Permalänk
Medlem

extern hdd till PS3

Detta har inte med spel att göra, men väl PS3.

Kan man koppla en extern HDD till sin PS3:a o spela upp filmer via den, alternativt lägga in filer från den till PS3:ans interna hdd.

Jag får inte PS3:an att reagera när jag kopplar in extern hdd nämligen...

Permalänk
Medlem

Funkar fint. Tippar på att du har formaterat hårdisken som NTFS, därför det inte fungerar.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Funkar fint. Tippar på att du har formaterat hårdisken som NTFS, därför det inte fungerar.

Fat 32 som gäller eller?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Abit ab9pro | Antec P180B | Antec Phantom 500w | Corsair XMS2 DDR2 1024MB | Intel Core 2 Duo E6600 | Scythe Ninja | Seagate 320GB SATA II | Powercolor X1950XT

Playstation 3 - PSN: Lunka

Permalänk
Medlem

har fixat fat32 nu, men det är ju värdelöst... Max 4gb per fil vilket innebär att en iso inte går in, samt det verkar inte funka att packa upp den o lägga som video_ts och audio_ts eller vad det heter, men jag har läst att det ska funka.
Avi-filer funkar, men inte med text.
Kan man alltså inte lägga in dvd-filmer på hårddisken? Man vill ju ha bra kvalitet samt text... Gärna blueray. Är det inte möjligt?