Permalänk
Medlem

Festival?

Ska ni någonstans?

Själv funderar jag på Storsjöyran , blir nog det om jag har råd, som den norrländska poppare jag är blir det lite för långt till arvika/emmaboda osvosv.

Men

anna ternheim black rebel motorcycle club cult of luna gogol bordello frida hyvönen fibes oh fibes the hives [ingenting] laakso of montreal the pipettes timo räisänen tomas dileva säkert

är inte alls illa pinkat heller.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såklart. I år blir det Saabfestivalen i Trollhättan och förmodligen Metaltown i Gbg.

Permalänk

Peace & Love ska jag definitivt på.
Sen hade jag andra planer för resten av sommaren men det verkar skita sig så det blir säkert Augustibuller och Emmaboda också.

Permalänk
Medlem

Ska nog på Storsjöyran, får se om det blir något mer också.

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk

Roskildebiljett ska inköpas nu när lönen kommer.
Sen vettefan hur det blir, det får komma som det kommer.

Permalänk
Medlem

Vore jäkligt kul och dra till arvikafestivalen, men som det är nu så känner jag inga som ska dit :/

Permalänk
Medlem

Blir nog bara Augustibuller som vanligt.

Hultsfred är inte lika intressant längre eftersom Gorilla Biscuits ställde in men Converge skulle vara skoj fast jag har inte bestämt mig än om det är värt 1600kr.

Visa signatur

003

Permalänk
Medlem

Storsjöyran och se på Millencolin skulle jag tro.

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Medlem

Roskilde, är sugen på Way Out West i Götet också, men får se.

Permalänk

Roskilde, ofc

Permalänk
Medlem

Ska på Pite Dansar Och Ler.

Eftersom jag bor i stan så blir det billigt och bra

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem

Metaltown den 30:e Juni! ^^

Permalänk
Medlem

Hade tänkt roskilde men programmet är lite tunt så jag får nog inte med mig några kompisar. Åker väl bort till hultsfred en runda och kollar lite. Är ju bara 2 mil bort så....

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Blir hole in the sky och wacken om jag får som jag vill, men jag har egentligen bara råd med en av dom så vi får se

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Saabfestivalen (iofs ingen musikfestival men iaf), Arvikafestivalen samt Storsjöyran är inplanerat.

Permalänk
Medlem

Blir hultsfred för mig, börjar känna mig lite taggad nu Det är ju trots allt inte särskilt lång tid kvar

Fyfan va dåligt man kommer må efter 4 dar

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

ska kanske till Kuggnäsfestivalen, som de två senaste åren.

Edit: blir ingen festival, ska till Italien istället

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Roskilde, är sugen på Way Out West i Götet också, men får se.

Vad i satan.
The Pogues! Med Shane MacGowan dessutom... hur har jag kunnat missa det? Jag ska dit!

Permalänk
Medlem

Wacken.

Visa signatur

Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride.

Permalänk
Medlem

Blir nog Peace and Love i år, skulle ju va en hädelse att missa banden där..

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Blir nyckelfunk på arvika och sen åka till Sonica o njuta av italien och ljuv musik

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Blir hultsfred för mig, börjar känna mig lite taggad nu Det är ju trots allt inte särskilt lång tid kvar

Fyfan va dåligt man kommer må efter 4 dar

4 dagar?
Vad är det för kleneri!?

Man ska ju vara där som senast på måndag eftermiddag!

Permalänk
Medlem

Sweden Rock Festival (6-9 Juni) här, inget jävla Hultsfred/Peace & Love och sånt crap ;>

Kommer vara där 5-10:e Juni dock, blir ett jävla drag.

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

Kuggnäsfestivalen såklart

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog att vara den ende som säger Stockholm Jazzfestival. Inte en chans att man missar Steely Dan och Joe Sample...

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

Jag har en 4-dagarsbiljett till Sweden Rock, och så tänkte jag åka på Wacken. Det brukar vara trevliga tillställningar.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Sweden Rock, i år har vi en husbil!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
4 dagar?
Vad är det för kleneri!?

Man ska ju vara där som senast på måndag eftermiddag!

Hah jo, vi åker dit någon gång på tisdagen men orka börja supa som ett drägg redan då Lite lugnt får man ta det

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Sweden Rock, i år har vi en husbil!

Så oerhört bekvämt och icke true. Det ska vara ett 99kronors-tält som har hängt med sen -97. Shit, mitt tält fyller faktiskt 10år i år. Det måste nästan firas.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk

Blir Sweden Rock för mig iår igen, kanske Wacken om jag har råd.

Hade faktiskt inte en aning om att det fanns så pass många ändå som ska till SRF här.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super