World of Warcraft-tråden del 6

Permalänk
Entusiast
Citat:

Guild Message of the Day: 08/17/06 - UBRS - We need people to learn to assist and not pull aggro, so we are raiding the place where that is learned.

Underbart

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Var hittar man bäst mageweave cloth? Har börjat få runecloth på mobsen som drop nu istället men behöver mycket mer mageweave först till min tailoring.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av valiant
Var hittar man bäst mageweave cloth? Har börjat få runecloth på mobsen som drop nu istället men behöver mycket mer mageweave först till min tailoring.

Zul'Farrak är utmärkt ställe att farma Mageweave.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
http://cache.gawker.com/assets/images/comment/9/2009/08/9b50d...

Underbart

Sådär det ska se ut i en riktig raid.

Permalänk
Medlem

Tagit ett litet uppehåll nu över sommaren, igår loggade man på igen men är inge sugen på drooden man lirat på något år nu, har ett par alts som jag spelat en del på men kan inte bestämma mig.

Har en 70 mage , 61 priest , 72 warlock,74 warrior, 62 dk som jag velar mellan hela tiden, någon som kan säga hur dom är på level 80.

Har ett till konto som har en 70 hunter och en rogue på.

Tycker warlocken verkar ganska rolig och mycket spells och pyssla med.

Även liite sugen o köra upp warriorn o köra lite pvp och kanske öva upp sina tankingskills och se hur det är i jämförelse mot druiden.

Som sagt tips och råd och övrigt, någon? :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raiztlin
Tagit ett litet uppehåll nu över sommaren, igår loggade man på igen men är inge sugen på drooden man lirat på något år nu, har ett par alts som jag spelat en del på men kan inte bestämma mig.

Har en 70 mage , 61 priest , 72 warlock,74 warrior, 62 dk som jag velar mellan hela tiden, någon som kan säga hur dom är på level 80.

Har ett till konto som har en 70 hunter och en rogue på.

Tycker warlocken verkar ganska rolig och mycket spells och pyssla med.

Även liite sugen o köra upp warriorn o köra lite pvp och kanske öva upp sina tankingskills och se hur det är i jämförelse mot druiden.

Som sagt tips och råd och övrigt, någon? :).

Om du är lagd åt pvphållet så kan jag verkligen rekommendera warrior! Fury spec med titansgrip.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Sådär det ska se ut i en riktig raid.

that was awsome

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Om du är lagd åt pvphållet så kan jag verkligen rekommendera warrior! Fury spec med titansgrip.

Ok jo jag är nästan mest sugen på att köra upp warriorn, mycket för den är human oxå är less på min lilla gnome warlock :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raiztlin
Ok jo jag är nästan mest sugen på att köra upp warriorn, mycket för den är human oxå är less på min lilla gnome warlock :).

Tänkte du PvP:a? Warriors är väl den klassen som har mest antiklasser av alla, det är väl bara rogues som är lätta att döda med en warrior.
Jag har visserligen sett en warrior ta en frost-mage 1on1 men han har väldigt mycket skill och över 800 resi medans magen hade full epic pve-gear.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Va tror ni om den nya expansionen Catalysm som mmo-champion har info om?

tex:

* The Barrens will be split into two separate zones of two different level bands.
* Azshara will become a low level (~10-20) zone.
* Some of the zones like the Thousand Needles will be flooded.
* Durotar is wrecked and apparently Orgrimmar could be destroyed. A new Orc city is rebuilt over the course of the expansion.
* Gnomeregan will be part of the expansion as well and gnomes might be able to reclaim their capital. (The last part is still unconfirmed)
* Wailing Caverns will be become a lush tropical area as a result of the druid's magic.
* The Blackrock Spire will erupt and a new version of Blackrock Mountains will be available, apparently Ragnaros will be back too.

och:

Cataclysm doesn't introduce any new classes to the game. Instead, Blizzard have offered more race and classes combinations to players. The Some of these have alreadly been datamined from the 3.2.2 Test Realms. The An Injured Colleague quest and it's new Night Elf counter-part help to introduce the lore for these new race and class combinations, so we can probably expect to see more of these for some of the less traditional ones.

