Permalänk
Medlem

TV-seriedatabas

För nått år sedan hittade jag på en sida där man kunde fylla i exakt vilka avsnitt man sett av de allra flesta TV-serier som sänts. Och databasen räknade också ut hur många timmar du spenderat tittat på dom här TV-serierna. Nu har jag sökt som en galning men hittar inte rätt. Någon som har adressen till den här sidan?

Permalänk

Låter som en intressant sida, hoppas någon vet länken till den.

Permalänk
Medlem

Sökte lite och fick fram denna.
http://www.myepisodes.com/frontpage.php
Kan det vara något?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den var det, tackar!

Permalänk

Detta var ju hemskt.

Inte ens halvvägs ännu och tiden jag spenderat framför serier är ruskig.

* Listed 10 shows.
* Watched 1538 episodes.
* Wasted 3 weeks, 5 days, 16 hours, 50 minutes infront of the screen!

Troligtvis folk här som ligger inne på det tiodubbla men för mig var det mycket.

Edit: Ändrades rätt snabbt till Wasted 1 months, 6 days, 4 hours, 50 minutes infront of the screen!

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Tiden verkar inte stämma så bra, den verkar räkna på 25min/ep vilket inte stämmer alls.

Satte in ST:TNG (178 eps) och den sa att jag spenderat "3 days, 2 hours, 10 minutes" på det. Om man räknar om detta till minuter (4450) och delar med antal ep. (4450/178) får man 25min per avsnitt. TNG avsnitt är ~43min styck.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |