Senast köpta spel?

Permalänk
Moderator
Testpilot

Shogun 2: Total War på Direct2Drive för 24,95£.

Sen aktiverade jag på Steam. Perfekt.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Permalänk

Halo Reach

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En sammanfattning sedan sist (tror jag):
Mass Effect II DLC
Dragon Age II + DLC
Civilization V DLC
Crysis II
Assassins Creed Brotherhood
Warcraft III (Reign of Chaos + The Frozen Throne)

Permalänk
Medlem

Crysis 2

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

erhm... BF2

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

Blev impulsköp till PS3n lite.

Fat Princess DLC
Dungeon Hunter

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

http://cdon.se/media-dynamic/images/product/game/psp/image0/t...

Förbokat uppföljaren till Parasite Eve, hoppas nu bara det är spelet man suttit och väntat på i alla dessa år.

plus tactics ogre, castelvania samt senaste dlc:n till mass effect 2

Visa signatur

no i will not go loladin over this....no not at all

Permalänk
Medlem

Kunde inte motstå Steams erbjudande om "Aliens/Predator" för en femma. En Europeisk sådan då

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte mig black ops för att äntligen kunna belasta datorn någorlunda på annat sätt än 3Dmark och prime95. Lite besviken dock på att det varken finns DX11 eller inbyggd benchmark...
Dom ville ha 478kr i kassan, men då påpekade jag att det faktiskt stod 399 på hyllkanten. Han gick med på det, men lite "ghettomod" blev det i kassasystemet innnan han fick ut ett kvitto på 399 samt lyckades dra samma summa från mitt kort, och hitta en skiva+cd-key åt mig. Känns som ett rån ändå, 400kr för ett konsollportat och småbuggigt spel som är snart ett halvår gammalt... Tycker att det är riktigt uselt att dom har skitit i att fixa små detaljer som skulle gjort hela spelupplevelsen på dator mycket bättre. Tex är alla menyer anpassade för konsoll, och buggar rätt rejält på PC. Väl inne i spelet är det väl dock ok, men hatar vissa saker tex att man inte håller in höger musknapp för att sikta, istället ska man trycka när man vill sikta och sen trycka igen när man inte vill. Går det att ändra?

Ser att några meningar blev lite konstiga, men ni förstår vart jag vill komma.

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Köpte precis Borderlands på Steam.

Permalänk
Medlem

Köpte minecraft för några dagar sen. Helt fast i det sen dess

Permalänk
Medlem

Hard Corps: Uprising och Sonic 4 Episode 1 från PS Store

Visa signatur

i7 6700K - Maximus VIII Hero - EVGA 980 Ti SC+ ACX - 850 Pro 1TB - Corsair DDR4 2x8GB - EVGA SuperNOVA G2 850W - Noctua NH-D15 - FD R5+6xNF-A14 PWM - Samsung C24FG73FQU
Asus ROG G752VY - i7 6700HQ - GTX 980M

Permalänk
Medlem

Köpte HumbleBundle till både mig och brorsan. Lackar dock sönder på att utvecklarna inte kan släppa ett bugg fritt spel till osx.

Permalänk
Medlem

Köpte minecraft häromdagen. Mitt sämsta köp någonsin

Permalänk
Medlem

Magicka Complete
Age of Empires III Complete

Permalänk

Max Payne 1&2 sen hela gta serien upp t.o.m SA, allt på steam under dess RockStar-75% rea.

Permalänk

Portal 2 pre-order!

Permalänk
Medlem

Shogun 2 Total War!

Visa signatur

| Muffins? |

Permalänk

killing floor när det var rea precis innan jul innan det l4d 2 innan cod blackops,medal of honor,worms reloaded,cod2,cod 4,mw2,star wars jedi knights pack,torchlight,orange box,world in conflict och expansion,battlefield 2,counter strike 1.6,counter strike source. det sammanfattar väll alla spel köp till pc som jag kommer ihåg i hela mitt 19 åriga liv har säkert glömt nåt dock.Känner att jag är väldigt bunden till steam.

Permalänk

gta, gta2, gta3, gta-vc, gta-sa, gta4, gta4-efls. Rockstars 75% rea på steam ftw.

Permalänk
Medlem

Supreme commander gold edition som inkluderar supreme commander forged alliance. 30 spänn på gamergate. Rekommenderas!!

http://se.gamersgate.com/DDB-SCG/supreme-commander-gold-editi...

Permalänk

Mafia II till PS3

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

minecraft

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem

mina nyligen köpta spel är:
starcraft 2
total war: shogun 2
warhammer 40k retribution
civilization 5
och sen har jag också köpt alla gta spelen nu när det är 75% på steam

Visa signatur

my specc: lian li pc-p50, Gigabyte GA-EX58-DS4, intel i7 920@3200 MHz , powercolor 6970 2gb , corsair 3x2GB DDR3 1600,corsair force 120g ssd disk, 2x500GB HD, northQ 850W 4x Noctua NF-P12-1300, Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan, creative X-FI sound blaster Xtreme gamer.

Permalänk
Medlem

Dragon Age 2 CE

Permalänk
Medlem

Splinter cell 3d

Permalänk
Medlem

Köpte The settlers 7 DLC #4

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

ARMA II på 80% REA på steam.