma på att jag har gjort är att installera Adobe Reader och QuickTime player. Sjukt skumt men bra :). Kommer inte in på servern dock. Vet inte vad som är fel... har öppnat portarna och allt men den får inte kontakt. Förhoppningsvis är det GameSpys fel som vanligt. Kommer någon annan in?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RogerL
Den nerladdningsversionen får man bara aktivera 2 ggr, sen får man maila dem för extra nyckel. Det kan tydligen ta rätt lång tid också. Men CDversionen ska funka hur många gånger som helst.

Oj, jag har nog provat två gånger redan. Eller nu blev jag osäker.. Har du någon källa på det där skulle jag vara tacksam

Här får man för att man är "hipp" och köper downloads =/

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Oj, jag har nog provat två gånger redan. Eller nu blev jag osäker.. Har du någon källa på det där skulle jag vara tacksam

Här får man för att man är "hipp" och köper downloads =/

=/ Jo, det ska ju ändå vara några fördelar för att man gör det tycker jag iaf.

Permalänk
Medlem

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=583828

Har själv CDversion så är bara nåt jag såg i farten, inte kollat genom tråden.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Medlem

Shit! Nu har jag äntligen kommit in på servern. Var jag som hade klantat mig med brandväggen. Men när jag kommer in börjar den plinga med en massa nyheter direkt. Visar sig att jag råkade ut för samma sak som ubernewben! Jag har nu klarat alla multiplayersakerna! Är inte Ace än, dock. Alla uppdrag är ogjorda igen så jag får göra om dem och bitar av vägarna har försvunnit från kartan. Får se det från den ljusa sidan. Nu kommer jag ju få pengar EN GÅNG TILL för alla car deliveries!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Shit! Nu har jag äntligen kommit in på servern. Var jag som hade klantat mig med brandväggen. Men när jag kommer in börjar den plinga med en massa nyheter direkt. Visar sig att jag råkade ut för samma sak som ubernewben! Jag har nu klarat alla multiplayersakerna! Är inte Ace än, dock. Alla uppdrag är ogjorda igen så jag får göra om dem och bitar av vägarna har försvunnit från kartan. Får se det från den ljusa sidan. Nu kommer jag ju få pengar EN GÅNG TILL för alla car deliveries!

Hade blivit djupt olycklig ifall detta hänt mig. Vilket jag hoppas att det IKKE gör

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III