* Human Hunter
* Orc Mage
* Night Elf Mage
* Dwarf Mage
* Blood Elf Warrior
* Dwarf Shaman
* Undead Hunter
* Tauren Paladin
* Tauren Priest
* Gnome Priest
* Troll Druid

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Tauren i paladin tier 2... Det skulle se lite mysko ut

Permalänk

Låter mycket intressant. Jag undrar var han fick alla information ifrån? Vissa saker han säga har stor påverkan.

Om flesta saker är sant ska jag säkert göra en gnome priest. De skulle vara COOL! Liten gnome kasta prayer of mending och shields omkring :)!

Permalänk
Medlem

Vafan, Dooorf Shaman, där gick dom över gränsen.

Permalänk

Dwarf Shaman stämmer faktist bra med lore :p. Det är Troll Druid jag är bekymrad om

Permalänk
Medlem

ALLTSÅ BLIZZARD... Barrens chat kommer att dö

Tauren paladin och priest LooooooooooooooooooooooLZ

Undead hunters kan dock bli bra och ett riktigt "dött" pet till blir coolt. Fast då behövs en trainer i UC.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Va tror ni om den nya expansionen Catalysm som mmo-champion har info om?

tex:

* The Barrens will be split into two separate zones of two different level bands.
* Azshara will become a low level (~10-20) zone.
* Some of the zones like the Thousand Needles will be flooded.
* Durotar is wrecked and apparently Orgrimmar could be destroyed. A new Orc city is rebuilt over the course of the expansion.
* Gnomeregan will be part of the expansion as well and gnomes might be able to reclaim their capital. (The last part is still unconfirmed)
* Wailing Caverns will be become a lush tropical area as a result of the druid's magic.
* The Blackrock Spire will erupt and a new version of Blackrock Mountains will be available, apparently Ragnaros will be back too.

och:

Cataclysm doesn't introduce any new classes to the game. Instead, Blizzard have offered more race and classes combinations to players. The Some of these have alreadly been datamined from the 3.2.2 Test Realms. The An Injured Colleague quest and it's new Night Elf counter-part help to introduce the lore for these new race and class combinations, so we can probably expect to see more of these for some of the less traditional ones.

* Human Hunter
* Orc Mage
* Night Elf Mage
* Dwarf Mage
* Blood Elf Warrior
* Dwarf Shaman
* Undead Hunter
* Tauren Paladin
* Tauren Priest
* Gnome Priest
* Troll Druid

Känns som typ allt det där är BS...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Why bliz? WHY!? Leave orgimmar alone.

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.

Permalänk

Äntligen klarade man nya ToC10man, northrend beasts är fyfan sjukt svår.

Vad tycker ni andra som kört den instansen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
Äntligen klarade man nya ToC10man, northrend beasts är fyfan sjukt svår.

Vad tycker ni andra som kört den instansen?

Du är ironisk väl?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Du är ironisk väl?

Nej fan, jag tycker jormungars är skitsvår då typ alla failar med poison

Permalänk
Medlem

Asså hur många gnomish army knives måste man tillverka för att skilla engineering 449-450? Jag har tappat räkningen nu...
Jeeves-schemat droppade men det kräver ju 450 skill.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing

Undead hunters kan dock bli bra och ett riktigt "dött" pet till blir coolt. Fast då behövs en trainer i UC.

Om man kan lira som Undead Hunter i expansionen så kommer jag börja lira igen utan tvekan. Det har nog chansen att bli spelets absolut häftigaste ras/klass kombo. Självklart med ett odött djur vid sin sida.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Ungefär 1783.

Är helt random, kan ta ett tag om man har otur (antar att den är grön).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD

Cataclysm doesn't introduce any new classes to the game. Instead, Blizzard have offered more race and classes combinations to players. The Some of these have alreadly been datamined from the 3.2.2 Test Realms. The An Injured Colleague quest and it's new Night Elf counter-part help to introduce the lore for these new race and class combinations, so we can probably expect to see more of these for some of the less traditional ones.

