Starcraft 2-tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slappyjoe
Har inte kollat igenom hela tråden men hitta detta nyss, trailer
http://www.gamereactor.se/grtv/player/popup.php?id=943

serriöst? den har jag aldrig sett juh!!1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpino
Min kvalificerade gissning är att det släpps lagom till jul, detta år eller nästa (gud förbjude). Med tanke på hur bra det flöt och att siten är uppe så vore det lite väl utdraget att fila på det i över ett år till, men så länge det blir bra så är jag glad.

Hoppades dock på Diablo 3, Diablo 2 börjar bli lite uttjatat nu, det håller nog max i ~3-4 år till innan jag tröttnar så en uppföljare behövs!

Tja om man skulle gissa på att D3 kommer innan 10 år efter D2 så borde D3 komma innan 2010, med andra ord kring 3 år från nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Spelet är snyggt därmed basta!
Spelet kommer agea allt därmed basta!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

holy moly, jag vill ha!

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

Jag gillar att klaga men det är svårt att sätta fingret på vad jag inte gillar i screensen. Därför ska jag istället lista RTS-spel jag gillar och inte gillar så jag får se om någon håller med

Jag gillar: Star Craft, Settlers III, Knights and Merchants, Red Alert 1, Age of Empires 1, C&C3 tib wars

Jag hatar: Red Alert 2, Age of Empires 2, Tiberian Sun, C&C 95, War Craft 2, 3 och world, Metal Fatigue

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Tycker det ser bra ut. Fattar inte vad alla klagar på vad gäller färgerna? Det har precis samma färgsättning som originalet.

Det jag själv blev lite tveksam mot i början var de där walkersarna. Tänkte "Fan, ska de också ha sådana nu!" men nu börjar jag vänja mig.

Edit: Vad jag tänkte på nu som är jävligt viktigt är att det är distinkta attackljud. Så jävla jobbigt med spel där man inte hör när enheterna gör skada. Svårt att bedöma hur många gånger en enhet har attackerat och sånt vilket gör att skadesiffran inte säger en nånting.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Jag gillar att klaga men det är svårt att sätta fingret på vad jag inte gillar i screensen. Därför ska jag istället lista RTS-spel jag gillar och inte gillar så jag får se om någon håller med

Jag gillar: Star Craft, Settlers III, Knights and Merchants, Red Alert 1, Age of Empires 1, C&C3 tib wars

Jag hatar: Red Alert 2, Age of Empires 2, Tiberian Sun, C&C 95, War Craft 2, 3 och world, Metal Fatigue

Jag vet inte om jag kan lyckas hata ett spel eller liknande, men du har gjort en intressant lista. Vill dock inte kalla World of WarCraft ett RTS... MMORPG är det väl om jag inte har fel?

Visa signatur

Chassi: trästubbe | Minne: guldfisk | Grafikkort: sexans skolfoto | Processor: mammas symaskin

Permalänk

Men fy. Jag trodde vi lämnade det mulliga tecknade sakerna vid wc3 och gick tillbaka till det seriösa, men icke. För min smak borde det vara färre enheter från det tidigare spelet och mer nya. Det tycks som om bara 10% är nya. Skulle inte förvåna mig om spelet saknade zoomfunktionen i SupCom och kamerafriheten i DoW.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har bara en sak att säga - wow - och då syftar jag inte på det där halvdana MMORPG-spelet.

Har längtat efter StarCraft II enda sedan jag spelade klart Single Player-campaignen i Brood War första gången. Hur ska det gå för Kerrigan? Vad händer med Raynor? Så många frågor som.. bara måste få ett svar.

Och den allra största frågan, kommer det någon fortsättning på allt det där som avslöjades på den hemliga banan? (tänker inte lämna någon spoiler, dra istället igång Zerg-campaignen där hemma på era burkar. Hoppa till bana 9 (The Reckoning) och klara den med mer än 5 minuter kvar på nedräkningsgrejen. Då kommer nu till hemliga banan...). För det som avslöjas där, eller hintas om, är det inte det mest spännande i hela spelet?

Och vad gäller grafiken i det nya... på dom första bilderna tyckte jag att det såg lite väl kladdigt ut. Inte som jag hade tänkt mig. Men ju mer jag tittar på bilderna, och ju mer jag ser av gameplay-filmerna desto mer tror jag på att grafiken kan fungera. Den är enkel, och det är lätt att se vad som händer (något som jag tycker är MYCKET viktigare än att det är "snyggt"). Dessutom är grafiken ju riktigt vacker på sina ställen i gameplay-videosarna. Tummen upp för blizzard.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Har bara en sak att säga - wow - och då syftar jag inte på det där halvdana MMORPG-spelet.

