Permalänk
Medlem

Glidmedel till musen....

...nu var jag bra fyndig!!

Skämt å sido... min musmatta är jättebra... musen åker exakt dit den ska... men det är lite strävt underlag för att den ska gilla det... är det nån som vet om det finns (och vart, vad det kostar mm.) typ teflonkuddar att sätta under musen för ett litet skönare glid... och för er som inte fattat det än... det är en datamus av märket Logitech det handlar om... inget annat....

Puss i ljumsken....

Visa signatur

i7 2600K, 16GB 1600, 120 GB Intel 320, 2 TB Raid 1, Antec 300, W7 Pro - Arbetsstation CAD, 3ds Max, Vray, AE, CS5
MacBook Air 11,6 2010, 1,4 GHz, 4GB, 128 SSD - Resekamrat och soffsurfande

"Det man inte har i huvet får man ha i plånboken"

Permalänk
Medlem

Vad har du för musmatta?

Visa signatur

Bloggar om Hemautomation på HomeAutomateIt.com

Permalänk

alltså är det en gammal mus med slitna skatez så får du med 100 % sannolikhet bättre glid om du byter ut dem mot nya. finns en hel del skatez på www.maxfps.se

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

Sweet... tackar...

Har en Icemat... och en trådlös logitech mus... inte gammal... men grymt tråkigt glid.... de har dessutom blitt alldeles repiga.... skatezen alltså....

take care!

Visa signatur

i7 2600K, 16GB 1600, 120 GB Intel 320, 2 TB Raid 1, Antec 300, W7 Pro - Arbetsstation CAD, 3ds Max, Vray, AE, CS5
MacBook Air 11,6 2010, 1,4 GHz, 4GB, 128 SSD - Resekamrat och soffsurfande

"Det man inte har i huvet får man ha i plånboken"

Permalänk
Medlem

Ring logitech så skickar de nya gratis

Permalänk
Medlem

sorry för att dra upp en gammal tråd... men ett GRYMT bra glidmedel till musen är iaf silikonspray. Det ger en enorm skillnad och tänkte jag kunde dela med mej av min "upptäckt"! Bara att göra ett litet "spray" på skatsen, låta det torka och sen glider den som en hockeypuck.

Permalänk
Medlem

Steelseries har ju en liten "burk" som det är medel på, kör det på min Ikari Laser, funkar klockrent.