Filmsnuttar från Duke Nukem Forever

Permalänk
Melding Plague

Filmsnuttar från Duke Nukem Forever

Utvecklarna 3D Realms konkurs satte den sista spiken i kistan för det efterlängtade Duke Nukem Forever. Nu har flera filmsnuttar från spelet läckt ut på nätet.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Åååå, det såg ju faktiskt lovande ut, ska man ha blodiga fps shooters så nog f-n ska man ta steget fullt ut och det verkade de ju ha gjort. Jaja, efter ett decenium av arbete får man nog se sig slagen...

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Fan. när ja va mindre (typ 10 eller nått) så älskade ja att spela Duke Nukem 3D. Visste inte ens att det var ett nytt påväg ut. Riktigt synd att de inte kommer ut bara:( Shit happens som man säger.....

Visa signatur

Stationär: Lian-Li O11 Dynamic XL ROG Certified - ASUS B-450 F Gaming - AMD Ryzen 2700X lätt OC - Fractal design S36 - G-SKILL 3200 @3400 CL 16 16Gig - MSI RTX 2080 GAMING X TRIO - Corsair 650W Mod - Lagring: S EVO 970 500GB S EVO 250GB INTEL 660 1TB S BARACUDA 2TB

Permalänk

Kändes som ett redigt roligt spel. man får väl hoppas något annat företag kan köpa upp det och göra det klart?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Där ser man. Ser ju bra ut!
R.I.P Duke, you'll need it

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Spelet ser onekligen sjysst ut!.

Synd att kassan sinade, men som -=Fullmoon=- skriver finns det ju andra företag och många andra duktiga programmerare som kan göra klart spelet.!

Permalänk

fy fan va synd det här asså det såg ju grymt ut

Permalänk
Medlem

Nu blir jag faktiskt lite sur, det ser ju ut att vara riktigt roligt till och med

Man får hoppas att nån köper upp det på nåt vis så att det släpps nån gång.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

sorgligt:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Nu blir jag ledsen, det ser så bra ut:(

Visa signatur

Mitt grafikkort är större än ditt.

Permalänk

Håller med alla andra i tråden Såg ju riktigt lovande ut! Vore synd om det inte på något sätt gjordes färdigt, genom att ett annat företag tar över, eller så

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knape89
Fan. när ja va mindre (typ 10 eller nått) så älskade ja att spela Duke Nukem 3D. Visste inte ens att det var ett nytt påväg ut. Riktigt synd att de inte kommer ut bara:( Shit happens som man säger.....

Ett nytt har varit på väg ut i 12 år...
otroligt att du missat det.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Det innehåller säkerligen en del bra och roliga element, men även om jag kommer att ta kritik för detta så måste jag generellt säga; good riddance.

Permalänk
Medlem

Det bästa vore om internet gick ihop, köpte upp DNF och open sourcade det.

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggee
Det bästa vore om internet gick ihop, köpte upp DNF och open sourcade det.

du é inte dum du

Permalänk
Medlem

Om gensvaret på den här filmen blir som här i övriga världen så kommer materialet garanterat att köpas och göras klart. När dom ser vilket sug det blev med detta så är dom inte dumma nog att låta denna chansen att tjäna pengar gå dom förbi. That's what i think anyway.

Permalänk
Medlem

ser ut som om det skulle kunnat klassa allt motstånd

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

Jag håller med oggee. Det skulle ju vara sjukt häftigt om det här på något sätt blev open-source. Sedan skulle man bara behöva gå in på synaptic och ta ner det när det blev klart. Jag skulle lätt kunna tänka mig att betala för de rättigheterna.

Jag vet att open-source inte är synonymt med Linux-kompatibelt men chansen blir ju i alla fall större

Permalänk
Medlem

Snyft och gråt.... såg jävligt läckert ut.. musiken är bra för skön

Permalänk
Medlem

Faaaan inte bara rykten då :/ Vem äger rättigheterna nu då? Gief moar Duke!

Permalänk
Medlem

Musiken låter väldigt likt om det inte är Megadeath. Dom gjorde en cover för flera år sen som säkert finns att få tag i.

Permalänk
Medlem

the Duke, kom igen nu fixa en ny utvecklare och släpp spelet! Köper det nästan oavsett pris.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

stor vill ha faktor någon måste ta tag i det här! ;D

Visa signatur

:D

Permalänk
Avstängd

TUTTAR!!!!!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

holy crap vilket häftigt spel! de verkade ju nästan färdiggjort!

seriöst, nån här snälla köp rättigheterna o släpp spelet!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem

Det är alldeles för lite tuttar i dagens spel!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalthor
Om gensvaret på den här filmen blir som här i övriga världen så kommer materialet garanterat att köpas och göras klart. När dom ser vilket sug det blev med detta så är dom inte dumma nog att låta denna chansen att tjäna pengar gå dom förbi. That's what i think anyway.

Yeah, jag har tänkt likadant. Här på Swec är det väldigt sparsamt med kommentarer kring filmen, men på många andra ställen är kommentardelen översvämmad med folk som blev förvånade över hur färdigt det var och hur jävla kick-ass det ser ut. Förhoppningsvis är det något med pengar som fattar och ser en chans att göra ännu mer pengar Vore sköj om det ursprungliga teamet fick chansen att färdigställa det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalthor
Musiken låter väldigt likt om det inte är Megadeath. Dom gjorde en cover för flera år sen som säkert finns att få tag i.

Det är det. http://www.youtube.com/watch?v=HW_9SGrc4Oo&fmt=18

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

Jävligt trist! Men varför säljer de inte rättigheterna för spelet? Lär ju vara en uppsjö som är villiga att betala en jävla massa för det. Det skulle ju sälja oändligt bra även om det sög.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ClAyMan
Jävligt trist! Men varför säljer de inte rättigheterna för spelet? Lär ju vara en uppsjö som är villiga att betala en jävla massa för det. Det skulle ju sälja oändligt bra även om det sög.

Jadu, varför tror du att filmmaterialet läckt ut?
Trissa upp priset kanske.

Permalänk
Medlem

Take Two äger nog rättigheterna, vore idiotiskt om de inte såg till att spelet blev klart. Måste ju vara betydligt billigare än att investera i något helt nytt.

Visa signatur

Om någon hittar mitt gamla användarkonto skicka det med postpaket, tack!