Permalänk
Medlem

Så mycket skillnad ser inte jag,så att jag kan säga att det ser brutalt mycket bättre ut

Men brutalt bra ser det ut iaf

10p

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem

Mer bilder är du snäll Måste hitta inspiration

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klas-Kenny
Hehe, innan man förstorar upp bilderna ser det ju ut som att där inte är några kablar alls

Hahaha jag vet. Tänk dig då mig som måste förklara det för alla som tror att jag myglar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AeroxPojken
fint men låter dom medföljande fläktarna mycket?

Nej dom är faktiskt väldigt tysta av sig. Du har ju möjlighet att ställa alla medföljande fläktar på 3 st hastigheter och därmed kan du bestämma själv hur mycket du vill att det ska kyla / låta.
Jag själv kör alla på lägsta och har ändå en cpu temp på ca: 28 vid vanligt användande

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
men, jag som tänkte att jag skulle fixa min kabeldragning, nu kan jag ju lika gärna ringa dig istället

Haha bara att du slår en pling. Sitter på jobbet utan nåt att göra för tillfället så snart ser kollegornas burkar likadana ut

Citat:

Ursprungligen inskrivet av skunkenn
Jadu, somliga kör trådlöst internt ser jag

Skämtåsido. Underbar dragning där.

Tack, Ingenting mot wolverines hemmabyggen men fint är det iaf

Visa signatur

» Asus Maximus III Formula «•» I7 860 «•» 4gb pc15000 «•» Gtx295 «•» Intel X25 80Gb «•» 2.5Tb «•» Asus Xonar d2 «•» Fractal r2«•» Windows 7 ultimate «

www.vasbyit.se

Permalänk

Det där är sick! hur fan kan du dölja kablarna så väl?
God job! 10p

Visa signatur

Gigabyte Z87P-D3 | i5 4670 @ 3.7Ghz | AMD Saphire 290X | Crucial 2x8GB @ 1600Mhz | OCZ Arc 100 240GB | Corsair CX600 |

Permalänk
Medlem

Du skulle kunna förbättra luftflödet om du fixade till kablarna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acateon
Du skulle kunna förbättra luftflödet om du fixade till kablarna.

hoppas det är ironi 10p riktigt bra gjort!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acateon
Du skulle kunna förbättra luftflödet om du fixade till kablarna.

hahaha, den var bra!
10p btw

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk

Nice

Jag tror du nog får komma hem till mig och fixa min dator! Det där var sjukt bra gjort!

Visa signatur

hälsningar Robin
blog.iRobin.se
Jag har twitter, @iRobindotse

Permalänk

Jösses vad bra kabeldragning, aldrig någonsin sett det så bra draget Själv har man rejäla buntar hängades i sitt Antec P182 med ett 620W Corsair Modular... förstår mig inte på detta

Permalänk
Medlem

Om man kunde dra kablarna sådär fint...
Får snart hem mitt p182 ; )
10p pga av den väldigt fina kabeldragningen.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt en tia på den. Behöver verkligen fixa mitt hur fasen får du dom undan röjda. Mina räcker inte om jag drar vi bakom? eller hru gör du?

Permalänk
Medlem

Ooooh, glömde nästan, lägg till en bild på hur det ser ut bakom moderkorts plåten : >

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Klart bästa kabeldragningen jag nånsin sett Blev en 10P för det

Visa signatur

Stationär Corsair Obsidian 650D, Asus Rampage III Extreme, Intel i7 980X @ 4,4 GHz, Noctua NH-D14, Asus DCII GTX580 @ 940/1880/2480 MHz, A-Data DDR3 6x2GB 1600MHz CL7-7-7-20, 2x Intel X25-M G2 160GB i Raid0, Samsung Spinpoint F1 1TB, Auzentech Bravura 7.1, EVGA SuperNOVA G2 1000W PSU, Dell U2410

Permalänk
Medlem

haha tänkte först, datorn har ju inga kablar! väldigt fint gjort 10p

Visa signatur

Intel i9 10989XE @ 4.7Ghz| 32GB Corsair Dominator |@ 3200 Mhz Asus x299 STRIX GAMING II | EVGA 3080 ULTRA FTW3