W880i eller K810i Vilken ska jag ha? Hjälp!

Permalänk
Medlem

W880i eller K810i Vilken ska jag ha? Hjälp!

Hej alla. Kan inte bestämma mig vilken av dessa lurar som jag ska införskaffa. Argument för W880i: Smal, snygg, walkman. Emot: Knapparna känns jobbiga, kameran är sisådär.

K810 För argument: Snygg, bra funktioner, bra färgstryka och skärm. Mot: Dubbelt så tjockare än W880i, skumma knappar även här.

Tack på förhand.

Permalänk

Farsan har nyss fått en K810 som jobbtelefon och jag skulle aldrig byta min gamla W810 mot den, trots mer finesser.

K810 är FUL, jobbiga knappar, dryg joystick, drar mycket batteri om man leker med telefonen, dessutom har den låst sig tre gånger på en vecka så att man var tvungen att ta ur batteriet.

Inga vettiga argument kanske, men personligen tycker jag designen på k800 och k810 liknar en klockradio från tidigt 70-tal.

Permalänk

Finns redan trådar om detta.

Jag bytte min K810i mot en W880i och har inte ångrat mig. Finns bra argument för båda telefonerna.

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

inte till o glömma w660 som nästan är lika liten och smidig den som w880
t.om smalare och kortare. dock inte lika tunn.
billigare också. o snyggare tycker jag.

Permalänk
Medlem

vill du ha bra kamera ta k810i vill du ha liten och musik ta w880i.
k810i tar grymma bilder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harwey
inte till o glömma w660 som nästan är lika liten och smidig den som w880
t.om smalare och kortare. dock inte lika tunn.
billigare också. o snyggare tycker jag.

... och har tyvärr riktigt risig display.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk

Som sagt. Vad prioriterar du, bra musikspelare eller bra kamera?
Då blir valet rätt uppenbart =]

Permalänk

Hur stor skillnad är det på musikspelarna dom emellan egentligen?

Permalänk

w880i har walkman spelaren, plus megabass(inget jag har behov av) och man kan bläddra ner i spellistan direkt utan att skapa nån spellista, vet ej hur jag ska förklara . Sen annat smått och gott .

k810i, har en standard SE musikspelare. Grå bakrund, går inte att bläddra i spellistorna. En slags walkman spelare fast utan megabass och det med bläddringen, och smått och gott

Är lite svårt att förklara .

Men k810i's musikspelare duger gott och väl . Har en k810i själv, som är mjukvaru-moddad Är väldig nöjd med den .

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Ok, tänkte mest på ljudskillnad dem emellan? Samma ljudchip o så? Megabass är ej av intresse. Mjukvaromodd?

Permalänk
Medlem

Mjukvarumodd?