Permalänk

Snyggt 10p

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | MSI Z77A-G41 ATX | Corsair CX 600W 80+ Bronze | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz (Ivy Bridge) | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | HyperX Savage 16GB CL11 2400Mhz XMP

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Äntligen något "riktigt" som omväxling till alla fjortisinlägg

Permalänk
Medlem

Snyggt! Inte alls som dina tidigare byggen men bilderna vittnar ändå om den kvarstående kvalitén på dina byggen : )

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Jag vill tro att det här är vad galleriet är till för. Vardagshjältarna! Underbart <3

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Permalänk

jag skulle vilja säga att nivån stiger allteftersom du kommer med fler och fler projekt.. men det är omöjligt.. oslagbart.. *mållös*

10p

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

du är helt otrolig, jobbar du med design?
Om inte kanske dags att kontakta typ apple och söka jobb?

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Man måste ju bara hata dig...

10p

Visa signatur

---

Permalänk
Inaktiv

Sinnessjukt

Permalänk

Vannvittig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Inaktiv

Otroligt snyggt - datorn skulle kunna vara hämtad direkt från den gamla filmen Metropolis (av Fritz Lang)!

Finns det någon tätning mellan plexistavarna eller ligger de bara an mot varandra?

Så till sist den mest intressanta frågan - hur lång tid tog det att genomföra bygget?

Får man förresten vara nyfiken och fråga vad du jobbar med?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da-li
Otroligt snyggt - datorn skulle kunna vara hämtad direkt från den gamla filmen Metropolis (av Fritz Lang)!

Finns det någon tätning mellan plexistavarna eller ligger de bara an mot varandra?

Så till sist den mest intressanta frågan - hur lång tid tog det att genomföra bygget?

Får man förresten vara nyfiken och fråga vad du jobbar med?

Plexistavarna är bara limmade bredvid varandra så det finns ingen tätning.
Bygget tog ca 100 timmar utspritt på en månad.

Just nu jobbar jag med att starta upp mitt eget modd företag. Ska tillverka one of a kind utställningschassin åt företag men även bygga åt privatpersoner. I förlängningen ska jag även få igång en webshop där jag ska sälja alla de moddningsprylarna som nu är svåra att få tag i. Tanken är att det ska bli den ultimata moddbutiken med allt från verktygen till material som plexi, aluminium mm mm samt alla klassiska moddprylar.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Plexistavarna är bara limmade bredvid varandra så det finns ingen tätning.
Bygget tog ca 100 timmar utspritt på en månad.

Just nu jobbar jag med att starta upp mitt eget modd företag. Ska tillverka one of a kind utställningschassin åt företag men även bygga åt privatpersoner. I förlängningen ska jag även få igång en webshop där jag ska sälja alla de moddningsprylarna som nu är svåra att få tag i. Tanken är att det ska bli den ultimata moddbutiken med allt från verktygen till material som plexi, aluminium mm mm samt alla klassiska moddprylar.

Det låter perfekt, tyvärr är det lite för omständigt för de flesta att beställa från staterna eller kontinenten när det gäller specialverktyg eller dyl. Tack för att du återställt min tro på de riktiga modifikationerna och att det verkligen finns sann skaparanda där ute, och främst har inne på Sweclockers.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt bygge! 10/10

Permalänk
Medlem

detta är vad galleriet handlar om.

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Hedersmedlem

10/10

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk

Shit fan vad läckert! lätt en 10 poängare!

Visa signatur

*CPU: Amd FX 8350 4,5Ghz. *Moderkort: MSI 990FXA-GD65. *Grafikkort: Radeon R290X. *Minne: 4x4096GB DDR3 1333Mhz. *OC: Windows 7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Avstängd

skit snyggt 10 poäng utan tvekan

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk

10p, däremot skulle jag inte ställa den på mitt skrivbord, hightech = blir ofta fjortisstuk

Permalänk
Medlem

alltid lika snygga byggen 10 p

Visa signatur
Permalänk
Medlem

grymt snyggt som alltid 10/10 du är imba lol

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iguanodon
10p, däremot skulle jag inte ställa den på mitt skrivbord, hightech = blir ofta fjortisstuk

Vilken tråkig kommentar...
Det här är hightech med REN DESIGN, STIL och KLASS - inte fjortisstuk. Fjortisstuk är en smaklös blandning av stilar och med så många olika effekter som möjligt - allt för bygget bara ska synas så mycket som möjligt!

Permalänk
Medlem

Kunde man ge 12 poäng så hade de varit dina!!!!

Fantastiskt snyggt!!!!

Visa signatur

magisk 486'a, 3dfx 2mb i sli, 38" crt med överliggande lysrör, 2 floppy, 100 mb hdd ide.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt!

Lite oft, är de fotade med 50-objektivet?

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Grymt snyggt!

Lite oft, är de fotade med 50-objektivet?

Jepp det är fotat med EF 50-1.8 II

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

FRuktansvärt skickligt! 10p.

Permalänk
Medlem

Man måste erkänna det är jävligt snyggt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jepp det är fotat med EF 50-1.8 II

Härligt, börjar nästan redan ångra att jag gjorde mig av med det, sån skadat grym skärpa.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Jag som trodde att swec:s galleri var förlorat för alltid! 10p =D

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth