Permalänk

Hitta mjukvara

Tja! Hittade en fingerprints-apparat på tippen för ett tag sedan! tänkte att den kanske skulle kunna vara till nytta till en framtida modd!

Den heter:

"5th Sense USB" av märket "Veridicom" problemet är att jag inte kan hitta någon bra mjukvara till windows XP för den! Kan någon hjälpa mig? Behöver ni mer information så hojta till. Seså! Skynda er o googla

Permalänk
Medlem

Så du kan inte googla sjv?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Du kanske ska börja med att googla själv först och inte va nån lat jävel som försöker lägga allt arbete på alla andra..

Hittar du inget så kan du ju återkomma DÅ..

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Inaktiv

http://www.veridicom.com/s_drivers.html
du e nog fan en av de lataste jag ahr varit med om... om jag inte hade haft så sjukt tradigt hade jag aldrig letat upp drivisarna till dig!

Permalänk
Inaktiv

hihihihi aegd...

Permalänk

nej men TJA .... trött

man fattar det genomnamnet.. men man söker ju genom de nummren o sen gollgar man de dea man får fram från första googlingen och sen hittar man det troligast om inte kommer man hit..

edit: klaga inte på mig.. sa ju att jag var trött...
fattade med det som att han ville ha drivisar men då han igentligen ville ha mjukvara alltså ett prog.

språkpoliserhär igen...emot de som har dyslexi

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
nej men TJA .... trött

man fattar det genomnamnet.. men man söker ju genom de nummren o sen gollgar man de dea man får fram från första googlingen och sen hittar man det troligast om inte kommer man hit..

Prova att gollga efter orden "Lär dig stava"

Visa signatur

/Fredrick

Permalänk

Haha! lär er läsa istället för att hacka på min tråd! För det första så skrev jag att jag hade försökt hitta själv. För det andra bad jag om en mjukvara, inte drivrutiner ! För det tredje ska det vara till windows XP och inte 2000 lir 2003! Förlåt om jag låter lite sur, men det var ni som började . Hjälp gärna mig att fortsätta googla !

Permalänk
Medlem

drivrutiner är mjukvara

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jim003
drivrutiner är mjukvara

My bad . men programmjukvara!

*EDIT* Jag har hittat något som kan vara något! "SecureSuite XS"
Får leta lite i det !