* Human Hunter
* Orc Mage
* Night Elf Mage
* Dwarf Mage
* Blood Elf Warrior
* Dwarf Shaman
* Undead Hunter
* Tauren Paladin
* Tauren Priest
* Gnome Priest
* Troll Druid

vet att många kanske hört det innan men borde inte petet springa iväg med en ud hunters ben eller nått xD?

Visa signatur

my specc: lian li pc-p50, Gigabyte GA-EX58-DS4, intel i7 920@3200 MHz , powercolor 6970 2gb , corsair 3x2GB DDR3 1600,corsair force 120g ssd disk, 2x500GB HD, northQ 850W 4x Noctua NF-P12-1300, Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan, creative X-FI sound blaster Xtreme gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Ungefär 1783.

Är helt random, kan ta ett tag om man har otur (antar att den är grön).

Ja den är grön men helt random kan det väl inte vara?
Det måste ju vara nåt osynligt poängsystem där man hela tiden kommer en liten bit närmare nästa steg för varje army knife. Jag skulle kunna tillverka en till goggle och garanterat nå maxskill men det går åt så mycket titanium som jag kommer behöva till Jeeves.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Va tror ni om den nya expansionen Catalysm som mmo-champion har info om?

tex:

* The Barrens will be split into two separate zones of two different level bands.
* Azshara will become a low level (~10-20) zone.
* Some of the zones like the Thousand Needles will be flooded.
* Durotar is wrecked and apparently Orgrimmar could be destroyed. A new Orc city is rebuilt over the course of the expansion.
* Gnomeregan will be part of the expansion as well and gnomes might be able to reclaim their capital. (The last part is still unconfirmed)
* Wailing Caverns will be become a lush tropical area as a result of the druid's magic.
* The Blackrock Spire will erupt and a new version of Blackrock Mountains will be available, apparently Ragnaros will be back too.

Gillar inte alls idén att ändra befintliga regioner. Lägg gärna till nytt, men rör inte det gamla.

Ställer inte sånt även till en massa ingame problem också eftersom folk kan vara på olika nivåer i spelet. Vad händer t.ex. om mitt Thousand Needles är översvämmat men jag vill resa dit för att hjälpa en kompis med lägre level där zonen ännu inte svämmat över?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dutte89
vet att många kanske hört det innan men borde inte petet springa iväg med en ud hunters ben eller nått xD?

hahaha....

Men vadå azshara blir en 10-20 zone, vilka ska questa där? wtf?
Ja night elf mage äntligen 5 år för sent bara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Om man kan lira som Undead Hunter i expansionen så kommer jag börja lira igen utan tvekan. Det har nog chansen att bli spelets absolut häftigaste ras/klass kombo. Självklart med ett odött djur vid sin sida.

Gnome/Druid eller Tauren/Rogue skulle vara den tuffaste, tänk dig en gnome i bearform eller en stealthad tauren(skulle se honom på mils avstånd.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vieu
Gnome/Druid eller Tauren/Rogue skulle vara den tuffaste, tänk dig en gnome i bearform eller en stealthad tauren(skulle se honom på mils avstånd.)

Personligen tycker jag att en UD druid skulle vara häftigare än det

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

The New (New) Horde
Thrall will hand over the leadership of the Horde to Garrosh Hellscream, while he serves as a coordinator for both the Horde and Alliance forces in and effort to combat the new threat of the Naga and Black Dragonflight. Without Thrall to keep Garrosh in check, he declares open war on the Alliance. In the political upheaval Cairne Bloodhoof is implicated as a traitor to the Horde and murdered by Garrosh. Cairne's son Baine takes over as the new Tauren chieftan. This could explain why Baine was removed from the game in Patch 3.2.2, you can find more information about this in Ahmo Thunderhorn - replacement for Baine Bloodhoof?

BULLSHIT!!! Stackars Cairne.....

EDIT: The Guardian of Tirisfal
Malfurion Stormrage will be returning to Azeroth to aid in the creation of the new Guardian of Tirisfal - Thrall! Med'an's role in these events is currently unknown.

Kanske Thrall lyckas åstadkomma något ordentligt iaf.