Gears of Wars - Tråden!

Permalänk
Medlem

Haha, du också fast där :D. Får ta honom inatt när jag har mer tid.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Haha, du också fast där :D. Får ta honom inatt när jag har mer tid.

antar att det är general RAAM ni snackar om invita mig om jag är online så kan jag hjälpa till

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

några tips?

Permalänk
Medlem

skjut bara när kryllsen är borta! då man kan "träffa" honom.

titta på de här!:
http://news.teamxbox.com/xbox/12297/Microsoft-Inadvertently-C... låter bra=)

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Fusk ju :P, måste få ner honom själv först. Känns bara inte rätt annars :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Blir snart förbannad, har satt 10 pilar i honom men ändå får jag stryk till slut...
Tar inte gubben mig så tar flygfäna mig...

Permalänk
Medlem

Torque bow för att få bort hans sköld av Krylls, sen använder jag snipern för att sätta ett par headshots på honom. Upprepa det tills han kommer närmare och använder sen granater för att få bort hans Krylls. Mitt problem är att jag lyckas inte springa ifrån honom när han kommer för nära :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

lycka till med mr. raam vad kör ni på för svårighetsgrad? jag har bara klarat det på casual, blir på hardcore imogon!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Kört på Hardcore från början.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maiky
lycka till med mr. raam vad kör ni på för svårighetsgrad? jag har bara klarat det på casual, blir på hardcore imogon!

Klarade det för en liten stund sedan, blev förvånad att det var slut sen?
Har kört på Casual, började ny campaign direkt och testade "Insane".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Klarade det för en liten stund sedan, blev förvånad att det var slut sen?
Har kört på Casual, började ny campaign direkt och testade "Insane".

Oh, det är nog en rejäl skillnad det, act1 på hardcore är mycke svårare än act4/5 på casual! har ej vågat testa insane än

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

köpte xbox360, gears of war o en lcd ida.. ibörjan tänkte ja "vafan e det här för lir..så bra grafik e det inte o så skoj verkar det inte.." men efter att ja ställt om tvn till hd (host host) och lirat lite mer e ja fast

ska ta me det till landet i helgen när ja ska dit me min flickvän (hon vill dock spela mest) så ska vi testa det mer

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Fick spelet igår och klarade det imorrse, gissar att det tog ca 5-6 timmar. Körde dock på casual. har börjat lira på hardcore nu, grymt bra spel.

Det enda som jag irriterar mig på nu är att medhjälparnas AI är ganska efterbliven, de verkar t ex inte fatta att man inte kan springa runt i mörkret när kryll är i farten och ibland så drar dom iväg på nån helt galen rambo rusning in bland alla locus

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

haha, ja deras rambo rusningar är trevliga helt plötsligt ser man att dom är döda 2mil längre bort doc inte så ofta de händer

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Så, då fick man äntligen ner RAAM. Det enda man kan klaga på är väl att spelet var på tok för kort, men annars el mucho trevligt.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

RAMM vart väl knappast svår? Klarade han på första försöket, vart ju att signalera AI:n att skjuta på honom och själv springa till tornet och meja ner han.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

för att gå igenom insane nivån skall jag och en polare jag spela coop med, skaffa fram minst en helst två till spelare till att gå igenom med, vi spelar hardcore nu och våra ai medspelare uppför väl sig inte exemplariskt om jag säger så

/Daniel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParaZide
för att gå igenom insane nivån skall jag och en polare jag spela coop med, skaffa fram minst en helst två till spelare till att gå igenom med, vi spelar hardcore nu och våra ai medspelare uppför väl sig inte exemplariskt om jag säger så

/Daniel

Kan men spela fler än 2 spelare på coop?

Permalänk
Medlem

vet inte, har inte testat, men jag kunde bjuda in spelare iaf, när jag och en polare körde co-op över live... därför antog jag, och det är aldrig bra

/Daniel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParaZide
vet inte, har inte testat, men jag kunde bjuda in spelare iaf, när jag och en polare körde co-op över live... därför antog jag, och det är aldrig bra

/Daniel

Man kan ju altid hoppas, vore sjukt kul att lira 4 spelare i coop!:D

Permalänk
Medlem

Vore lite konstigt om man kunde det, jag menar i vissa partier så är man ju bara två karaktärer... visserligen hade de ju kunnat lägga in två till bara för sakens skull... men verkar konstigt ändå ^^

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosnos
Vore lite konstigt om man kunde det, jag menar i vissa partier så är man ju bara två karaktärer... visserligen hade de ju kunnat lägga in två till bara för sakens skull... men verkar konstigt ändå ^^

Aha, inte kommit så långt. Men de skulle ju kunna lägga upp det så att man kan vara 4 på de andra banorn iaf. Aja får testa sen.

Permalänk
Medlem

Det går inte att köra mer än 2 pers i Coop.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

tja!

jag orkar inte kolla igenom varenda sida efter svaret på min fråga som enkelt är:

kommer detta spel till pc?

har googlat lite men verkar inte få ett svar men nån här kanske vet!:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robbyboy
tja!

jag orkar inte kolla igenom varenda sida efter svaret på min fråga som enkelt är:

kommer detta spel till pc?

har googlat lite men verkar inte få ett svar men nån här kanske vet!:)

Det har inte sagts officiellt att det kommer till pc än. Men sanningen är, ja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Moses
Det har inte sagts officiellt att det kommer till pc än. Men sanningen är, ja.

låter underbart!:)
får väl hoppas på det bästa

Permalänk

där sålde man sitt exemplar.
jag tyckte spelet sög hårt.
för enformigt,för monotomt,för tråkigt helt enkelt:(

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robbyboy
låter underbart!:)
får väl hoppas på det bästa

Hoppas det inte kommer med andra ord, spelet skulle kunna stanna på XB360:in

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
där sålde man sitt exemplar.
jag tyckte spelet sög hårt.
för enformigt,för monotomt,för tråkigt helt enkelt:(

Smaken är ju som baken! Vissa gillar GoW, andra inte. Vissa tycker det är coolt att ha en bild på sig själv i bar överkropp som avatar, andra inte

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Räknas inte poängen om någon i sitt, eller det andra laget, avslutar mitt i en match? Sen undrar jag också om man kan invite:a folk från sin friend list, verkar inte gå. På ranked alltså.