Permalänk

såg den, helt okej.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som alltid spolar förbi delen med gäster?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

jag brukar göra det ibland

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Är det bara jag som alltid spolar förbi delen med gäster?

Du är inte ensam.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Är det bara jag som alltid spolar förbi delen med gäster?

Det beror på gästen. Ibland gör jag det, men vissa gäster tycker jag är hyfsat bra (t.ex. Jimmy Carr i S5E04).

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Snusfri

När det är lite hyffsade kändisar och inte nån som enbart den engelska publiken/tittarna känner till så brukar jag kika på SIARPC, annars så hoppas det över.

Underbar serie för övrigt, julspecialen den 28'e kommer att bli en höjdare

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Kommer det en julspecial den 28 dec? när drar det igång igen?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Kommer det en julspecial den 28 dec? när drar det igång igen?

Japp, Indien-special den 28'e och serien drar igång i Januari.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

Är det bara jag som alltid spolar förbi delen med gäster?

För det mesta gör jag det. Ibland är det dock skoj med interjuverna. Typ "mr bean" och diverse komiker.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Är det bara jag som alltid spolar förbi delen med gäster?

Beror på vem dom har där, på senare tid kan dom plocka in vem som helst i princip men dom tidigare säsongerna så hade dom ju bara sådana som var intressanta för dom ute på öarna även om många vet vem Jamie Oliver och Gordon Ramsey är. Jay Leno är helt klart den skönast gästen dom haft

Snart så rullar det igång!!!! Undra vad dom kommer testa för bilar Hoppas få se Koeniggsiegg (försökte stava utan att kolla upp ordet) Agera R, nya Porsche 911 (991) fast Indien specialen är ju det man ser mest fram emot, inget går upp emot ett Top Gear special avsnitt, INGET!

Permalänk
Medlem

Någon som har kollat på deras äventyrsavsnitt med kommentarsspår? Värt att se?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Japp, Indien-special den 28'e och serien drar igång i Januari.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=juFm6tLaVsg&feature=g-u&contex...

Permalänk
Medlem

Ser fram emot det mer än vad jag ser fram emot julafton!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vad är det för dag idag? Jo idag är dagen med Christmas Special!

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Vad är det för dag idag? Jo idag är dagen med Christmas Special!

Ja idag är ingen vanlig dag för det är Top Gear julspecial!!!!!!!!! Har haft abstinens sen i morse när stod i tvättstugan och såg att det var den 28e

Permalänk
Medlem

När sänds det?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Beaver:

När sänds det?

kl 20.00 och det är väll samma tidszon som här hos oss.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

kl 20.00 och det är väll samma tidszon som här hos oss.

Ok, näe en timma före oss e dom. Undrar när det kommer upp.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Beaver:

Ok, näe en timma före oss e dom. Undrar när det kommer upp.

Eftersom avsnittet borde sluta om typ 15-20 min så lär det vara uppe runt midnatt. Kanske lite innan. Brukar dock ta ett tag att få ner i början, speciellt i hd.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Nu är den stora frågan om man orkar vänta på att kunna se hd eller bara se vanligt.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Underbar special, garvade hela käken ur led när dom fick banderollerna sönderslitna.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Jag tyckte den var kass.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Inget vidare bra avsnitt. Hade väl sina stunder men som sagt, ett av de sämre specialavsnitten enligt mig.

Permalänk
Medlem

Inte den bästa specialen men fortfarande riktigt rolig.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Tycker inte heller det var jättebra men samtidigt är det svårt att överträffa dom tidigare specialavsnitten, aja nu tar vi nya tag och ser fram emot seriestarten istället!

Permalänk
Inaktiv

Specialen saknade gnistan och glädjen. Även om det stundvis var underhållande, tyckte jag det mesta var onödigt scriptat, krystat och förutsägbart. Det handlade heller inte särskilt mycket om deras bilar (som för övrigt aldrig strulade - 'cheap car challenges', någon?) eller samspelet mellan man och maskin. Inte heller var magin bra mellan grabbarna i många scener, på ett underhållande sett.

Nej, redan från början fick jag dåliga vibbar.

Permalänk
Medlem

Ja det handlade för lite om vad det borde göra (bilar). Och jag tycker de köpte lite väl fina bilar brukar bli roligare att titta på om dom har skruttigare bilar Men det var fortfarande helt okej att titta på.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Var ser ni avsnitten? Eller handlar det om § 7?

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Var ser ni avsnitten? Eller handlar det om § 7?

Det har gått på tv, då får man göra en kopia av det

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Var ser ni avsnitten? Eller handlar det om § 7?

Självklart har vi sett det på BBC nog pratat om detta

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb