Vad heter låten/filmen-tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddie
Hej.

Jag kommer ihåg att jag såg en reklamfilm för Bond för ett par år sedan, och James Bond säger ungefär: "I would like to buy a ninjasuit". Har inte hittat i vilken film han säger detta, någon som vet?

kan ju vara you only live twice eftersom det står skitmycket om ninjor och dom e i japan, plus hittade detta på imdb: Continuity: When Bond and Kissy leave the boat, it's obvious that Bond has nothing on under his shirt. Upon arrival at the volcano, he removes his shirt to reveal a Ninja outfit.

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

Jag trodde också det först, men jag har inte sett det när jag sett den filmen. Det kan ju vara en borttagen scen som man har visat på reklamen.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg en parodi på Star Wars som jag såg för bra många år sedan, har för mig att dom använde ringar som lightsabres.
Det är dock det enda jag minns, någon som har en susning?

Visa signatur

Intel i9 10900K + Noctua NH-D15 Chromax | ASUS ROG STRIX Z490-F | Corsair 32GB DDR4 | Seasonic FOCUS GX 850W | Fractal Design Define 7 | Samsung 860 EVO 1TB + Kingston A2000 500GB M.2 NVMe + Seagate BarraCuda 4TB | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Acer 34" Predator X34P IPS Curved 120 Hz G-Sync |

Intel i7 6700K | 16GB RAM | EVGA GeForce GTX 1080 FTW

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stoffeh
Kommer ihåg en parodi på Star Wars som jag såg för bra många år sedan, har för mig att dom använde ringar som lightsabres.
Det är dock det enda jag minns, någon som har en susning?

Filmen heter spaceballs

Svärtan, yoghurt, är lite andra ord de använder

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jag söker låten som spelas i den här Supra Videon på Youtub.

http://www.youtube.com/watch?v=98pPEaDuoh0&feature=channel_pa...

Jag har sökt med ljus och lyckta efter låtnamn eller grupp men inte ett skit.
Så snälla! Gnugga hjärncellerna och hjälp mig!

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem

I Edets senaste reklam finns en version av låten Neverending Story, men vilket band är det som framför den? Otroligt mysig är den iaf.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

söker filmer som utspelar sig i sovjet-afghanistan kriget

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lappen_87
söker filmer som utspelar sig i sovjet-afghanistan kriget

9th Company, men eftersom att du söker filmer just därifrån så kanske du redan sett den?

EDIT: The Beast (of war).

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lappen_87
söker filmer som utspelar sig i sovjet-afghanistan kriget

Den är redigt bra om det nu är The Beast (of war). som jag starktmisstänker att det är.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghost_Overdoze
Jag söker låten som spelas i den här Supra Videon på Youtub.

http://www.youtube.com/watch?v=98pPEaDuoh0&feature=channel_pa...

Jag har sökt med ljus och lyckta efter låtnamn eller grupp men inte ett skit.
Så snälla! Gnugga hjärncellerna och hjälp mig!

Chemistry - Desire?

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lappen_87
söker filmer som utspelar sig i sovjet-afghanistan kriget

Rambo III

Permalänk

tack för alla svar, blir en fin filmkväll

Permalänk
Medlem

Söker en trance/techno låt som jag vet att jag har på datorn men kan inte komma på vad den heter.

En snubbe sjunger i stil med "pump it pump move it move", "once a pussy never licked it".

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

sjunger de typ. danga danga lick it licka?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
sjunger de typ. danga danga lick it licka?

Har inte exakt låten i huvet utan det är just den frasen jag är säker på hittar inget på google heller ovanligt nog när man googlar efter "pussy"

Några tips?

Edit: yihaaa, hittade låten http://www.youtube.com/watch?v=5MRwsoagVJo

Pump it, rock it, groove it, move it.
Make it, take it, never lose it.
Fix it, fake it, never break it.
Pump it, pipe it, never state it.
Drum it, snare it, blast it, kick it.
Want some pussy, never lick it.
Push it, screw it, shake it, squeeze it.
Do it there, I wanna lick it!

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Letar efter en flashfilm.
såg den för något år sedan.
kommer inte ihåg alls mycket utav den mer än att den var en tankeställare/wierd. typ en mörkvärld där de vill vara älskad elelr något.
tror det var 'prickar' .

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv

Vad heter den där filmen med robotar som människor i framtiden,lite äldre sci fi.. scanners, scinners, scansons .. kommer inte ihåg ..?
(inte AI eller nåt sånt nytt)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Vad heter den där filmen med robotar som människor i framtiden,lite äldre sci fi.. scanners, scinners, scansons .. kommer inte ihåg ..?
(inte AI eller nåt sånt nytt)

Vadå? Blade Runner eller Screamers? Lite mer specifik än så kan du ju kanske vara, det finns ganska många robotar även i äldre filmer, och då inte bara sådana baserade på PK Dicks verk...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Inaktiv

Ahhh Screamers! Började med ett S ändå

Tack så mkt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Letar efter en flashfilm.
såg den för något år sedan.
kommer inte ihåg alls mycket utav den mer än att den var en tankeställare/wierd. typ en mörkvärld där de vill vara älskad elelr något.
tror det var 'prickar' .

http://www.youtube.com/watch?v=6qCSahatkbk det var det första jag kom på

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Håett
http://www.youtube.com/watch?v=6qCSahatkbk det var det första jag kom på

tyvärr inte den. men denna var skön med
tror den jag tänker på var väldigt svartvit någon ensaka färg

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

En fransk film. De pratar franska. Kärlek/Komedi typ

Den handlar om en tjej och en kille som är bästa vänner som unga, de leker hela tiden någon sorts lek som går ut på att göra pinsamma/dumma saker. Den som leder leken har en röd boll har jag för mig, som går fram och tillbaka mellan dem.

De växer upp och träffas inte på ett långt tag, men sen söker någon av dem upp den andre och så börjar de igen typ.

Permalänk

Tyvärr är jag på tok för dålig på franska filmer då det mesta faktiskt är skit som produceras där liksom det svenska.

Ingen som vet min?
var ju väldigt stor på swec för några år sedan när den var uppe har jag för mig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

på gymnasiet fick vi höra en låt, där en ?engelsk? tjej sjung på någon dialekt, har för mig att det va cockney, kommer inte ihåg låten mer än få ord.

...my father...
...i liked it...
Does anyone care

någon som kan ha någon aning efter den vaga beskrivningen? den har spelats på rix också detta år

edit: fick tag i den "The Cranberries - ode to my family"

Permalänk
Inaktiv

I kissed a girl and
..I liked it... ?

Permalänk
Medlem

Jag såg en film för ett antal år sedan där det var en snubbe som bodde i ett hus med vallgrav runt och hade ett larm som spelade upp hundar som skällde.
Någon som har någon koll på vad det kan vara för film?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Ahhh Screamers! Började med ett S ändå

Tack så mkt

Vilket lustigt sammanträffande. Efter en stunds googlande tänkte jag ta till den här tråden som ett sista försök för att hitta titeln, och så behöver jag inte ens fråga. Vilken tur att man scrollade upp lite bara för att titta efter hur väl beskrivna filmer som efterfrågas brukar bli.

Visa signatur
Permalänk

Jag söker namnet på en känd gammal film som handlar om ett utomjordisk monster som kraschar(tror det) på jorden. Vad jag vill minnas så hittar någon farkosten och börjar petar med en pinne, varvid utomjordingen äter upp honom. Monstret börjar som en lite klump och blir allt större tills den bli jättestor och den absorberar människor.
Jag minns filmen väldigt vagt, men jag har sett parodier om den och skulle gärna vilja se om filmen. (den suger säkert idag)

*edit* Frågade en polare, The blob hette filmen (finns även en ny remake från '88)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Inaktiv

visste namnet efter första lästa meningen helt ärligt, psychic?
blob

Permalänk

Hej alla!

Jag söker namnet på låten som är i en gammal Metro reklam.
Det låter precis som en låt från nåt gammalt data/tv-spel men jag kan bara inte sätta fingret på vilket, eller är det bara jag som har fått för mig det?
Om det är så att någon vet vilket spel det skulle kunna vara får man ju gärna tipsa om det också!

Länk till reklamen:
http://se.youtube.com/watch?v=Dh5DvhwdwBI

EDIT:

Har fått reda på vilken det är. Teddybear sthlm - Different Sound för den som vill veta

Visa signatur

Details is everything, the rest is just details.

[Bygglogg] Fullskalig radiostyrd R2D2: https://www.sweclockers.com/galleri/11953-radiostyrd-r2d2-byg...