Har längtat efter StarCraft II enda sedan jag spelade klart Single Player-campaignen i Brood War första gången. Hur ska det gå för Kerrigan? Vad händer med Raynor? Så många frågor som.. bara måste få ett svar.

Och den allra största frågan, kommer det någon fortsättning på allt det där som avslöjades på den hemliga banan? (tänker inte lämna någon spoiler, dra istället igång Zerg-campaignen där hemma på era burkar. Hoppa till bana 9 (The Reckoning) och klara den med mer än 5 minuter kvar på nedräkningsgrejen. Då kommer nu till hemliga banan...). För det som avslöjas där, eller hintas om, är det inte det mest spännande i hela spelet?

Det är det ända jag bryr mig om i spelet.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab
Det är det ända jag bryr mig om i spelet.

WORD!

Men när släpps egentligen Gameplayvideon på starcraft2.com?
Den ska ju vara släppt idag.

Måste ta och fräscha upp minnet lite nu när det kommer, får bli en starre höst tror jag, läsa några böcker med så¨man får den där rätta stämningen.

Väntar också på Terran och Zergs enheter, märks att Blizzard verkar tycka om Protoserna.

ÅÅH! Nu får det ta och komma!

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
..dra istället igång Zerg-campaignen där hemma på era burkar. Hoppa till bana 9 (The Reckoning)..

Starcraft eller Broodwar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab
Men fy. Jag trodde vi lämnade det mullaga tecknade sakerna vid wc3 och gick tillbaka till det seriösa, men icke. För min smak borde det vara färre enheter från det tidigare spelet och mer nya. Det tycks som om bara 10% är nya. Skulle inte förvåna mig om spelet saknade zoomfunktionen i SupCom och kamerafriheten i DoW.

Känner egentligen inte att du är särskilt seriös med den kritiken du ger. Att försöka yttra sig om vilka enheter som är nya och vilka som finns känns ju rätt meningslöst. Inte nog med att det introducerats nya enheter, så är spelet faktiskt i ett alphastadie och Starcrafts (1?) alphastadie var inte mycket likt den färdiga produkten.

Kanske har postats tidigare i tråden, inte läst igenom hela. Men för intresserade -> http://sclegacy.com/features/evolution.php

Allmänt så verkar det vara fler än jag som stör mig på hur glatt och ljust allt verkar se ut. Jag skulle hellre vilja se hela spelet nedtonat, blodigt och skitigt (vilket jag gjorde en lång och dyslektisk post om i någon annan sc2 tråd). Vissa verkar också klaga generellt på grafiken och zoomfunktionen som citerad skrev om, men detta måste jag faktiskt försvara.

Vet inte hur officiellt Blizzard ser på sig som multiplayer RTS skapare, har inget att citera, men som jag förstått det så siktar dem verkligen på multiplayerfunktionen. Zoomfunktion lär dem precis som i wc3 skrota, tanken var (och är) att man inte ska ha övertag genom att ha ett större synfält jämfört med en spelare vars dator inte klarar av sådant. Som jag förstått det så är grafikmotorn även designad för att klara av att visa många enheter utan att stabiliteten ska lida. Ytterligare så känns det som att designen bygger på multiplayerarvet ifrån originalet, dem vill ha det tydligt trots många units på skärmen och därför kan grafiken uppfattas som dålig.

Har mycket att säga om Blizzards speldesign, men visst. Jag håller med om att det ser för glatt ut. Hoppas det blir lite "skitigare" tills releasen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MorteM
Starcraft eller Broodwar?

Känner egentligen inte att du är särskilt seriös med den kritiken du ger. Att försöka yttra sig om vilka enheter som är nya och vilka som finns känns ju rätt meningslöst. Inte nog med att det introducerats nya enheter, så är spelet faktiskt i ett alphastadie och Starcrafts (1?) alphastadie var inte mycket likt den färdiga produkten.

Zoomfunktion lär dem precis som i wc3 skrota, tanken var (och är) att man inte ska ha övertag genom att ha ett större synfält jämfört med en spelare vars dator inte klarar av sådant. Som jag förstått det så är grafikmotorn även designad för att klara av att visa många enheter utan att stabiliteten ska lida. Ytterligare så känns det som att designen bygger på multiplayerarvet ifrån originalet, dem vill ha det tydligt trots många units på skärmen och därför kan grafiken uppfattas som dålig.

