Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fabbe72
plus givetvis timpenning för att sitta i deras telefonkö....

Japp, och snart ska vi ha betalt för att stå i kön hos ICA!

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

nu var det ju så att jag bad om en fraktsedel en månad innan följande ärende rullades upp... men som jag skrev sade den trötta rösten i andra ändan av luren att det gick inte för sig... jag fick då rakt inte bestämma om jag skulle skicka in datorn denna veckan eller om en månad.... utan den skulle promt skickas in innevarande vecka.... det är bemötandet jag lackar på... inte acers datorer... inte acers pausmusik... utan bemötandet av servicepersonal som har som uppgift att hjälpa mig på bästa sätt i mitt ärende.... när dessa bemöter en arrogant och sjabblar till det så blir jag less...

då jag länge arbetat inom elektronikbranchen (mot konsument) så har jag en viss vana av alla sidor i frågan.... och jag har få gånger blivit så illa bemött som från acers sida.... de enda som har toppat acer i katastrofal service är philips sound and vision i holland....

och om ni är intresserade av att vidare följa ärendet och faktiskt förstå vad de brister i och varför jag rekommenderar er att köpa andra datorer, såsom även jag gjort nu, så återfinns den på http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4... ....

peace...

Visa signatur

i7 2600K, 16GB 1600, 120 GB Intel 320, 2 TB Raid 1, Antec 300, W7 Pro - Arbetsstation CAD, 3ds Max, Vray, AE, CS5
MacBook Air 11,6 2010, 1,4 GHz, 4GB, 128 SSD - Resekamrat och soffsurfande

"Det man inte har i huvet får man ha i plånboken"