Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Varför inte? Tar jag ett ackord på riktig gitarr sätter jag inte fingrarna (vänsterhanden) på strängarna exakt vid samma tillfälle som jag gör anslaget med plektrumet...

ke?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Äh glöm det...

Permalänk
Medlem

I am murloc DLC på väg hem nu, fyfan vad här ska spelas!

Permalänk
Medlem

Tja, sorry om de redan finns svar, men har inte hittat,

Frågan är om det går att lira med trådlösa gitarrer till datorn? Har nog bara sett trådbundna. Eller funkar det rentav med PS3- eller Xbox-gitarrerna? Hur kopplar man isåfall in dem?

Permalänk

Jag spelade En online match med wii versionen för någon halvtimme sedan. Hur kommer det sig att han valde en låt som jag aldrig aldrig aldrig sett i spelet? Vad jag har förstått så går det inte att ladda nerlåtar till wii versionen eller har jag missat något?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Jag spelade En online match med wii versionen för någon halvtimme sedan. Hur kommer det sig att han valde en låt som jag aldrig aldrig aldrig sett i spelet? Vad jag har förstått så går det inte att ladda nerlåtar till wii versionen eller har jag missat något?

Det finns några låtar som bara går att spela om man kör Coop, det kanske var en av de låtarna? Jag vet att bla Beastie Boys - Sabotage är en sådan låt.

Permalänk

Den hette något med rock. Vi körde Pro face off. Först trodde jag det var rock all nite men han valde något annat. Kanske ligger dold då i co-op. Måste kolla igenom=).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Den hette något med rock. Vi körde Pro face off. Först trodde jag det var rock all nite men han valde något annat. Kanske ligger dold då i co-op. Måste kolla igenom=).

Rock you like a hurricane kanske?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Rock you like a hurricane kanske?

Denna låt var varken med i vanliga playlistan eller bonus listan under karriärmode. Låtennamnet var ett ganska långt namn också.

Tycker låten borde finnas någonstans då han hade den, mitt wii laddade inte ner något från han jag mötte. konstigt... han vann iaf=)

Permalänk
Medlem

Jag har PC versionen av spelet och denna gitarr http://www.webhallen.com/prod.php?id=73191

Och den gula knappen har redan börjat duma sig, den är seg ibland när man spelar endast haft gitarren i 3 dagar. Rekommenderar inte denna gitarr.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Jag har PC versionen av spelet och denna gitarr http://www.webhallen.com/prod.php?id=73191

Och den gula knappen har redan börjat duma sig, den är seg ibland när man spelar endast haft gitarren i 3 dagar. Rekommenderar inte denna gitarr.

Den där gitarren är ju lätt den skönaste hittills. Du hade väl otur.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Håller med Chif, den där gitarren rockar
Synd på din gula knapp dock.

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem

Frugan vill köpa Guitar Hero 3 men jag vet inte om det funkar till vår PC.

Har Quad9300 + 8600GT + 2GB-minne?

Vill helst spela utan lagg.

Tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

En fråga: Är det samma gitarr i "Guitar Hero, World Tour" som i "Guitar Hero, Legends Of Rock" ???

Edit. Gäller PS3 =]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Last
En fråga: Är det samma gitarr i "Guitar Hero, World Tour" som i "Guitar Hero, Legends Of Rock" ???

Edit. Gäller PS3 =]

Nej.

Här är World tour gitarren.

Dock är det där till 360, men det är det ingen skillnad till PS3.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
Nej.

Här är World tour gitarren.
http://farm4.static.flickr.com/3198/2604050102_8202e3c537.jpg

Dock är det där till 360, men det är det ingen skillnad till PS3.

ah, Fräck!
Men funktionsmässigt är dom samma iaf eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Last
ah, Fräck!
Men funktionsmässigt är dom samma iaf eller?

Nej, du kan göra mer med GHWT gitarren.

Kolla den här videon.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tonfisk
Frugan vill köpa Guitar Hero 3 men jag vet inte om det funkar till vår PC.

Har Quad9300 + 8600GT + 2GB-minne?

Vill helst spela utan lagg.

Tacksam för svar.

Det funkar utmärkt så länge du sätter ner inställningarna och upplösningen.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk

Hur gör man om man vill köra med två tangentbord till datorn så att man man köra tillsammans? För det funkar inte. Någon som har testat?

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonestar
Sjuuuuuuukt

min kompis klarar den galant dock inte jag xD

Visa signatur

(PC): i7 4790k 8gb ram Asus380x 256gb ssd
(Laptop): Dell xps 13 i7-8550u 8Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Denna låt var varken med i vanliga playlistan eller bonus listan under karriärmode. Låtennamnet var ett ganska långt namn också.

Tycker låten borde finnas någonstans då han hade den, mitt wii laddade inte ner något från han jag mötte. konstigt... han vann iaf=)

Cities On Flame with Rock N Roll?
http://www.youtube.com/watch?v=qMZgXhbe9t0&feature=related

låses upp i COOP career

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cS_mAnIaCx
Cities On Flame with Rock N Roll?
http://www.youtube.com/watch?v=qMZgXhbe9t0&feature=related

låses upp i COOP career

Tror fan du har rätt=). Nu var de tlänge sen men nästan 110 % på att det var den. Tackar=) Äntligen!

Permalänk
Medlem

Norpar tråden lite. Låt säga om man har Xbox360-gitarrer, går det att använda dessa gitarrer till ps2? Har nämligen försökt utan några vidare resultat. Man kan koppla in gitarren i usb'n och den börjar då lysa, men man kan inte använda den. Måste man ha en adapter. Funkar det öht?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man kan få tag på såna där väggfästen eller "hållare" för gitarrerna?
Hade vart nice :]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Come Over to the Dark Side.
We Serve Free Drinks here! !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrViPeR
http://www.webhallen.com/prod.php?id=81287 en sån här kanske ?

nja, om du tänker dig den översta delen, som håller själva gitarrhuvudet.. sen så smäller man upp den på väggen så att man kan hänga i gitarren i där sedan..
om du fattar nått av min förklarning =]

Permalänk

har sista serien kvar på expert, satte freebird ur tvåan igår på expert, klarat alla andra gh spel på expert oxå. Grymt sköna spel, längtar till WT ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Last
Någon som vet vart man kan få tag på såna där väggfästen eller "hållare" för gitarrerna?
Hade vart nice :]

Jag har 3st till mina gitarrer men jag köpte dom i den lokala musikaffären.
Kolla in 4sound.se eller liknande sidor.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
Jag har 3st till mina gitarrer men jag köpte dom i den lokala musikaffären.
Kolla in 4sound.se eller liknande sidor.

Kanon!
Där fanns den ju =]

Tackar för detta!