Ok glömda att som brukar ändra sådana stora saker i alfa/beta versionerna. (Tänker på dom första SC-bilderna och ryser.) Men zoomfunktionen försvarar jag för all framtid. Christ Taylor kom på något som borde funnits från det första RTS-spelet i full 3d skapades. Att kunna pausa mitt i en strid i DoW och rotera kameran och titta runt på slagfältet i närbild är underbart. Särkilt också när man tittar på en replay i slowmotion.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MorteM
Starcraft eller Broodwar?

Brood War.

Banan där man ska förstöra en Protoss-bas för att hämta tillbaks Zeratul och den där Matriach-svikar-protoss-bruden. Som sagt, klara den på 25 minuter eller mindre så kommer du till the secret mission.

Ruggigt svårt att klara utan fusk också ^^

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Ja jäkla jag vill veta vad Kerrigan hittar på i tvåan Kan inte vänta längre!

Angående färgglatt så ser det ju ut som ettan Det är ju Blizzads grej med Sc och WC världarna att ha det färgglatt! Dock så är det inne idag att ha mörka skitiga "realistiska" spel i allmänhet för grafiken går åt det hållet :D, inte mig emot men jag tycker SC2 kan få se ut som det gör nu då det är precis som ettan fast med lite nya modeller :D.

Go Blizzard GO!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Brood War.

Banan där man ska förstöra en Protoss-bas för att hämta tillbaks Zeratul och den där Matriach-svikar-protoss-bruden. Som sagt, klara den på 25 minuter eller mindre så kommer du till the secret mission.

Ruggigt svårt att klara utan fusk också ^^

Klarade den på 20 minuter på andra försöket. Men sen har Starcraft tagit större delen av min barndom/ungdom så . Undrar om jag inte sett den banan förut då, utan att spoila vad som hände så kändes det inte direkt förvånande.

Jag får sån ångest av att spelet inte kommit än. Blir helt knäckt, jag vill spela nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Angående färgglatt så ser det ju ut som ettan Det är ju Blizzads grej med Sc och WC världarna att ha det färgglatt! Dock så är det inne idag att ha mörka skitiga "realistiska" spel i allmänhet för grafiken går åt det hållet :D, inte mig emot men jag tycker SC2 kan få se ut som det gör nu då det är precis som ettan fast med lite nya modeller :D.
Go Blizzard GO!

Grafiken i SC var väl inte dålig?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Jag gillar att klaga men det är svårt att sätta fingret på vad jag inte gillar i screensen. Därför ska jag istället lista RTS-spel jag gillar och inte gillar så jag får se om någon håller med

Jag gillar: Star Craft, Settlers III, Knights and Merchants, Red Alert 1, Age of Empires 1, C&C3 tib wars

Jag hatar: Red Alert 2, Age of Empires 2, Tiberian Sun, C&C 95, War Craft 2, 3 och world, Metal Fatigue

Star Craft, Settlers III, Red Alert 1 håller jag med om. C&C3 Tib Wars tyckte jag dock inte var något vidare, visst inget större fel på det men jag föredrar C&C Generals Zero Hour istället.
Jag skulle inte säga att jag hatar något spel (förutom WoW då kanske) men visst Red Alert 2, Tiberian Sun, och WarCraft 3 ligger inte högt på min topplista bland rts spel och det finns risk att det blir så för Starcraft 2 med tyvärr.

Det som du hade svårt att sätt fingret på är kanske att proportionerna i spelet verkar helt fel. Tex en battlecrusier är alldeles för liten, speciellt eftersom man ser ovanifrån och dem flyger högt i luften vilket borde göra dem mycket större än ett gäng marines nere på marken. Visst dem var väl inte mycket större i ettan men då fanns heller inte samma grafiska och tekniska möjligheter som nu. När man är inne på det här med grafik så kan man ju inte annat än undra när Blizzard ska släppa ett spel som faktiskt liknar det man ser på filmsekvenserna. Visst ett spel måste ju ha sina begränsningar hur snyggt det kan vara speciellt rts spel med många enheter så det inte kräver för mycket. Blizzard har varit mån om att deras spel ska gå att köra på sämre burkar men bara för det behöver inte spelet se allmänt halvdant ut, bättre optimering och större val att kunna sänka och öka grafiken kan göra att det även kan se riktigt bra ut utan att för den skull göra spelet jätte krävande.
Att dem måste ha det så ljust och "färggrant" förstår jag inte heller, spelet ska väl vara ett mörkt och skrämmande sci-fi spel om man åtminstone går efter ettan och hur det ser ut på filmsekvenserna.
Blizzard envisas dock med att förstöra sina titlar med att gå lite mer åt den "barnvänliga" och flashiga stilen men jag undrar jag om inte det kommer att kosta dem lite den här gången. Någon gång kommer ju "Blizzard hypen" att dö precis som "ID hypen" gjorde med Doom 3 frågan är bara om det blir den här gången. Konkurrensen är lite hårdare nu också och jag måste säga att jag tycker World in Conflict ser mycket intressantare ut än Starcraft 2 i nuläget.

Det som är positivt är att dem verkar åtminstone behålla stilen på gameplayet och har fortfarande stöd för många enheter. Vi får be till gudarna att vi slipper det här med hjälte tramset som nästan varenda jäkla rts spel nu har fått för sig att ha. Att ha med en specialenhet som Tanya eller liknande är en sak, man måste inte ha enheten men det kan vara bra och dör den så är det inte hela världen. Hjältar med levelsystem kan dock sabba hela spelet och gör det till ett uselt rts/rpg-hybrid där nu den enda "strategin" går ut på att få upp sin hjälte eller hjältar i så hög level som möjligt.
Det ganska förvånade valet av lead designen gör spelet lite mer intressant och det märktes också att spelet verkar ha fått lite C&C Generals/Tiberium Wars influenser vilket kanske inte är helt fel. Men Dustin Browder har fått sig ett hårt och stort äpple att ge sig på och har ingen lätt uppgift att göra en uppföljare till ett av det bästa spelet genom tiderna.
Missförstå inte min kritik nu Starcraft 2 kommer nog i slutändan vara ett bra och helt körbart spel det är inga större tvivel om eftersom Starcraft fortfarande är det, men om det kommer bli ett fantastiskt spel som är nyskapande och banbrytande är mindre troligt. Precis som alla andra kända uppföljare så kommer spelet att sälja väldigt bra och bli populärt från början men om spelet verkligen kommer vara så bra som många troligtvis kommer hävda är en annan sak. Jag hoppas självklart på ett überbra Starcraft 2 men jag förväntar mig inget speciellt så jag inte blir besviken.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Va? kommer det vara som i sc??

Han snackar om hjälten

Citat:

Det som du hade svårt att sätt fingret på är kanske att proportionerna i spelet verkar helt fel. Tex en battlecrusier är alldeles för liten, speciellt eftersom man ser ovanifrån och dem flyger högt i luften vilket borde göra dem mycket större än ett gäng marines nere på marken. Visst dem var väl inte mycket större i ettan men då fanns heller inte samma grafiska och tekniska möjligheter som nu. När man är inne på det här med grafik så kan man ju inte annat än undra när Blizzard ska släppa ett spel som faktiskt liknar det man ser på filmsekvenserna. Visst ett spel måste ju ha sina begränsningar hur snyggt det kan vara speciellt rts spel med många enheter så det inte kräver för mycket. Blizzard har varit mån om att deras spel ska gå att köra på sämre burkar men bara för det behöver inte spelet se allmänt halvdant ut, bättre optimering och större val att kunna sänka och öka grafiken kan göra att det även kan se riktigt bra ut utan att för den skull göra spelet jätte krävande.

Har du tänkt på hur spelet isåfall skulle vara? Det skulle inte ha varit starcarft överhuvudtaget. Banorna är tvugna att vara minst lika store som i supremecommander om du vill ha allting i rätt skala. Och dus kulle knappt se marinsen.
När det gäller enheter så ska det iallafall synas om vad det är, och battlecruiserna är ju mycket större än matinsen, så du fattar ju vad det är för något, sen om du vill vara kritisk istället för att bara ha kul så..
SupC är mer för dig då

*trööött*

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sapiens
Visst dem var väl inte mycket större i ettan men då fanns heller inte samma grafiska och tekniska möjligheter som nu. När man är inne på det här med grafik så kan man ju inte annat än undra när Blizzard ska släppa ett spel som faktiskt liknar det man ser på filmsekvenserna. Visst ett spel måste ju ha sina begränsningar hur snyggt det kan vara speciellt rts spel med många enheter så det inte kräver för mycket. Blizzard har varit mån om att deras spel ska gå att köra på sämre burkar men bara för det behöver inte spelet se allmänt halvdant ut, bättre optimering och större val att kunna sänka och öka grafiken kan göra att det även kan se riktigt bra ut utan att för den skull göra spelet jätte krävande.

Angående möjligheterna att göra ett realistiskt spel vad gäller proportioner förstår jag inte riktigt. Är din poäng att Blizzard borde göra ett sådant bara för att det går? För själv tror jag knappast att Blizzard kommer att göra det, iallafall inte vad gäller RTS.

Starcraft har varit det RTS som slagit störst vad gäller multiplayerspelande, koreanerna tjänar mer pengar än vad CS spelarna gör i Europa. Där (främst) vi i 'västvärlden' tröttnade på Starcraft så tog Warcraft 3 över och står sig fortfarande. Några undantag kan göras för AoE serien, DoW, C&C mm. men utan några större protester så står sig Blizzards spel.
Hursomhelst så är detta det som Blizzard kommer att fortsätta på, hur snyggt och mäktigt det än kan vara att se ett fullskaligt krig i korrekta proportioner så kommer det inte att fungera i multiplayer. Inte bara pga. spelarnas prestanda på sina datorer utan för att det helt enkelt skulle bli för rörigt och svårt att förstå sig på. Därför tror jag Blizzard gör sitt val, och kommer fortsätta med sina helt oproportionerliga enheter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sapiens
Blizzard envisas dock med att förstöra sina titlar med att gå lite mer åt den "barnvänliga" och flashiga stilen men jag undrar jag om inte det kommer att kosta dem lite den här gången.

Håller med. Verkar vara en allmän uppfattning i dem flesta communitys där jag sett detta diskuteras. Kanske något som Blizzard borde få reda på?

Lite offtopic vill jag minnas att en bana i Starcraft gick ut på att man apterade bomber på en battlecruiser, som var en hel map med spacetilesetet. När man talar om proportioner

(trött nu. för mycket text överallt)

Permalänk
Medlem

Mini easter egg:
Om ni kollar på första delen av unitspresentationen streaming high-res, syns bäst då iaf. (high-res streaming fungerar inte bra då ign är lite belastat, fungerar bra vissa tider iaf)
http://media.pc.ign.com/media/850/850126/vids_1.html

Vid 3:26+ ungefär ser man ett hologram på ett tak. Det gör emotes och dansar som en fem nightelf i WoW.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab
Grafiken i SC var väl inte dålig?

NejNe aboslut inte på sin tid! Det jag emnade med att det såg ut som SC1 med nya modeller var att de sade att det skulle vara visuellt så nära SC1 som möjligt och det har de lyckats med allt

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Härliga att dom nya Gameplay-filmerna har släppts på StarCraft2.com nu! Lär kunna bli riktigt maffigt med den i 1280-upplösning!

*tanka, tanka*

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Åh!
Synd bara att det går så sakta. Då har man ju tid över till att plugga?

Vill se nu!

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Jo det är förjävligt... funtar på att gå en sväng med hunden för ha något att göra medan jag väntar. Men då måste jag skaffa hund först. Drygt.

78% på stora videon.
39% på den lilla.

Go, go, go... vill se

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Tycker det ser ganska lovande ut.

Behåller det goa grafiksa iden o layouten från sc1. Men gör det till 3d, Fanns en hel del riktigt fräcka grejor i vidsen som går att se, hur wrecks från skeppen crashar ner på kartarn o åker ner för en backe osv.

Tror detta spel kan bli väldigt väldigt roligt.

Nu är väll bara frågan när man får spela det

Permalänk

Efter att ha sett en högupplös film så får man mer koll på läget.
Det ser bra ut, mkt bra.

Blir väldigt ivrigg och att de säger i början att det bara är ett demo och "Nothing is final" gör allt mycket trevligare för en eventuell förändring.

Nu vill jag bara se de övriga rasernas enheter.

edit:

De filmer som finns på starcraft2.com är två likadana med olika upplösningar. Även samma film som de visade i korea.
Men måste säga att det ser bättre ut nu.

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Blev riktigt imponerad av dom här filmerna - igen. Den högupplösta var riktigt charmig.

Det är kanske inte det snyggaste spelet jag har sett, långt ifrån, men striderna ser riktigt levande ut. Tänker främst på den avslutande striden mellan Terranerna och Protosserna.. ser helt sexigt ut!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

För dem som inte kör Windows eller Mac finns filmen här: http://thepiratebay.org/tor/3693347/Starcraft_2_Gameplay_vide...

Dock så är den vääldigt seg.

Edit: nu är den lite bättre

Permalänk
Medlem

Vilken jävla tid det tar att ladda ned stora gameplay videon. Men snart ska man äntligen få kolla..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207